abonnement Unibet Coolblue
pi_5769839
Seinfeld rulez

Soup Nazi is geniaal, de ep met de golfbalwalvis is zooo geniaal en deze:

Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit. heb ik toen besloten..

Kan iemand mij aan de titel helpen en de rest van het verhaal?

Doei.
pi_5769877
Ok aangezien favo-bijrollen er niet zijn.. wat is jullie minst favoriete bijrol??

Die van mij toch met stip uncle leo.. nooit de humor van dat personage ingezien.. slecht gespeeld, slechte grappen

pi_5769943
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:08 schreef Faithy het volgende:
Seinfeld rulez

Soup Nazi is geniaal, de ep met de golfbalwalvis is zooo geniaal en deze:

Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit. heb ik toen besloten..

Kan iemand mij aan de titel helpen en de rest van het verhaal?


Ze moet toch van Kramer op die kast passen? en dan nemen die 2 asocialen die kast mee? Zoiets staat me bij,....
pi_5769958
Over bijrollen gesproken: vreemd om oude afleveringen terug te zien waarin Jerry een heel andere ouders heeft dan in latere afleveringen.
  donderdag 12 september 2002 @ 15:17:02 #80
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5769966
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:11 schreef Stranger het volgende:
Ok aangezien favo-bijrollen er niet zijn..
Onee? En Newman dan! Newman roeleert overal bovenuit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_5770005
quote:
Op donderdag 12 september 2002 14:51 schreef Atreidez het volgende:

Ik zoek er weer een trouwens..

Kramer heeft een nieuwe manier van slapen en probeert elke 3 uur ofzo een half uur te slapen waardoor hij meer wakkere uren in zijn leven heeft. Op het eind is hij echter zo moe dat ie boven op ze vriendin in slaap valt.. Die denkt dat ze dood is en belt een paar louche gasten die hem vervolgens in een tapijt gerold van de brooklyn bridge gooien.

Iemand een idee?


Yep, dat is "The Friars Club". Is lachen als Kramer dan 's nachts bij Jerry's bed komt en vraagt om met hem een film te huren, omdat ie zich zo verveelt .

PS: dit is mijn eerste post .

pi_5770034
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:08 schreef Faithy het volgende:
Seinfeld rulez

Soup Nazi is geniaal, de ep met de golfbalwalvis is zooo geniaal en deze:

Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit. heb ik toen besloten..

Kan iemand mij aan de titel helpen en de rest van het verhaal?


Dat is Soup Nazi! Ze zijn op weg en zien dan die kast staan. Omdat ze geen tijd heeft moet kramer erop passen en als ze weg is laat kramer zich omver lullen en is de kast gepikt door die 2 aso homo's 'Are you tokking to me or are you tokking him, because you were certainly tokking to one of us!' ... Als kramer later dit verhaal verteld aan de soupnazi schenkt ie kramer een andere kast die Elaine net zo mooi vind. Dan doet de soupnazi nogal lullig tegen elaine en zegt dat als ie wist dat zij m kreeg hij t nooit gedaan had. Later vind Jerry in die kast de recepten van de soepen en gaat Elaine m chanteren ... No more soup for you, soupnazi.. NEXT!
Where facts are few, experts are many.
pi_5770081
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:19 schreef TheSlider het volgende:

[..]

Yep, dat is "The Friars Club". Is lachen als Kramer dan 's nachts bij Jerry's bed komt en vraagt om met hem een film te huren, omdat ie zich zo verveelt .

PS: dit is mijn eerste post .


thx Slider.. Als je toevallig ook nog die ene weet die ik een paar posts eerder had beschreven, graag!
Where facts are few, experts are many.
pi_5770092
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:08 schreef Faithy het volgende:

Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit. heb ik toen besloten..

Kan iemand mij aan de titel helpen en de rest van het verhaal?


Die aflevering met die kast is "The Soup Nazi". Elaine vraagt Kramer om op de kast te passen als zij soep gaat halen.

Check trouwens ook eens "The Red Dot". Daar zit een stukje in waar Jerry en Elaine Kramer vragen om alcohol te drinken om te testen of je de alcohol kan ruiken. Vervolgens gedraagt Kramer zich nogal dronken en begint reclamespotjes te doen voor "Hennigan's"! Bij dat stukje kom je echt niet meer bij van het lachen .

Oeps Atreidez was me al voor .

pi_5770163
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:24 schreef Atreidez het volgende:

[..]

thx Slider.. Als je toevallig ook nog die ene weet die ik een paar posts eerder had beschreven, graag!


Je bedoelt neem ik aan dat Kramer van alles doet in Jerry's apartement en dat Jerry dan thuis komt als tie ligt te slapen. Ik weet wat je bedoelt, maar ik weet niet welke aflevering het is. Ik vermoed dat het de 100st of 101st aflevering is, maar dat weet ik niet zeker.
pi_5770201
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Onee? En Newman dan! Newman roeleert overal bovenuit.


Die aflevering dat Elaine wat nodig heeft van Newman en m daarom probeert op te geilen is cewl, ken het verhaal niet helemaal meer, maar die scene op de bank staat me nog wel bij
Where facts are few, experts are many.
pi_5770297
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 01:18 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand hoe die aflevering heet dat Mr. Peterson een uniform aan heeft, aan het eind per ongeluk schoensmeer op ze bovenlip smeer en voor een volle zaal een toespraak houdt waarbij ie de zin zegt 'And our profits, will rise HIGH!' met een bekend gebaar erbij

Een nummer is ook goed trouwens, weet nie of ergens lijsten van zijn ..


Volgens mij is dat "The Gymnast". Het is trouwens mr. Pitt die 3D tekeningen ontdekt. Hij blijft daar mee bezig totdat Elaine hem bij zijn jasje pakt (met inkt aan de handen) zodat ie naar de vergadering gaat.
pi_5770344
met die Riksjah!!!
dat kramer en Newman in een keer in Seinfeld zn kamer staan.
Hello Jerry...
Hello newman

Kramer: wow he's fast...
Newman: NOOO he's stealing ower RikSJAH
Kramer: Damn, we should have asked a colladeral , like his bag of cans, or his other bag of cans

en das dezelfde met het boek wat George in de wc gaat lezen en nergens meer kwijt krijgt.

C. Sorry sir, this book has been in a toilet
G. WHAT, thats impossible
C. Sir, I worked a bortano's and this book is flagged

deze is ook echt wel geniaal.

ik vergeet zelfs nog een stuk, want Elaine moet dan haar collega van de Jam-jam afhelpen anders is ze haar baan kwijt

pi_5770474
Die bruiloft in India is ook geniaal.

Het wordt allemaal in omgekeerde volgorde verteld.
George: "What time is it?"
Jerry: "You just asked me that two minutes ago!"
- two minutes earlier -
George: "What time is it?"

Vooral het stuk waar Elaine dronken is vond ik erg goed.

En de quote van die aflevering is uiteraard een boze George: "Jerry Seinfeld is a funny guy!!"

pi_5770931
Effe een vraagje over "The Slicer", als Kramer en Elaine bij het stopcontact zitten net voordat Kramer de paperclip erin steekt (erg lachen als die die schok krijgt trouwens ). Ze zeggen dan:

Elaine> Oh well, I think I'll let you do it.
Kramer> But it's easy. Just do it quickly...
Elaine> But, I really don't want to.
Kramer> Well, I don't want to either! It's no <...>

Nou versta ik dus alleen <...> nooit. Weet iemand wat Kramer daar precies zegt?

  donderdag 12 september 2002 @ 20:57:08 #91
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5774524
Ik zal vanavond The Slicer voor je kijken Hopen dat ik het versta...

Ook heb ik op inet naar scripts voor je gezocht, maar van bijna elke episode is er een script available.. behalve natuurlijk van deze Wet van Murphy zuigt

pi_5777599
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:11 schreef Stranger het volgende:
Ok aangezien favo-bijrollen er niet zijn.. wat is jullie minst favoriete bijrol??
Had de hele vraag nog niet gelezen. Na even goed nadenken moet ik toch susan zeggen.. De rol had er wel moeten zijn, maar iemand anders in die positie had misschien toch voor wat meer commotie kunnen zorgen.

Uncle Leo vind ik wel leuk zo af en toe.

Where facts are few, experts are many.
pi_5781151
Elaine> But, I really don't want to.
Kramer> Well, I don't want to either! It's no < picnic >
  vrijdag 13 september 2002 @ 11:33:17 #94
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_5782430
Als er nou seinfeld DVD's zou zijn, wist ik het wel: dan werd mijn portemonnee een heel stuk leger.....
pi_5784077
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 10:20 schreef Nielz het volgende:
Elaine> But, I really don't want to.
Kramer> Well, I don't want to either! It's no < picnic >
Ah thx, ik zat maar met "It's no big ...". Dit verklaart een hoop .
  vrijdag 13 september 2002 @ 13:42:00 #96
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_5784634
Ik heb 1 liedje / nummer van Seinfeld met daarin alle funny moments / uitspraken en gezegdes van de hele cast.
Echt een GUH weldig nummer

Seinfeld staat voor mij op 1, Frasier heeft een goede 2e plaats en Friends, ach ja, Friends mag wel op de 3e plaats, dan ben ik ook de beroerdste niet

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 13 september 2002 @ 13:44:32 #97
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5784677
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:46 schreef k_man het volgende:
Die bruiloft in India is ook geniaal.

Het wordt allemaal in omgekeerde volgorde verteld.
George: "What time is it?"
Jerry: "You just asked me that two minutes ago!"
- two minutes earlier -
George: "What time is it?"

Vooral het stuk waar Elaine dronken is vond ik erg goed.

En de quote van die aflevering is uiteraard een boze George: "Jerry Seinfeld is a funny guy!!"


Die is geweldig. Kramer die denkt dat ie doodgewenst is, en Newman die hem moet gaan ontdoodwensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_5784784
Weet iemand ook hoe die afl. heet waarin ze Risk spelen en er een ongeluk gebeurt voor de deur. Ze willen dan gaan kijken maar het bord mag niet alleen gelaten worden, dus die gaat mee...
Where facts are few, experts are many.
pi_5786201
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand ook hoe die afl. heet waarin ze Risk spelen en er een ongeluk gebeurt voor de deur. Ze willen dan gaan kijken maar het bord mag niet alleen gelaten worden, dus die gaat mee...
Dat is episode 98 "The Labelmaker".
pi_5786241
Ikvind het stukwaarin Newman Kramer souffleert als hij de vrouw inde boekwinkelwil versieren nogwel het leukst. . Deaflevering heet"The Soulmate".

Oja, mijnspatiebalk is kapot.

Wittgenstein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')