Dat ligt aan je ipodquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:17 schreef Skv het volgende:
Vreet ie dan niet ontzettens snel je batterij leeg?
Mn iPod doet het met dopjes maar 4 uur.
Oorwarmers moet ook niet zoveel uitmaken denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:20 schreef Skv het volgende:
Nee, ik bedoel of het veel verschil maakt of ik een ontzettende set oorwarmers dr aan hang, of mn gewone dopjes qua verbruik..
Wat kostte die PMX60 trouwens?
Tis zoiezo stom om meer als 100 euro uit te geven aan iets wat je aan een draagbaar muziekspelertje hangtquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:24 schreef rbman het volgende:
[offtopic]
Neem een Pioneer HDJ-1000, heb m zelf ook
Super headphones, helaas wel iets boven het budget: 249,= euro
[ontopic]
Voor 35 euro kan je niet veel verwachten, je hebt er amper fatsoenlijke oordopjes voor helaas.
Ik heb het niet over de spelerquote:
Ik hou wijs me mondquote:
Wat nou weer.quote:
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:24 schreef rbman het volgende:
[offtopic]
[ontopic]
Voor 35 euro kan je niet veel verwachten, je hebt er amper fatsoenlijke oordopjes voor helaas.
Dan heb je ook niet de HD590 opgehad...quote:Op zaterdag 30 april 2005 04:16 schreef Douwe het volgende:
[..]
Flikker toch op man
Heb zelf een Sennheiser HD207, een prima hoofdtelefoon die me niet meer kostte dan 29.95 (wel in België). Heb hem in de winkel vergeleken met meerdere hoofdtelefoons, van heel duur tot heel goedkoop, maar geen van de duurdere modellen kon me dusdanig overtuigen dat ik die zou kopen.
Jij bent zeker zo'n rare audiofiel :\quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:24 schreef rbman het volgende:
[offtopic]
[ontopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |