Tiberian Sun (orgineel gekocht gisteren!). Ik draai alleen geen XP en m'n broertje dus wel en ik geloof dat het dan niet zo lekker gaat. Ik kom een heel eind maar dan loopt de boel vast...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welk spel? Ik voor red alert 2, bij mij werkt ie ook niet.
He!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:41 schreef Querk het volgende:
hallo
WAAR!?!?!?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tiberian Sun (orgineel gekocht gisteren!).
en je gewone netwerk doet 't wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tiberian Sun (orgineel gekocht gisteren!). Ik draai alleen geen XP en m'n broertje dus wel en ik geloof dat het dan niet zo lekker gaat. Ik kom een heel eind maar dan loopt de boel vast...
Intertoys, ergens helemaal achteraan in het onderste schapquote:
Waar kan ik zien wat het kost?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef Nouk het volgende:
Met de auto zou echt veel goedkoper zijn.
geloof je t zelfquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef Nouk het volgende:
Met de auto zou echt veel goedkoper zijn.
ok, valt mee. Met de auto zit ik ook op zoiets...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef Nouk het volgende:
12.20 maar. Van Emmen naar Zwolle.
Nee want dats onhandig he, bus is weer strippenkaarten, gvb bus weer kaartjes, metro strippen, trein apart. Alleen ns.nl geeft prijs.quote:
Hmz ik 16. Maar het kutte is dat je niet de helft zwart kan rijden omdat ze naar A'foort standaard controleren. Helemaal natuurlijk op zo'n niet-ov dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ok, valt mee. Met de auto zit ik ook op zoiets...
Uiteraard.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom eens posten in het GPD BrauN. Je bent van harte welkom...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |