Gamma!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat Haus eerder met Einstein-grappen gaat komen.![]()
Over Gamma gesproken, ik heb mijn tafel besteld bij een bedrijf wat ze aflevert en monteert!quote:
IKEA kon ik niet on-line bestellen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:27 schreef Schorpioen het volgende:
Ach zo'n Bjorn is toch best te doen? Je hebt alleen een priem en schroevedraaier nodig!
Dat is dan wel Ikea maar het idee is hetzelfde toch?
Ik hoor het al, een echte vrouw.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
IKEA kon ik niet on-line bestellen.
Een priem vind ik verder al eng worden.
Als moordwapen zijn priemen leuk, maar als gereedschap vind ik het toch een ander verhaal .. Een schroevedraaier kan ik nog wel hanteren als het een beetje eenvoudig in elkaar zit.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:33 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een echte vrouw.
Priemen zijn cool!!
Ja, ze zijn leuk ej? De 1e is dan natuurlijk voor de wat meer wiskundige nerds; ik geloof dat hier in FB bijna iedereen de 2e het leukst vond.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik moest wel erg lachen om je grapjes met Einstein
Misschien nog wel fouter dan de quark die door het park ging.quote:E=mc kwadraat
was zijn steun en toeverlaat
E equals MC squarequote:Op zondag 1 mei 2005 21:39 schreef Haushofer het volgende:
En ik heb nog een leuk grafschrift gevonden:
[..]
Misschien nog wel fouter dan de quark die door het park ging.
Ik gebruik meestal er zo een hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef Schorpioen het volgende:
Die schroevendraaiers van tegenwoordig! Vroegah, toen je een schroevedraaier nog gewoon rond moest draaien!
Ik las op internet dat het relatief rustig was voor het Maifest. Wij hebben er helemaal niets van meegekregen, het vond plaats in een ander deel van de stad.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:26 schreef miss_sly het volgende:
Lupa
Ik hoorde op het journaal dat er gisteren rellen waren in Berlin en er 32 mensen waren opgepakt. Niets van meegekregen?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik las op internet dat het relatief rustig was voor het Maifest. Wij hebben er helemaal niets van meegekregen, het vond plaats in een ander deel van de stad.
Op die manier, inderdaad een must-see dan.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, Checkpoint Charlie is een voormalige grensovergang tussen oost- en west-Berlijn.
Dat is echt geen geld.. Zeker in Oost-Berlijn?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net heerlijk gegeten bij het Indiase restaurant. Nog geen 70 euro voor vier personen. En we kregen champagne van de zaak als afscheidsdrankje.
Fijn! Lijkt me niets prettig om in een vreemd land in een vreemde stad in een rel terecht te komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik las op internet dat het relatief rustig was voor het Maifest. Wij hebben er helemaal niets van meegekregen, het vond plaats in een ander deel van de stad.
Nouja, het is een stuk echter dan een rel op een forumquote:Op zondag 1 mei 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn! Lijkt me niets prettig om in een vreemd land in een vreemde stad in een rel terecht te komen.
Geen idee of nu in voormalig oost of west zitten, maar je kunt overal buiten het centrum goedkoop eten.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
Dat is echt geen geld.. Zeker in Oost-Berlijn?
Toch vind ik het vrij vreemd. Economisch verschilt Duitsland naar mijn idee toch niet zoveel met Nederland, en in Nederland is het buiten het centrum vaak toch niet zo goedkoop..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee of nu in voormalig oost of west zitten, maar je kunt overal buiten het centrum goedkoop eten.
Erin terechtkomen niet, maar van een afstandje kijken is wel interessant. Wat we wel meekregen, was dat er heel veel politie op de been was. Het schijnt dat ze zesduizend man hadden ingezet!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Fijn! Lijkt me niets prettig om in een vreemd land in een vreemde stad in een rel terecht te komen.
Zesduizend?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Erin terechtkomen niet, maar van een afstandje kijken is wel interessant. Wat we wel meekregen, was dat er heel veel politie op de been was. Het schijnt dat ze zesduizend man hadden ingezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |