Nu wel goed?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:32 schreef Tique het volgende:
het ligt bij mij niet aan een te lagen bandbreedte hoor..
Maar ik gebruik nu wmplayer..heb ik nog nooit gebruikt
Miijne ook niet,kraakt een beetje..quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:32 schreef Koenz0r het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAH OMG dat die ambulance voorbij rijdt vind mijn geluid niet zo tof
Kan iemand geen IRC channeltje openen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:32 schreef cyberrobin het volgende:
[..]gaat wat makkelijker denk ik, wat beter te volgen!
MEquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:32 schreef Koenz0r het volgende:
Wie is die vent in het zwart, die daar midden op dat GOT teken belt?
das de plisiequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:32 schreef Koenz0r het volgende:
Wie is die vent in het zwart, die daar midden op dat GOT teken belt?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef donald_dick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url= afbeelding]]http://picserver.org/view_image.php/72SIX76A5H68]afbeelding[/url]][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee, heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef saaw het volgende:
oh damn ff irc regelen danhoe werk dat ook alweer?
whehe dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
hehe de broodjs en koffie voor de ME
om kwart voor 8 ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef StephanL het volgende:
Luchpakketten denk ik
Nee de meiden van de wit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:35 schreef cyberrobin het volgende:
Politie?
gebeurt niks 404quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://irc.fok.nl/webcam-koningsplein
Gewoon dubbelklikken
lonsdalersquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:38 schreef Crazykill het volgende:
Wat doen die marokkanen nou?
Inderdaag, de meest nutteloze dag tot nu toequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:38 schreef donald_dick het volgende:
was me het dagje wel, stoepkrijten, dom kijkende mensen, sjansen, tweakers in het wil gezien, wat een gay dag
idd houd ons op de hoogtequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:39 schreef donald_dick het volgende:
btw, ik heb nog een aanval geplanned, meer info volgt.
en waarom heb ik geen speciale status!!!
moet nog 5 topcis doorlezenquote:
prima hier,, mooi vloeiend beeldquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:46 schreef Koenz0r het volgende:
kwaliteit is bar slecht atm
Heb je wel de goede codecs?quote:
hier nog 1, af entoe kleine beeld vertraging kan k bijvoorbeeld dat als er een auto voorbij rijd(vervaagd het beeld een klein btje achter de auto) kan k dat nog beter krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:48 schreef bonke het volgende:
ik heb nog nooit zo`n goeie kwaliteit webcam gezien
en nog op full screen ook
Geef mij eens de goeie codecs danquote:
Goede wat? Dit is GoT nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:49 schreef Quarks het volgende:
Heb je wel de goede codecs?
Ik ook niet. Ik kan Java virtual machine nergens vinden (verwijst telkens naar microsoft site, en daar zie ik hem nietquote:
firefoxquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan Java virtual machine nergens vinden (verwijst telkens naar microsoft site, en daar zie ik hem niet)
ik zou et niet wetenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:50 schreef space-kees het volgende:
[..]
hier nog 1, af entoe kleine beeld vertraging kan k bijvoorbeeld dat als er een auto voorbij rijd(vervaagd het beeld een klein btje achter de auto) kan k dat nog beter krijgen?
Als ik op mijn eigen computer zou zitten zou ik firefox hebben.. Maar daar zit ik dus niet opquote:
Thnx nu werkt ie wel alleen met een bijzonder klein bagger beeltjequote:
heb ik vandaag ook gedaan, werkt soepel, en is zo klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ga naar microsoft en installeer windows media speler 10, meer hebbik niet en 't werkt.
Dat heb ik ook. Ik wil ook fullscreen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnx nu werkt ie wel alleen met een bijzonder klein bagger beeltje
wat trek je aan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:57 schreef saaw het volgende:
nja ik ga zo maar eens. als ik er langs kom zal ik zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |