En toch lijkt mij waterdrager iemand die het vuile ondankbare werk opknapt... en dat was v Bommel bij PSV nooit, dat zijn eerder Vogel of Cocu geweest afgelopen seizoen(en)quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, als de man die de ploeg draagt. Mark is natuurlijk enkele klassen minder dan Deco en totaal niet te vergelijken.
Overigens is het geen schande waterdrager te mogen zijn hoor. Aron Winter werd er recordinternational mee.
Oeps, nou ja het mag ook wel ff twee keer om die azijnpizzers met de neus op de feiten te drukken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Spidey, kijk es een pagina terug...
Dat denk ik ook weer niet, maar hij gaat het zeker niet slecht doen. Agh het is geen PSV-er meer maar hij speelt bij Barca, nu mag ik juichenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Oeps, nou ja het mag ook wel ff twee keer om die azijnpizzers met de neus op de feiten te drukken.
Van Bommel wordt dé revelatie in de Spaanse competitie dit jaar, noteer dat maar.
Ik vind het wel aandoenlijk naïef dat jij die PR-babbels direct voor zoete koek slikt. Ik bedoel - dat zijn de standaard babbels voor een nieuwe aanwinst om die gast een beetje populairder te maken zodat de supporters hem ook wat eerder zullen toejuichen en er meer spulletjes verkocht worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef Spideyman het volgende:
Oeps, nou ja het mag ook wel ff twee keer om die azijnpizzers met de neus op de feiten te drukken.
In de toekomst zal hij wel weer voor PSV spelenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weer niet, maar hij gaat het zeker niet slecht doen. Agh het is geen PSV-er meer maar hij speelt bij Barca, nu mag ik juichen
Bij PSV ook niet, maar dat is van beduidend lager niveau dan Barcelona.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:33 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
En toch lijkt mij waterdrager iemand die het vuile ondankbare werk opknapt... en dat was v Bommel bij PSV nooit, dat zijn eerder Vogel of Cocu geweest afgelopen seizoen(en)
Misschien dat Rijkaard hem anders gaat gebruiken, we'll see...
Maar ook al is hij niet zo'n technische speler, Mark is dan wel weer meer een leiderstype dan een Ronaldinho, Eto'o of Deco, al zal die aanvoerdersband misschien nog wel effe durenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:
Bij PSV ook niet, maar dat is van beduidend lager niveau dan Barcelona.
En Mark kent zijn plaats, door in het Spaans te verklaren dat voetballen met echte toppers als Deco, Xavi, Eto'o en Iniesta makkelijker is voor hem.
o? Deco leek anders behoorlijk levensmoe dit afgelopen seizoenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Als je dat al niet bent bij een club als Barcelona is er echt iets mis natuurlijk!
De beste man van het seizoen vorig jaar, aldus heel Barcelona. Belangrijker voor de ploeg dan Ronaldinho.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:19 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
o? Deco leek anders behoorlijk levensmoe dit afgelopen seizoen
Het zaakwaarnemerstopic is om de hoek.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beste man van het seizoen vorig jaar, aldus heel Barcelona. Belangrijker voor de ploeg dan Ronaldinho.
onzinquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beste man van het seizoen vorig jaar, aldus heel Barcelona. Belangrijker voor de ploeg dan Ronaldinho.
Maar wij niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Ze missen hem hoor, in Eindhoven. Meer dan ze hadden gedacht.
hmm..de overeenkomsten met Seedorf worden groter en groterquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Die onderschriften
Van Bommel heeft z'n eerste penalty ook al gemist tegen Sevilla. Barca won de serie wel en mag nu tegen Cadiz aantreden in de finale van de Ramon de Carranza Trophy.
quote:Messi en Van Bommel blinken uit bij 'debuut'
25/8/2005 10:18
Voor een volgepakt Camp Nou maakten Mark van Bommel en Lionel Messi hun thuisdebuut als basisspeler. Zowel de Nederlander als de Argentijn maakte indruk, ook al verloor Barcelona van Juventus.
In de wedstrijd om de Trofeo Joan Gamper bleek Juve net iets beter in het benutten van strafschoppen dan Barça, nadat beide clubs na negentig minuten op een 2-2 gelijkspel waren steken. Waar Samuel Eto'o en Rafael Márquez misten namens de thuisclub, scoorden de Italianen uit elke poging.
Het verlies van Barcelona in de laatste oefenwedstrijd voordat de Spaanse kampioen komend weekeinde in de Primera División aftrapt tegen Alavés, was van inferieur belang. De 92.000 toeschouwers genoten van een fraaie wedstrijd, waarin twee debutanten een hoofdrol opeisten: Van Bommel en Messi.
De kleine Argentijn gold als grootste uitblinker. Leo was nauwelijks af te stoppen en zorgde voor hét hoogtepunt door met een prachtige pass Andres Iniesta vrij voor Christian Abbiati te zetten: 1-1.
Van Bommel startte nerveus, liep snel tegen een gele kaart aan, maar knokte zich in de wedstrijd. Met de minuut speelde hij beter en vooral na rust liet hij zich gelden in het vertrouwd soepele aanvalsspel van Barcelona. Van afstand had hij nog bijna succes ook, ware het dat Abbiati zijn inzet uit de kruising tikte.
Dat lukte de Italiaanse doelman niet bij Giovanni van Bronckhorst, die vanaf dertig meter voor de 2-1 zorgde. De goal van Gio was niet genoeg voor de zege, omdat David Trezeguet vanaf de strafschopstip voor een late gelijkmaker tekende.
Hij gaat wellicht niet eens mee naar het WKquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel schiet Nederland met Robben en Kuijt naar de wereldtitel in 2006
Die stink Kaka wonquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef komrad het volgende:
jammer dat hij die nepverkiezing vanmiddag niet van kaka won
Ook bij Barcelona niet? Ik begin nu wel medelijden te krijgen met hem. Waarom speelt ie maar niet?quote:Van Bommel ook bij Barcelona geen eerste keus
Uitgegeven: 27 augustus 2005 23:23
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2005 08:13
BARCELONA - De international Mark van Bommel, door Marco van Basten op een zijspoor gerangeerd, is ook bij zijn nieuwe club Barcelona nog geen basiskracht. In de eerste wedstrijd van het seizoen moest de voormalige PSV'er vanaf de bank toekijken hoe zijn teamgenoten er tegen het gepromoveerde Alaves niet in slaagden te scoren: 0-0.
Barça had in de uitwedstrijd lange tijd het beste van het spel en creëerde een handvol goede scoringsmogelijkheden. Vooral vlak na rust waren Ronaldino en Eto'o dichtbij de openingstreffer. Ronaldino schoot in 53e minuut hard op de paal; twee minuten later profiteerde Eto'o bijna van een kapitale blunder in de verdediging van Alaves. Alleen voor de keeper raakte hij echter slechts het zijnet.
Dubbelwissel
Ook toen doelpunten uitbleven, besloot Frank Rijkaard zijn transfervrije aanwinst niet in te zetten. Na 70 minuten paste de Nederlandse coach een dubbele wissel toe (Larsson en Belletti kwamen erin). Van Bommel moest zijn trainingsjasje echter aanhouden. Met de boodschap van bondscoach Van Basten in zijn achterhoofd - Van Bommel moet bij Barcelona bewijzen dat hij in Oranje hoort - moet zijn reservebeurt frustrerend zijn geweest.
Niveau omhoog
De wissel had wel effect. Direct na de inbreng van de verse spelers, ging het niveau bij Barcelona omhoog. In de stand veranderde echter niets. Eto'o schoot in 75e minuut op de paal, even daarvoor ging een poging van afstand nog rakelings langs het houtwerk.
Iniesta
In de 80e minuut verbruikte Rijkaard zijn laatste wissel en opnieuw mocht Van Bommel blijven zitten. Iniesta mocht de laatste tien minuten wel meedoen. Maar ook zijn aanwezigheid leverde geen goals meer op, al raakte Ronaldino in de laatste minuut met een vrije trap nog de lat.
Misschien omdat er bij Barca betere middenvelders zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:05 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ook bij Barcelona niet? Ik begin nu wel medelijden te krijgen met hem. Waarom speelt ie maar niet?
Hij speelt zo weinig, heeft tijd zat om te leren natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef abcoude het volgende:
speelde erg goede wedstrijd tegen Udinese, btw was ook te gast bij Barca TV na de wedstrijd gisteren avond, spaans spreekt hij behoorlijk goed na korte tijd vind ik![]()
Spaans heeft hij geleerd van de nonnen in Vught. Hij heeft zich daar een tijdje opgeslotenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef abcoude het volgende:
speelde erg goede wedstrijd tegen Udinese, btw was ook te gast bij Barca TV na de wedstrijd gisteren avond, spaans spreekt hij behoorlijk goed na korte tijd vind ik![]()
kheb de wedstrijd niet gezien, maar volgens van basten was hij schuldig aan tegendoelpunt die wedstrijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef abcoude het volgende:
Ach, op het middenveld verloor Van Bommel een duel en uiteindelijk onstond daar een doelpunt uit. Koren op de molen van schijnheilige marco natuurlijk, maar het doet wel onrecht aan het spel van Van Bommel. Volgens de Marca had Van Bommel namelijk 29 goede balcontacten en 2 slechte.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:05 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
kheb de wedstrijd niet gezien, maar volgens van basten was hij schuldig aan tegendoelpunt die wedstrijd.
Van Basten moet gewoon een keer keihard op z'n bek gaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef addictivebeat het volgende:
ahahaha, van Bommel moet gewoon zich niet beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal zolang van Basten nog coach is. Zou een enorme rel opleveren. en davids moet ook boycotten.![]()
Zo'n rel levert dat niet op. Hij speelt nu ook al niet voor het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef addictivebeat het volgende:
ahahaha, van Bommel moet gewoon zich niet beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal zolang van Basten nog coach is. Zou een enorme rel opleveren. en davids moet ook boycotten.![]()
Dat sowieso eigenlijk, maar dat zal voor Bommel weinig uitmaken. Wel om die groep duidelijk te maken dat ze niet onoverwinnelijk zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Basten moet gewoon een keer keihard op z'n bek gaan.
Ik erger me vooral aan de houding van Van Basten. Ja, hij was een uitzonderlijk goede voetballer. Ja, hij heeft wat prijsjes gewonnen met Ajax2. Maar maakt hem dat een perfecte bondscoach? Alles behalve. Hij gedraagt zich wel als zodanig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat sowieso eigenlijk, maar dat zal voor Bommel weinig uitmaken. Wel om die groep duidelijk te maken dat ze niet onoverwinnelijk zijn.
Tering hee, wat een debiele opmerking. Alsof Van Basten zo'n licht is.quote:'Als je eigenwijs bent, moet je wel zorgen dat je de wijsheid hebt', luidde Van Bastens veelzeggende commentaar.
quote:In de eerste 55 minuten maakten de Catalanen er een potje van. Van enig krachtsverschil was geen sprake. Daarvoor speelde Barça te traag en ongeïnspireerd. Kansen waren er dan ook nauwelijks.
[...]
Invaller Mark van Bommel had een flink aandeel in de comeback van de blaugranas. De ex-PSV'er versierde een strafschop, waarbij Delio Toledo zijn tweede gele kaart van het duel kreeg. Ronaldinho schoot met zijn 24-karaats gouden sloffen twee keer raak. Alleen de tweede poging telde omdat zijn ploeggenoten bij de eerste te snel inliepen.
Henrik Larsson en Samuel Eto'o hadden daarna de gelijkmaker op hun schoen. De Zweed mikte echter naast en zijn Kameroense collega trof de paal. De 2-2 kwam er toch. Zaragoza blunderde in de verdediging, waarna Eto'o in de 89ste minuut alsnog wist te scoren.
Kortom, hij kan nogsteeds niet op een eerlijke manier punten voor Barcelona pakken. Zo ken ik hem weer, fairplay komt niet voor in zijn bekrompen woordenboek.quote:Invaller Mark van Bommel had een flink aandeel in de comeback van de blaugranas. De ex-PSV'er versierde een strafschop, waarbij Delio Toledo zijn tweede gele kaart van het duel kreeg.
als ned,. elftal met 2-0 achterstaat en men krijgt een strafschop zal Marco van Basten daar echt niet over klagen ook al is het niet terechtquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kortom, hij kan nogsteeds niet op een eerlijke manier punten voor Barcelona pakken. Zo ken ik hem weer, fairplay komt niet voor in zijn bekrompen woordenboek.
En weer heeft Marco gelijk![]()
Bij Ajax zijn ze anders ook niet zo vies van een strafschop versieren, Boekhaquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:18 schreef Shreyas het volgende:
Kortom, hij kan nogsteeds niet op een eerlijke manier punten voor Barcelona pakken. Zo ken ik hem weer, fairplay komt niet voor in zijn bekrompen woordenboek.
Dat is inderdaad geen reden om iemand te selecteren voor Oranje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:24 schreef Suijk het volgende:
Een strafschop versieren is natuurlijk geen reden om iemand te selecteren...
vrij arrogante kutopmerking van van Basten idd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tering hee, wat een debiele opmerking. Alsof Van Basten zo'n licht is.
Op de bank zitten bij Ajax welquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:24 schreef Suijk het volgende:
Een strafschop versieren is natuurlijk geen reden om iemand te selecteren...
Wie dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op de bank zitten bij Ajax wel
Ongeloofwaardig of niet. Ik kan me niet herinneren dat we ons ooit zo makkelijk voor een groot toernooi kwalificeerden. Marcoquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef ASSpirine het volgende:mm
dit is grappig om te volgen, V Basten die steeds iets verzint om V Bommel maar niet te selecteren, hij maakt zich gewoon ongeloofwaardig op deze manier
Hopelijk word jij nog een keer afgestraft voor jouw gebrek aan voetbalinzicht. Noem mij één speler die nooit zijn mannetje laat lopen. Zelfs Roy Keane maakte wel eens slippertjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:05 schreef BennyNL het volgende:
bij Studio Voetbal lieten ze zien hoe vanBommel weer eens zijn mannetje liet lopen; hij leert het ook nooit he
hopelijk wordt hij daar nog voor gestraft
zegt iemand met zo een avatarquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk word jij nog een keer afgestraft voor jouw gebrek aan voetbalinzicht.
Nu even niemand ,quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef Suijk het volgende:
Noem gewoon even wat namen wie van Ajax er nu bij zitten en die bij Ajax op de bank zitten.
98 was niet zo moeilijk vond ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:01 schreef egilio het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig of niet. Ik kan me niet herinneren dat we ons ooit zo makkelijk voor een groot toernooi kwalificeerden. MarcoMark
![]()
Gister Zlatan een blessure gedoneerd las ik ergensquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik nomineer hem direct voor mooiste Fok! avatar.
Nu hopen dat Juve wat spitsen mist en ze punten laten liggen,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gister Zlatan een blessure gedoneerd las ik ergens![]()
http://www.markmoetmee.nl/quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:52 schreef MaxPower het volgende:
Patrick Kicken belt elke ochtend met hem in het kader van zijn actie markmoetmee.Elke ochtend hetzelfde ritueel. Nou ongelofelijk he dat je er niet bij zit he, ja klote maar ja de bondscoach beslist, nou ja we gaan een liedje opnemen markmoetmee, oh leuk, nou succes en ik spreek je morgen. Het is dat ik er verplicht naar moet luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |