same herequote:Op zondag 1 mei 2005 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat ik echt helemaal geen gegevens van hem heb
nouja uiteindelijk ging dat prima hoor op dynamo ... moet je gewoon ergens een grasveldje zoeken .. vind niemand raar een stel lachende lui !quote:Op zondag 1 mei 2005 23:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow, friggin' goed idee
in een lekker drukke mensenmassa een beetje gaan trippen, ik wens je alvast veel plezier op t politiebureau!
Nee toen was het ook een slecht ideequote:Op zondag 1 mei 2005 23:19 schreef Cynic het volgende:
We meten hier duidelijk met 2 maten. Als SM, BB en de rest het op Dynamo doen is het een goed idee, als ik het doe in Zwolle is het ineens een slecht idee!
ik denk niet dat t publiek op Dynamo en in Zwolle te vergelijken is.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja uiteindelijk ging dat prima hoor op dynamo ... moet je gewoon ergens een grasveldje zoeken .. vind niemand raar een stel lachende lui !
wannabee gothicsquote:Op zondag 1 mei 2005 23:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik denk niet dat t publiek op Dynamo en in Zwolle te vergelijken is.
vuurtjes vragen aan een vleermuis!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wannabee gothicsvrijwel hetzelfde dus
Pff, leren van fouten...quote:Op zondag 1 mei 2005 23:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee toen was het ook een slecht idee! maar gelukkig leren we van fouten
![]()
zowiezo een sigaar die onmogelijk aan te houden isquote:
jaja ik weet het ..maarja ik ben nogal een romanticusquote:
Ja dat moest er ook nog eens bijkomen!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
maar ga vooral je gang Cynic, ik zal je neit tegenhouden.
Pff, romantiek...quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jaja ik weet het ..maarja ik ben nogal een romanticus
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Pff, romantiek...
Ready to crash and burn, I'll never learn!
vielleicht !quote:
Laten we eerst überhaupt een mail sturen!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:34 schreef Ruis het volgende:
maar hoe groot achten wij de kans dat Twister zijn mail nog leest voor aanstaande donderdag?
Moet je ook maar niet van die troep van de Aldi kopen!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:36 schreef Ruis het volgende:
nee, dit is grappig, m'n dvd speler overlijdt zojuist
naar beide adressen?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb een mailtje verstuurd we zullen zien of we reactie krijgen
friggin pioneer!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet van die troep van de Aldi kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |