En ik maar denken dat je al weg was.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er helemaal niemand om mij te begroeten.Nou, ik ga Berlijn in, de mazzel!
Ah, en stiekem kun je ons toch niet missen..quote:Op zondag 1 mei 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op vakantie, en toch de eerste zijn om te posten.![]()
![]()
Lupa zendt jullie de hartelijke groeten vanuit het Meininger City Hostel in Berlijn. Gisteren o.a. de Brandenburger Tor en de Reichstag bezocht, ´s avonds heerlijk gegeten in een Perzisch restaurant met zeer charmante obers.
Ik ken het soort. Ik heb servers beheerd voor Belgen die een azerty-layout gebruiken.quote:Vandaag nog een dag Berlijn in en morgen naar Wroclaw.
Nog nooit zo lang over een post gedaan, ik zit hier te tikken op een qwertzuiop-toetsenbord.
Ik denk het... Het begint inderdaad echt warm te worden nu.. Houdt dit weer nog even aan?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Goedemiddag
Heeft het hier al die tijd helemaal stilgelegen? Iedereen aan het genieten van het geweldige weer?
Flink doorposten dan maar.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat is echt ongelofelijk
Moet dit topic vanavond nog vol dan?
Vast een hoop gezien en gedaan dan.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo!
Net terug, de hele dag gelopen, uitgeput, zere voeten!
Wat is Checkpoint Charlie?quote:We zijn vandaag naar Checkpoint Charlie geweest en hebben het mueum daar bezocht. Was erg interessant, vooral de verslagen van inventieve ontsnappingspogingen.
wow! Dat is inderdaad goedkoop! En dat in Berlijn?quote:Vanavond gaan we eten in een Indiaas restaurant. Je kunt hier errug goedkoop eten, de dagschotel bij dit restaurant kost slechts 4 euro!
Ik wel hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weer niemand hier om mij te verwelkomen.
Wil je een leuke anekdote over relativiteit?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:38 schreef Schorpioen het volgende:
Hee zeg nu ben ik eindelijk eens een keer in #wfl en nu trekt niemand zijn/haar bek open?
Sorry, ik was druk aan het forummen.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:38 schreef Schorpioen het volgende:
Hee zeg nu ben ik eindelijk eens een keer in #wfl en nu trekt niemand zijn/haar bek open?
Ja, zoiets als: 8 haren op je hoofd is ontzettend weinig, maar 8 haren in je soep is ontzettend veel?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wil je een leuke anekdote over relativiteit?![]()
Ik denk dat Haus eerder met Einstein-grappen gaat komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, zoiets als: 8 haren op je hoofd is ontzettend weinig, maar 8 haren in je soep is ontzettend veel?
Ik moest wel erg lachen om je grapjes met Einsteinquote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wil je een leuke anekdote over relativiteit?![]()
Vooral die 2e heb ik bijna krom van gelegen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik moest wel erg lachen om je grapjes met Einstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |