Zijn er dus nog fans van Jerry, Elaine, George en Kramer??
En als je Seinfeld vanaf het allereerste begin wilt zien moet je komende week BRT1 in de gaten houden. Nu is Ellen nog erop van Maandag tot Donderdag, maar vanaf Woensdag of Donderdag beginnen zij ermee. Bij mij in de gids staat bij die aflevering Pilot dus ik neem aan dat dit dan ook de allereerste is uit 1989.
quote:
op 03-25-2000 om 01:15 AM schreef jooltje het volgende:
Er is al vaker op dit forum over seinfeld gepraat. ( Zoek maar even onder seinfeld en Friends geloof ik).
bogus. SERENITY NOW.
Geweldig de show over het niets, om dat vervolgens tot kunst te verheffen, geweldig gewoon
Ik hou ook wel van friends, maar als ik zou moeten kiezen: Seinfeld
Overigens kan ik ook genieten van engelse comedy's als men behaving badly...
Nog wat anders aan Seinfeld. Dat geweldige deuntje tussen de scènes door. Je hebt wel eens bij andere series dat het irritant wordt maar Seinfeld dus niet.
Na Friends en Seinfeld begin ik 'it's a man's world' bij BNN ook steeds leuker te vinden.
En bedankt voor de tip, Jooltje! Ik heb de eerste afleveringen gemist (en nog wel meer, trouwens).
Trouwens: It's a mans world vind ik niet meer dan een slappe copycat van Men behaving Badly...
Vanaf eind deze week op BRT1 rond een uurtje of half 12. De alleereerste aflevering ( hopenlijk).
quote:
op 03-26-2000 om 07:51 PM schreef jooltje het volgende:
En vergeet mijn tip nu niet!!!!!Vanaf eind deze week op BRT1 rond een uurtje of half 12. De alleereerste aflevering ( hopenlijk).
BRT is toch belgië??????
quote:
op 03-26-2000 om 03:29 PM schreef the Flex het volgende:
En volgende week beginnen dan de eerse afleveringen op Belgie.
Wat ik irritant vond is dat Veronica en Fox tegelijk begonnen met nieuwe seizoenen. Kon je op Veronica zien dat George zich heeft verloofd, was er de volgende dag op Fox te zien dat George's verloofde dood is.
Oja, de maandagavond afleveringen op Fox zijn de allernieuwsten. Nog een stuk of 7, 8 en de serie is afgelopen. Al heb ik Fox al wel kwaad gemaild dat ze op moeten houden met steeds uitzendingen weglaten. De laatste aflevering ooit van Seinfeld bestaat uit twee delen, die in tweeen wordt geknipt. En ik hoop dat Fox ze ook beide laat zien.
bogus.
quote:
op 03-26-2000 om 07:56 PM schreef the Flex het volgende:
BRT is toch belgië??????
[QUOTE]op 03-26-2000 om 03:29 PM schreef the Flex het volgende:
En volgende week beginnen dan de eerse afleveringen op Belgie.
[/quote]
OOPS!!
quote:
op 03-27-2000 om 03:52 PM schreef bogus het volgende:
En nog veel vervelender is dat Veronica gisteravond Susan 'introduceerde' terwijl die vorige week overleed. Ze beginnen dus dit hele seizoen (season 7 volgens mij) wer overnieuw.
Dat vind ik niet vervelend. Het seizoen die komt na Susan's dood was al uitgezonden door FOX. Dus Veronica heeft als enige optie het afgelopen seizoen te herhalen.
Mijn tip is: zondag begint Jiskefet weer.
Ik moet wel zeggen dat ik de eesrste afleveringen een beetje tegen vind vallen.
quote:
op 03-31-2000 om 11:52 PM schreef jooltje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de eesrste afleveringen een beetje tegen vind vallen.
Dat komt denk ik ook om dat je het belachelijk hoge nivo van de latere afleveringen gewend bent. Ik had hetzelfde, maar je ziet wel dat ze bij Seinfeld op heel veel dingen terug grijpen (George's obsessie met fluweel en architectuur bijvoorbeeld).
Dat maakt het interessant om naar de vroegere afleveringen te kijken. Om het plaatje compleet te krijgen.
bogus.
quote:
op 04-05-2000 om 03:24 AM schreef Perico het volgende:
Ik heb me echt kapot gelachen met de 22:30 aflevering op FOX van maandagavond. George die de Frogger machine waarop hij de highscore heeft naar de overkant van de straat transporteert.. net als het eigenlijke spel, mooi van bovenaf gefilmd. En dan Kramer en Jerry die op het laats elkaar aankijken en in koor uitroepen, als George het niet gered heeft: "Game Over!" Zoiets bedenk je toch niet!
Hahaha. Ja, ik lag ook slap bij deze aflevering. En die spelcomputergeluidjes erbij Nog vier afleveringen op de maandagavond en het zit erop. Vurig hoop ik dat Fox het niet in de war gaat schoppen. (De een na laatste aflevering duurde nml. 45 minuten, de laatste een uur.) Ze gaan het waarschijnlijk in tweeen breken, en dat is niet zo erg. Als ze maar niets vergeten
bogus. SERENITY NOW!
quote:
op 03-25-2000 om 01:15 AM schreef jooltje het volgende:En als je Seinfeld vanaf het allereerste begin wilt zien moet je komende week BRT1 in de gaten houden. Nu is Ellen nog erop van Maandag tot Donderdag, maar vanaf Woensdag of Donderdag beginnen zij ermee. Bij mij in de gids staat bij die aflevering Pilot dus ik neem aan dat dit dan ook de allereerste is uit 1989.
Volgens mij is FOX nu ook bezig met de eerste afleveringen.
Best wel interessant om te zien. Maar wel een heel verschil met wat we normaal gewend zijn. Het draait allemaal om Jerry en de scenes zijn veeeeeeeeel langer. Maar op zich is het best wel grappig. Ik vond het wel leuk dat ze iemand moesten verzinnen om zo een vrouw te ontmoeten. Hij werkt in het gebouw en is een importer/exporter. Het leuke is dat ze dat later wel eens vaker hebben gebruikt.
Ik kijk alleen zelden (sowieso TV), onder andere door dat geschuif van series naar andere tijden en dagen steeds en in Nederland dus ook op verschillende zenders. In de VS zit zo'n show tenminste nog bij een bepaald netwerk, dat lijkt me al een verademing.
Wat mij betreft mogen ze het op 1 bepaalde zender alleen uitzenden en dan liefst nog een paar seizoenen achter elkaar op dezelfde dag(en) en tijd.
Ik vind dit inderdaad een kwaliteitscomedy, net als meer andere Amerikaanse en Engelse series.
Jiskefet ken ik niet zo goed, maar vindt dat geen vergelijking met Seinfeld. Jiskefet is 'typisch Nederlands', dus veel platter, hoewel ze best briljant kunnen zijn.
Ik ben zelf natuurlijk het coolst!
quote:YEP! Kramer ruled echt!
Op vrijdag 06 september 2002 16:48 schreef CosmoKramer het volgende:
Wat een geweldige serie! zulke simpele, droge humor. Echt superlachen!Ik ben zelf natuurlijk het coolst!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The most interesting personality of our time. No job..Nothing to do but bug his neighbors, and mannerisms that just make you laugh hysterically.
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 06-09-2002 16:57]
quote:Thanx
Op vrijdag 06 september 2002 16:54 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
YEP! Kramer ruled echt!
quote:Fijne ondertitel heb je bij je plaatje staan...
Op vrijdag 06 september 2002 16:57 schreef CosmoKramer het volgende:
Thanx
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 17:06 schreef k_man het volgende:[..]
Fijne ondertitel heb je bij je plaatje staan...
maar is het een knipoog naar Seinfeld of gewoon toeval?
quote:Deze user icons heb ik ook gehad:
Op vrijdag 06 september 2002 17:11 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
ja ik had het al gezien
maar is het een knipoog naar Seinfeld of gewoon toeval?
Dus geen toeval.
quote:Heeeej, das lachen!
Op vrijdag 06 september 2002 17:12 schreef k_man het volgende:[..]
Deze user icons heb ik ook gehad: [afbeelding][afbeelding]
Dus geen toeval.
* CosmoKramer zit eigenlijk te wachten tot er een keer een Newman op het Forum verschijnt
quote:is het op dit forum uberhaupt nog mogelijk om iets zinnigs te posten zonder meteen te moeten horen dat dat ooit al eens besproken is
Op zaterdag 25 maart 2000 01:15 schreef jooltje het volgende:
Er is al vaker op dit forum over seinfeld gepraat. ( Zoek maar even onder seinfeld en Friends geloof ik).
[..]
quote:Tsja, dat zeiden ze in 2000 al!
Op vrijdag 06 september 2002 17:19 schreef www.vantschip.com het volgende:[..]
is het op dit forum uberhaupt nog mogelijk om iets zinnigs te posten zonder meteen te moeten horen dat dat ooit al eens besproken is
tijdje geleden dat dit topic is geopend...
quote:Tsja, maar eigenlijk hebben ze ook gelijk, het is echt niet zo dat je veel meer reacties krijgt als je een nieuw topic opent. Het kan dus ook best in een oude.
Op vrijdag 06 september 2002 17:22 schreef www.vantschip.com het volgende:
verrek zeg .. je hebt gelijk!!! ... wow ik weet niet of dat het erger of juist minder erg maakt!
quote:kazaa, ik heb er al dik 100
Op vrijdag 06 september 2002 17:22 schreef Stranger het volgende:
Wanneer komt Seinfeld nou uit op dvd![]()
quote:ja maar ik wil zo op dvd!!!!
Op vrijdag 06 september 2002 17:25 schreef CosmoKramer het volgende:kazaa, ik heb er al dik 100
Ik heb toen het vanaf het begin begon op brt me videoapparaat er eens bij gepakt en ben begonnen met opnemen. Ik heb dus zodoende op +/- 30 banden de hele serie wat me bloed zweet en tranen heeft gekost maar kijk ze nog regelmatig met plezier.
Hoe vaak ik niet een aflevering heb zitten kijken waarin dingen gebeurde die ik zelf ook toevallig diezelfde dag of vlak daarvoor had meegemaakt.. Seinfeld rulez
quote:Ja zeker weten! Friends is een meiden-comedy geworden, had potentie in het begin maar het draait nu alleen nog maar om de relaties tussen de karaters. Bijna soap.
Op maandag 09 september 2002 00:52 schreef Citroentje het volgende:
Forget about Friends, go for Seinfeld.Geweldige serie met zeer doordachte humor.
Seinfeld legt zo geweldig op simpele allerdaagse dingen de aandacht. Goeie karakters, goede verhaallijn en eht loopt ze perfect allemaal in elkaar over!
Inderdaad the best ever!!
KEigaaf Seinfeld., Een maat van me is een aantal jaar geleden begonnen met opnemen en die banden liggen nu bij mij.
en als ik er 1 aan zet krijg je me niet meer uit me stoel.
ook een paar goeie: George Answer Machine
de soepnazi
die ene waar kramer een stuk snelweg koopt en elaine in een congierge hok kip moet bestellen omdat ze niet op haar postcode bezorgen
enne waar kramer en seinfeld ruilen van kamer, is denk ik nog wel 1 van de beste.
quote:Jaaaaaa ,
Op maandag 09 september 2002 15:40 schreef enfermidade het volgende:enne waar kramer en seinfeld ruilen van kamer, is denk ik nog wel 1 van de beste.
quote:En uiteraard de aflevering waarbij George de goedkoopste enveloppen voor zijn huwelijkskaartjes koopt, die giftig blijken te zijn!! En daarmee zijn verloofde........
Op maandag 09 september 2002 15:40 schreef enfermidade het volgende:
de soepnazi
die ene waar kramer een stuk snelweg koopt en elaine in een congierge hok kip moet bestellen omdat ze niet op haar postcode bezorgen
enne waar kramer en seinfeld ruilen van kamer, is denk ik nog wel 1 van de beste.
Onbetaalbaar!!
quote:Dat liedje!
Op maandag 09 september 2002 15:40 schreef enfermidade het volgende:
Believe it or not, George isnt't at home
Please leave a message at the beep
I must be out, or I'd pick up the phone
Where could I be?
I'm not home!
quote:uiteraard...
Op maandag 09 september 2002 16:52 schreef Mennosson het volgende:[..]
En uiteraard de aflevering waarbij George de goedkoopste enveloppen voor zijn huwelijkskaartjes koopt, die giftig blijken te zijn!! En daarmee zijn verloofde........
Onbetaalbaar!!
quote:Elaine was het beste en die noem je niet??? Jerry was gewoon ronduit slecht!!!!!! Een beste gestpersonage was er niet, net als een beste aflevering.. ze waren bijna allemaal super!!
Op maandag 09 september 2002 20:47 schreef real_3d het volgende:
jerry, george and cosmo roeleren, maar vond banya ook altijd wel ok, zo n fout figuur, net als newman
Als we toch afleveringen gaan noemen: the bottle deposit (2delig). Maar teveel om op te noemen eigenlijk. Als George door z'n moeder betrapt wordt bij het masturberen en dan een weddenschap aangaat met de anderen is ook geweldig.
quote:...maar als ik er toch één moest noemen: Philip Baker Hall als Lt. Bookman, The Library Cop.
Op maandag 09 september 2002 21:20 schreef Stranger het volgende:
Een beste gastpersonage was er niet...
En natuurlijk "Do women know about shrinkage ?!"
No soup for you !!!
"I stop short, that's my move !"
Eigenlijk vind ik Frasier de enige comedy die aan seinfeld kan tippen, en misschien nog iets beter is... en ze komen op zondag nog na elkaar ook !
Kramer gaat golfballen slaan aan het strand en george doet zich bij een vrouw voor als marinebioloog. Op een gegeven moment loopt ie met die vrouw op het strand en is er 'toevallig' een walvis aangespoelt en die vrouw stuurd George er dus op af.. hij is tenslotte marinebioloog. Op het eind zit ie dus in de koffieshop met Jerry, Elaine en Kramer te vertellen dat ie op de walvis afstapte en merkte dat iets zijn 'blowhole' verstopte en laat vervolgens een golfbal zien, waarop Kramer heel droog zegt 'Hole in one!'.
Mijn favorieten:
Happy Festivus (festivus for the rest of us )
The Soup Nazi (no soup for you )
The Pen (STELLAAAAAAAAAAAAA )
The Contest (Are you still master of your domain? -I'm king of my castle)
En nog wat favo quotes:
Elaine: "He's a real sidler"
Jerry: "Hello Newman"
Kramer: "My whole place looks like a cabin"
George: "Hello, I'm George... bald, have no job and live with my parents"
Putty: "On the flip-side" (WHAHAHHAHA)
Heb die van gisteravond op Net5 zojuist gekeken (opgenomen)...
Weer prachtige aflevering Putty (toen nog vriend van Elaine) ging mee naar een wedstrijd van The Devils en heeft zijn hele gezicht geverfd
En ook vertelt George in deze aflevering aan zn "ware liefde" dat hij van haar houdt en ze geeft als antwoord" "Shall we get something to eat? I'm hungry"
Ik kan nog uren doorgaan
Maar moet nu toch gaan slapen, morgen weer vroeg op...
ADIOS
quote:Hear hear! Frasier is een ondergeschoven kindje!
Op maandag 09 september 2002 22:03 schreef Stewie het volgende:
* Stewie is echt een hele grote fan van Art Vandelay...Eigenlijk vind ik Frasier de enige comedy die aan seinfeld kan tippen, en misschien nog iets beter is... en ze komen op zondag nog na elkaar ook !
Een nummer is ook goed trouwens, weet nie of ergens lijsten van zijn ..
quote:owh wat een superafleveringen zijn dat zeg!!!!!!!
Op dinsdag 10 september 2002 00:16 schreef SpleeffY het volgende:
HAPPY FESTIVUS!!!Mijn favorieten:
Happy Festivus (festivus for the rest of us
)
The Soup Nazi (no soup for you)
The Pen (STELLAAAAAAAAAAAAA)
The Contest (Are you still master of your domain? -I'm king of my castle)
quote:Dat is volgens mij de aflevering dat Jerry en George in een taxi van iemand aannemen en zich dan voordoen als die 2 personen.. Dan blijken ze dus 2 neo-nazi-leiders te zijn en is de vriend van Elaine zon groene-strijder... Dus dat gaat helemaal fout
Weet iemand hoe die aflevering heet dat Mr. Peterson een uniform aan heeft, aan het eind per ongeluk schoensmeer op ze bovenlip smeer en voor een volle zaal een toespraak houdt waarbij ie de zin zegt 'And our profits, will rise HIGH!' met een bekend gebaar erbij
Back at Stranger:
Serenity Now is oooooook zo goed!!! Serenity Now, Insanity Later zegt volgens mij George zn pa op het einde
Maaruhh 1 vraagje Stranger... DVD's ?
En wat van Seinfeld heb je "allemaal verkocht"?
Ik ga ze echt onmiddelijk zoeken die DVD's...!!
quote:er zijn geen dvd's daar zit ik alleen al jaren met smart op te wachten... en ik heb ooit alle afleveringen op video verkocht.. omdat ik in geldnood zat, en ze er best goed voor betaalden..
Op dinsdag 10 september 2002 09:58 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Dat is volgens mij de aflevering dat Jerry en George in een taxi van iemand aannemen en zich dan voordoen als die 2 personen.. Dan blijken ze dus 2 neo-nazi-leiders te zijn en is de vriend van Elaine zon groene-strijder... Dus dat gaat helemaal fout
Back at Stranger:
Serenity Now is oooooook zo goed!!! Serenity Now, Insanity Later zegt volgens mij George zn pa op het einde
Maaruhh 1 vraagje Stranger... DVD's ?
En wat van Seinfeld heb je "allemaal verkocht"?Ik ga ze echt onmiddelijk zoeken die DVD's...!!
serenity now insanity later inderdaad
De allerlaatste afleveringen vond ik ook super.. in die rechtzaal.. iedereen vond het minder, maar het is gewoon leuk om iedereen weer terug te zien
Bij welke aflevering is het nou ookalweer dat ze op het eind achter de schermen alle personages laten zien.. op het nummer van green day - time of your life?
quote:Geen idee
Bij welke aflevering is het nou ookalweer dat ze op het eind achter de schermen alle personages laten zien.. op het nummer van green day - time of your life?
-The Fire
-Chicken Roasters
-Marine Biologist
-The Wait Out
The fire heb ik nog nooit gezien I'm looking forward to it
En tot slot:
"Did you ever notice how they tend to add something positive to a carname?
-Integra. -Integrity? -No, inteGRA!"
quote:Jaaaa! Fantastische aflevering!
Op maandag 09 september 2002 23:07 schreef Atreidez het volgende:
1 van mijn favo's -
quote:He's working on lowering the cholesterol level in whales. All that blubber, it's quite unhealthy. You know, it's the largest mammal on earth. But as George says, they don't have to be.
Kramer gaat golfballen slaan aan het strand en george doet zich bij een vrouw voor als marinebioloog.
quote:The sea was angry that day, my friends, like an old man trying to send back soup in a deli.
Op een gegeven moment loopt ie met die vrouw op het strand en is er 'toevallig' een walvis aangespoelt en die vrouw stuurd George er dus op af.. hij is tenslotte marinebioloog. Op het eind zit ie dus in de koffieshop met Jerry, Elaine en Kramer te vertellen dat ie op de walvis afstapte en merkte dat iets zijn 'blowhole' verstopte en laat vervolgens een golfbal zien, waarop Kramer heel droog zegt 'Hole in one!'.
de van buren boys.
en de laatste 2 afleveringen met de rechtzaak
en natuurlijk ook "de weddeschap"
weet trouwens iemand of je die seinfelds op dvd kan kopen ??!?
quote:LOL
Op dinsdag 10 september 2002 16:51 schreef k_man het volgende:[..]
Jaaaa! Fantastische aflevering!
[..]He's working on lowering the cholesterol level in whales. All that blubber, it's quite unhealthy. You know, it's the largest mammal on earth. But as George says, they don't have to be.
[..]The sea was angry that day, my friends, like an old man trying to send back soup in a deli.
Das de Marine Biologist, ga m ook ff zoeken als ik thuis ben..
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 16:53 schreef enfermidade het volgende:
weet trouwens iemand of je die seinfelds op dvd kan kopen ??!?
quote:The Merv Griffinshow?
Op dinsdag 10 september 2002 18:45 schreef DevoiD het volgende:
of die aflevering waar kramer z'n eigen talkshow-set heeft
btw op http://home.iprimus.com.au/emery_s/ kan je meedoen aan een petitie om seinfeld op dvd te krijgen. haalt waarschijnlijk geen reet uit maar alle beetjes helpen
Weet wel psies welke je bedoeld, dat ie in ze huiskamer jerry en elaine als gast heeft
Die aflevering dat waarin Kramer ze nummerplaten moet is ook hilarisch. Ik ga even petitie tekenen, als we allemaal denken dat het niks uithaalt komen we er nooit natuurlijk
quote:Wat dacht je dan die aflevering dat kramer die hordeur kreeg, en de ruimte voor zijn flat ging gebruiken als voortuin
Op dinsdag 10 september 2002 21:18 schreef Atreidez het volgende:[..]
The Merv Griffinshow?
Weet wel psies welke je bedoeld, dat ie in ze huiskamer jerry en elaine als gast heeft
Die aflevering dat waarin Kramer ze nummerplaten moet is ook hilarisch. Ik ga even petitie tekenen, als we allemaal denken dat het niks uithaalt komen we er nooit natuurlijk
Edit: Kan iemand me ALSJEBLIEFT vertellen hoe de aflevering heet of wat er nog meer gebeurt (dan kan ik het zelf opzoeken) in een aflevering waar Jerry zegt:
"George, do you know why there is salsa sauce on every table in a restaurant?"
George: "No..."
Jerry: "Because people like to say SALSA!!!"
[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 10-09-2002 21:28]
quote:Als ik op internet zoek dan lijkt dat "The Pitch" te zijn.
[b]Op dinsdag 10 september 2002 21:22 schreef Edit: Kan iemand me ALSJEBLIEFT vertellen hoe de aflevering heet of wat er nog meer gebeurt (dan kan ik het zelf opzoeken) in een aflevering waar Jerry zegt:"George, do you know why there is salsa sauce on every table in a restaurant?"
George: "No..."
Jerry: "Because people like to say SALSA!!!"
quote:dat zegt ie dan niet, hij ligt dan op de bank bij Jerry te pitten en hij heeft zn glas naast het onderzettertje gezet, en dat ziet Seinfeld en hij zegt dan "It's unbelievable" of zo
Op dinsdag 10 september 2002 22:59 schreef Atreidez het volgende:
Ook eentje die ik nog zoek is de afl. die begint met Kramer in Jerry ze huis. Kijkt wat in de koelkast, leest de krant, kijkt tv, kleedt zich als Jerry en doet m na, nodigt wat mensen uit, gaat in bad, heeft een feestje, slaapt op de bank en dan komt Jerry thuis en die vraagt of ie nog wat gedaan heeft.. 'No, not really.. '
quote:Ja klopt! Hij begint idd eerst te zeuren over dat ie zo onvoorzichtig is met ze spullen
Op donderdag 12 september 2002 12:17 schreef enfermidade het volgende:[..]
dat zegt ie dan niet, hij ligt dan op de bank bij Jerry te pitten en hij heeft zn glas naast het onderzettertje gezet, en dat ziet Seinfeld en hij zegt dan "It's unbelievable" of zo
Gister de contest zitten kijken, zo cewl..
George: The virgin?
Jerry: Yeah..
George: Any progress there, what's the latest?
Jerry: Well I got my troops amassed along the border, I'm just waiting for someone to give me the 'go ahead'..
Ik zoek er weer een trouwens..
Kramer heeft een nieuwe manier van slapen en probeert elke 3 uur ofzo een half uur te slapen waardoor hij meer wakkere uren in zijn leven heeft. Op het eind is hij echter zo moe dat ie boven op ze vriendin in slaap valt.. Die denkt dat ze dood is en belt een paar louche gasten die hem vervolgens in een tapijt gerold van de brooklyn bridge gooien.
Iemand een idee?
Soup Nazi is geniaal, de ep met de golfbalwalvis is zooo geniaal en deze:
Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit. heb ik toen besloten..
Kan iemand mij aan de titel helpen en de rest van het verhaal?
Die van mij toch met stip uncle leo.. nooit de humor van dat personage ingezien.. slecht gespeeld, slechte grappen
quote:Ze moet toch van Kramer op die kast passen? en dan nemen die 2 asocialen die kast mee? Zoiets staat me bij,....
Op donderdag 12 september 2002 15:08 schreef Faithy het volgende:
Seinfeld rulezSoup Nazi is geniaal, de ep met de golfbalwalvis is zooo geniaal en deze:
Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit.
heb ik toen besloten..
quote:Onee? En Newman dan! Newman roeleert overal bovenuit.
Op donderdag 12 september 2002 15:11 schreef Stranger het volgende:
Ok aangezien favo-bijrollen er niet zijn..
quote:Yep, dat is "The Friars Club". Is lachen als Kramer dan 's nachts bij Jerry's bed komt en vraagt om met hem een film te huren, omdat ie zich zo verveelt
Op donderdag 12 september 2002 14:51 schreef Atreidez het volgende:Ik zoek er weer een trouwens..
Kramer heeft een nieuwe manier van slapen en probeert elke 3 uur ofzo een half uur te slapen waardoor hij meer wakkere uren in zijn leven heeft. Op het eind is hij echter zo moe dat ie boven op ze vriendin in slaap valt.. Die denkt dat ze dood is en belt een paar louche gasten die hem vervolgens in een tapijt gerold van de brooklyn bridge gooien.
Iemand een idee?
PS: dit is mijn eerste post .
quote:Dat is Soup Nazi! Ze zijn op weg en zien dan die kast staan. Omdat ze geen tijd heeft moet kramer erop passen en als ze weg is laat kramer zich omver lullen en is de kast gepikt door die 2 aso homo's 'Are you tokking to me or are you tokking him, because you were certainly tokking to one of us!' ... Als kramer later dit verhaal verteld aan de soupnazi schenkt ie kramer een andere kast die Elaine net zo mooi vind. Dan doet de soupnazi nogal lullig tegen elaine en zegt dat als ie wist dat zij m kreeg hij t nooit gedaan had. Later vind Jerry in die kast de recepten van de soepen en gaat Elaine m chanteren ... No more soup for you, soupnazi.. NEXT!
Op donderdag 12 september 2002 15:08 schreef Faithy het volgende:
Seinfeld rulezSoup Nazi is geniaal, de ep met de golfbalwalvis is zooo geniaal en deze:
Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit.
heb ik toen besloten..
quote:thx Slider.. Als je toevallig ook nog die ene weet die ik een paar posts eerder had beschreven, graag!
Op donderdag 12 september 2002 15:19 schreef TheSlider het volgende:[..]
Yep, dat is "The Friars Club". Is lachen als Kramer dan 's nachts bij Jerry's bed komt en vraagt om met hem een film te huren, omdat ie zich zo verveelt
.
PS: dit is mijn eerste post
.
quote:Die aflevering met die kast is "The Soup Nazi". Elaine vraagt Kramer om op de kast te passen als zij soep gaat halen.
Op donderdag 12 september 2002 15:08 schreef Faithy het volgende:Elaine en die kast, waar ze op moet passen, buiten zit, 5 tellen weggaat en de kast weg is... weet voor de rest niet veel meer, te lang geleden, maar dat vond ik de meest geniale ep ooit.
heb ik toen besloten..
Check trouwens ook eens "The Red Dot". Daar zit een stukje in waar Jerry en Elaine Kramer vragen om alcohol te drinken om te testen of je de alcohol kan ruiken. Vervolgens gedraagt Kramer zich nogal dronken en begint reclamespotjes te doen voor "Hennigan's"! Bij dat stukje kom je echt niet meer bij van het lachen .
Oeps Atreidez was me al voor .
quote:Je bedoelt neem ik aan dat Kramer van alles doet in Jerry's apartement en dat Jerry dan thuis komt als tie ligt te slapen. Ik weet wat je bedoelt, maar ik weet niet welke aflevering het is. Ik vermoed dat het de 100st of 101st aflevering is, maar dat weet ik niet zeker.
Op donderdag 12 september 2002 15:24 schreef Atreidez het volgende:[..]
thx Slider.. Als je toevallig ook nog die ene weet die ik een paar posts eerder had beschreven, graag!
quote:Die aflevering dat Elaine wat nodig heeft van Newman en m daarom probeert op te geilen is cewl, ken het verhaal niet helemaal meer, maar die scene op de bank staat me nog wel bij
Op donderdag 12 september 2002 15:17 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Onee? En Newman dan! Newman roeleert overal bovenuit.
quote:Volgens mij is dat "The Gymnast". Het is trouwens mr. Pitt die 3D tekeningen ontdekt. Hij blijft daar mee bezig totdat Elaine hem bij zijn jasje pakt (met inkt aan de handen) zodat ie naar de vergadering gaat.
Op dinsdag 10 september 2002 01:18 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand hoe die aflevering heet dat Mr. Peterson een uniform aan heeft, aan het eind per ongeluk schoensmeer op ze bovenlip smeer en voor een volle zaal een toespraak houdt waarbij ie de zin zegt 'And our profits, will rise HIGH!' met een bekend gebaar erbijEen nummer is ook goed trouwens, weet nie of ergens lijsten van zijn ..
Kramer: wow he's fast...
Newman: NOOO he's stealing ower RikSJAH
Kramer: Damn, we should have asked a colladeral , like his bag of cans, or his other bag of cans
en das dezelfde met het boek wat George in de wc gaat lezen en nergens meer kwijt krijgt.
C. Sorry sir, this book has been in a toilet
G. WHAT, thats impossible
C. Sir, I worked a bortano's and this book is flagged
deze is ook echt wel geniaal.
ik vergeet zelfs nog een stuk, want Elaine moet dan haar collega van de Jam-jam afhelpen anders is ze haar baan kwijt
Het wordt allemaal in omgekeerde volgorde verteld.
George: "What time is it?"
Jerry: "You just asked me that two minutes ago!"
- two minutes earlier -
Vooral het stuk waar Elaine dronken is vond ik erg goed.
En de quote van die aflevering is uiteraard een boze George: "Jerry Seinfeld is a funny guy!!"
Elaine> Oh well, I think I'll let you do it.
Kramer> But it's easy. Just do it quickly...
Elaine> But, I really don't want to.
Kramer> Well, I don't want to either! It's no <...>
Nou versta ik dus alleen <...> nooit. Weet iemand wat Kramer daar precies zegt?
Ook heb ik op inet naar scripts voor je gezocht, maar van bijna elke episode is er een script available.. behalve natuurlijk van deze Wet van Murphy zuigt
quote:Had de hele vraag nog niet gelezen. Na even goed nadenken moet ik toch susan zeggen.. De rol had er wel moeten zijn, maar iemand anders in die positie had misschien toch voor wat meer commotie kunnen zorgen.
Op donderdag 12 september 2002 15:11 schreef Stranger het volgende:
Ok aangezien favo-bijrollen er niet zijn.. wat is jullie minst favoriete bijrol??
Uncle Leo vind ik wel leuk zo af en toe.
quote:Ah thx, ik zat maar met "It's no big ...". Dit verklaart een hoop
Op vrijdag 13 september 2002 10:20 schreef Nielz het volgende:
Kramer> Well, I don't want to either! It's no < picnic >
Seinfeld staat voor mij op 1, Frasier heeft een goede 2e plaats en Friends, ach ja, Friends mag wel op de 3e plaats, dan ben ik ook de beroerdste niet
quote:Die is geweldig. Kramer die denkt dat ie doodgewenst is, en Newman die hem moet gaan ontdoodwensen.
Op donderdag 12 september 2002 15:46 schreef k_man het volgende:
Die bruiloft in India is ook geniaal.Het wordt allemaal in omgekeerde volgorde verteld.
Jerry: "You just asked me that two minutes ago!"
- two minutes earlier -
George: "What time is it?"Vooral het stuk waar Elaine dronken is vond ik erg goed.
En de quote van die aflevering is uiteraard een boze George: "Jerry Seinfeld is a funny guy!!"
quote:Dat is episode 98 "The Labelmaker".
Op vrijdag 13 september 2002 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand ook hoe die afl. heet waarin ze Risk spelen en er een ongeluk gebeurt voor de deur. Ze willen dan gaan kijken maar het bord mag niet alleen gelaten worden, dus die gaat mee...
Oja, mijnspatiebalk is kapot.
quote:edit: was al beantwoord
Op donderdag 12 september 2002 16:13 schreef TheSlider het volgende:
Effe een vraagje over "The Slicer", als Kramer en Elaine bij het stopcontact zitten net voordat Kramer de paperclip erin steekt (erg lachen als die die schok krijgt trouwens). Ze zeggen dan:
Elaine> Oh well, I think I'll let you do it.
Kramer> But it's easy. Just do it quickly...
Kramer> Well, I don't want to either! It's no <...>Nou versta ik dus alleen <...> nooit. Weet iemand wat Kramer daar precies zegt?
[Dit bericht is gewijzigd door Evertje op 16-09-2002 16:41]
quote:Volgens mij is dat die aflevering met de bontjas van Puddy. Dan moet Jerry die jas dragen, terwijl de huisbaas hem ziet. He's such a dandy!
Op donderdag 12 september 2002 15:30 schreef Atreidez het volgende:[..]
Die aflevering dat Elaine wat nodig heeft van Newman en m daarom probeert op te geilen is cewl, ken het verhaal niet helemaal meer, maar die scene op de bank staat me nog wel bij
The reverse peephole volgens mij
quote:Thnx
Op maandag 16 september 2002 16:40 schreef Evertje het volgende:[..]
Volgens mij is dat die aflevering met de bontjas van Puddy. Dan moet Jerry die jas dragen, terwijl de huisbaas hem ziet. He's such a dandy!
The reverse peephole volgens mij
Heb gister nog the strongbox bekeken, dat Kramer een kluisje heeft voor ze spullen en dan de sleutel bij de buurman verstopt in het voerbakje. Op het eind moet jerry dus die papagaai op de begraafplaats opgraven en dan komt die eigenaar met ze vrouw er weer aan
quote:
Op maandag 16 september 2002 14:45 schreef k_man het volgende:
"They're real and they're spectacular!Willekeurige quoute...
super!!!!!!!!
doet me meteen denken aan sue ellen mischke, die vrouw die geen beha's draagt
Kramer: Elaine, where is the SP2000? 'Cause I gotta slice!
Elaine: Ahhh... I forgot it. I gotta get home.
Kramer: Oh, well I'll go with you.
Elaine: Ehhhhhhhmmm.. I'm not actually going straight home. I have to first stop off at the ehm... CIRCUS!! You know, with all the ehhh... CLOWNS!
Kramer: (Stoot zn hoofd en stapt naar achter) You have fun (Zwaait met handje) No clowns, no clowns...
quote:Dan nog zijn ze het bekijken waard. Ik zie toch elke keer weer nieuwe dingen die me de vorige keren nog niet waren opgevallen.
Op zondag 29 september 2002 22:47 schreef The_Wanderer het volgende:
geweldige serie ja, maar heb ze allemaal al gezien
Quote vannacht: That's one magic looney (of zoiets)
quote:Heheh. ik heb niet gekeken, maar dat is een erg goede aflevering. Mooie JFK parodie.
Op maandag 30 september 2002 10:07 schreef Evertje het volgende:
Quote vannacht: That's one magic looney (of zoiets)
I despise Keith Hernandez!"
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:21 schreef Izzy_Mendelbaum het volgende:
'Believe it or not, George isn't at home, please leave a message at the beep
Of course I'm not in, or I'd pick op the phone, where could I be?
Believe it or not, I'm not home...'
quote:Fijn dat je het topic eerst even hebt doorgelezen...
Op maandag 9 september 2002 17:04 schreef k_man het volgende:[..]
Dat liedje!
Believe it or not, George isnt't at home
Please leave a message at the beep
I must be out, or I'd pick up the phone
Where could I be?
I'm not home!
quote:Sorry, had ik effe gemist
Fijn dat je het topic eerst even hebt doorgelezen...
Deze dan:
'You know, we're livin' in a society here!'
of:
'Did you see what just happened here?'
Vooral erg gelachen om de spastische aanvallen van Kramer bij het horen van de stem van een bepaalde tv-presentatrice...
quote:Mary Hart, she's making me nuts, I'm telling ya Jerry!
Op maandag 21 oktober 2002 11:58 schreef k_man het volgende:
Goh, gisteren een aflevering die ik nog niet kende.Vooral erg gelachen om de spastische aanvallen van Kramer bij het horen van de stem van een bepaalde tv-presentatrice...
quote:Gisteren kende ik ook nog niet. Was weer erg goed. Zoals de verhaallijnen in Seinfeld met elkaar verweven zijn en zo kom je nergens anders tegen.
Op maandag 21 oktober 2002 11:58 schreef k_man het volgende:
Goh, gisteren een aflevering die ik nog niet kende.Vooral erg gelachen om de spastische aanvallen van Kramer bij het horen van de stem van een bepaalde tv-presentatrice...
Ik had t vandaag met een collega over zijn op dat moment slapende been. Dat was Jerry nl. ook eens overkomen toen hij zijn excuses ging aanbieden bij een directeur van een winkel. Hij had toen een slapend been en liep mank maar die man was van zichzelf mank en dacht dat hij hem in de maling zat te nemen
Iemand idee hoe die afl. heet?
quote:Thnx
Op woensdag 8 januari 2003 19:33 schreef Patch het volgende:
zoek even:http://www.geocities.com/r_stroup/seinepis.html
111 November 9, 1995 The Secret Code
Synopsis
George's ATM code instigates the passing of J. Peterman's mother. Jerry's chronic foot-
sleeping offends limpin' electronics-discount king Leapin' Larry (Lewis Arquette).
Elaine goes for hapless Fred (Fred Stoller) simply because he can't remember her.
quote:Goed nieuws!
Op donderdag 27 februari 2003 10:51 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf maandag iedere werkdag:Seinfeld, om 20:00 uur op V8.
Velen van ons hebben alle afleveringen natuurlijk al tig keer gezien, maar dan nog kun je beter dit op de buis krijgen dan wat er nu vaak te zien is.
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:51 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf maandag iedere werkdag:Seinfeld, om 20:00 uur op V8.
Eindelijk weer kwaliteit om 20:00 uur!
Seinfeld
Seinfeld is echt super!!!
Ja, ik hoor t deuntje alweer..............!!!!!!!!
Ciao mensuh!!
quote:Het is veel beter dan niks.
Op dinsdag 4 maart 2003 10:03 schreef Evertje het volgende:
Beginnen ze gewoon al bij seizoen 5; natuurlijk wel een leuke aflevering met die groenteboer, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze zouden starten met de pilot.
Vanavond "The Puffy Shirt"
quote:Vind het niet erg, de latere seizoenen zijn beter.
Op dinsdag 4 maart 2003 10:03 schreef Evertje het volgende:
Beginnen ze gewoon al bij seizoen 5; natuurlijk wel een leuke aflevering met die groenteboer, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze zouden starten met de pilot.
Jerry George
Elaine
en Kramer
- Vanavond snel weer kijken, t was me eerder deze week nog niet opgevallen
quote:Ik zapte er ook zomaar ineens langs maandagavond. Was er superblij mee, mijn TV staat doordeweeks om acht uur op acht!!
Op woensdag 5 maart 2003 15:32 schreef Atreidez het volgende:
Er is weer Seinfeld op TV!Jerry
George
Elaine
en Kramer
- Vanavond snel weer kijken, t was me eerder deze week nog niet opgevallen
tot op heden heb ik veel afleveringen gemist en mis ik een beetje binding met Jerry en cs
quote:er zijn zoveel leuke....
Op donderdag 20 maart 2003 23:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Vertel eens (ieder), wat is jullie favoriete aflevering?
The contest (4-11) ligt voor de hand (geweldige aflevering).
The Handicap Spot is ook mooi (met 'The Drake').
The Soup Nazi (7-6) is erg bekend, maar 8-6 (The Fatigues) is een persoonlijk favoriet (die waarin George' vader zijn Korea-ervaring herleeft onder de klanken van Samuel Barber's _Adagio for Strings_).
The Soup Nazi
The absidence (schrijf je dat zo?) Dat geeorge slim wordt omdat ie geen sex heeft)
The Marine Biologist
The merv griffin show (dat Kramer de set van de merv griffin show in zn huis neerzet)
quote:Ja, een van de beste afleveringen ooit imo.
Op vrijdag 21 maart 2003 01:50 schreef Patch het volgende:
En wat te denken van die "achteruit-aflevering"???
Heeft "Memento" nog overgenomen nderhand...
Gisteren voor de 4e keer of zo george als marine biologist gezien. Blijft bijzonder leuk.
quote:"The sea was angry that day, my friends.... Like an old man trying to send back soup at a deli..."
Op vrijdag 21 maart 2003 12:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, een van de beste afleveringen ooit imo.
Gisteren voor de 4e keer of zo george als marine biologist gezien. Blijft bijzonder leuk.
quote:Hahahahahaha, ja, geweldig gelachen gisteren
Op vrijdag 21 maart 2003 12:08 schreef Patch het volgende:[..]
"The sea was angry that day, my friends.... Like an old man trying to send back soup at a deli..."
quote:Ja, maar aan de andere kant heb ik de afleveringen van dit seizoen als het tegenzit 2x op FOX8/Net5/V8 gezien, 1x op belgie en ook nog eens op (toen nog) Veronica. Dus dan zie ik liever wat afleveringen uit eerdere seizoenen, aangezien ik die minder goed ken.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:08 schreef Patch het volgende:[..]
"The sea was angry that day, my friends.... Like an old man trying to send back soup at a deli..."
geweldig, aflevering 75 was dat, ze zenden ze nu wel op volgorde uit, da's wel fijn... weet ik tenminst welke aflevering ik kan verwachten...
Maar aan de andere kant zijn die eerste seizoenen ook minder leuk...
KRAMER: Come on, George, finish the story.
GEORGE: The sea was angry that day, my friends, [pause] like an old man trying to send back soup in a deli. I got about 50 feet out and, suddenly, the great beast appeared before me. I tell you, he was 10 stories high if he was a foot. As if sensing my presence, he let out a great bellow. I said, "Easy, big fella!" And then, as I watched him struggling, I realized something was obstructing its breathing. From where I was standing, I could see directly into the eye of the great fish.
JERRY: Mammal.
GEORGE: Whatever.
KRAMER: Then, what did you do next?
GEORGE: Then, from out of nowhere, a huge tidal wave lifted me, tossed me like a cork, and I found myself right on top of him face to face with the blowhole! I could barely see from the waves crashing down upon me, but I knew something was there. So I reached my hand in [reaches into his coat], felt around, and pulled out the obstruction. [Pulls out his hand, then shows golf ball.]
KRAMER: Is that a Titleist?
GEORGE: [Nods.]
KRAMER: A hole in one, huh?
quote:Wel de beste van de mannen, maar Elaine torent er hoog boven uit!
Op vrijdag 21 maart 2003 21:26 schreef GsUs-styly het volgende:
george is the man!!!!!!!
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:37 schreef I.R.Baboon het volgende:. Newman.
.
Het verhaal van Kramer die met de bus een pinky toe naar het ziekenhuis moet brengen is wel een van mijn favoriete scenes. De bus wordt gekaapt, Kramer overmeestert de kaper. De chauffeur valt flauw en Kramer neemt het stuur over.
"You kept making all the stops?"
"Well people kept ringing the bell!"
quote:"Do women know about shrinkage?"
Op maandag 31 maart 2003 19:58 schreef Patch het volgende:
nu op V8
Alle vrouwen moeten nu kijken, dan weten ze meteen van het "krimp-effect"....
quote:YO YO MA !
Op maandag 31 maart 2003 19:59 schreef k_man het volgende:[..]
"Do women know about shrinkage?"
&
YOU GATTA SEE THE BABY !
Friends heeft later nog een deel gejat :/
quote:mwah
Op maandag 31 maart 2003 23:21 schreef fisico het volgende:
Een van de beste eps allertijden. Zoveel mooie grappen en opmerkingen erin.Friends heeft later nog een deel gejat :/
From now on I'm gonna do the exact opposite from what I always do !
En dan lukt alles in 1 keer. Heerlijk, vooral dat sollicitatiegesprek.
quote:"HIRE THIS MAN!"
Op woensdag 2 april 2003 09:53 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik vond hem gisteren inderdaad ook top...From now on I'm gonna do the exact opposite from what I always do !
En dan lukt alles in 1 keer. Heerlijk, vooral dat sollicitatiegesprek.
Zoals hij net onderuit ging toen hij bijna tegen die bank aan liep, hij gleed er onderdoor. Ik kwam echt niet meer bij... Ik kwam gewoon niet meer bij.
V8
quote:Neehoor, ze zenden het in de perfect goede volgorde uit. Ze zijn alleen begonnen bij de eerste aflevering van seizoen 5. Sindsdien hebben ze één aflevering vergeten en dat was op die Stephen King avond van vorige week.Ze hebben "the Switch" gewoon overgeslagen
Op maandag 21 april 2003 23:02 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik heb het idee dat de volgorde van Seinfeld afleveringen niet klopt bij V8. Zijn ze nu al bij 100! Gaat het zo snel of zendt V8 de Seinfeld aflevringen in willekeurige volgorde uit?
quote:Als je verwacht dat V8 met dat soort dingen rekening houdt, dan zijn je verwachtingen echt te hoog :/
Op maandag 21 april 2003 23:11 schreef maarteniscrazy het volgende:Neehoor, ze zenden het in de perfect goede volgorde uit. Ze zijn alleen begonnen bij de eerste aflevering van seizoen 5. Sindsdien hebben ze één aflevering vergeten en dat was op die Stephen King avond van vorige week.Ze hebben "the Switch" gewoon overgeslagen
Tot op heden wel de leukste eps gezien, dus van mij mag het nog even doorgaan.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 23:01 schreef fisico het volgende:[..]
Als je verwacht dat V8 met dat soort dingen rekening houdt, dan zijn je verwachtingen echt te hoog :/
Tot op heden wel de leukste eps gezien, dus van mij mag het nog even doorgaan.
Welke verwachtingen?
quote:Dat V8 in de goede volgorde episodes uitzendt... Duh.
Op woensdag 23 april 2003 00:21 schreef maarteniscrazy het volgende:
Welke verwachtingen?
quote:Maar als ik nou eens geen verwachtingen heb en je gewoon leest wat ik schrijf...
Op vrijdag 25 april 2003 19:10 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Dat V8 in de goede volgorde episodes uitzendt... Duh.
Duh.
No soup for you!! NEXT!!!
The Soup Nazi
quote:Een van de beste verhaallijnen.
Op dinsdag 6 mei 2003 21:26 schreef maarteniscrazy het volgende:
Volgende week dinsdag:No soup for you!! NEXT!!!
The Soup Nazi
Do you have any info about the release of the Seinfeld TV series on DVD?
Jeremy Responds: Unfortunately, it's doubtfull we'll ever see Seinfeld on DVD. TNT, who runs the show in syndication, just recently paid more than $200 million for the exclusive rights to the series through 2011. It's doubtful that the studio that owns the show would want to jeopardize that much money by releasing it on DVD.
Je zou er toch verdrietig van worden
of juist heel erg uitkijken naar 2012
Ik vind het maar niks, echt heel erg jammer, had die serie echt graag willen hebben.
quote:idd
Op donderdag 8 mei 2003 16:45 schreef maarteniscrazy het volgende:Je zou er toch verdrietig van worden
![]()
Ik vind het maar niks, echt heel erg jammer, had die serie echt graag willen hebben.
Ik gun Jerry best het geld als bedenker, deels schrijver en producent. Maar gun je fans ook eens een pleziertje, want als ik 1 serie op dvd wil is het deze wel.
2012... zal dan wel een andere standaard dan dvd worden
quote:op DVD?
Op donderdag 8 mei 2003 19:18 schreef Patch het volgende:
Ik heb The Best of Seinfeld serie !
zo ja, waar heb je die gekocht?
quote:en zo nee?
Op donderdag 8 mei 2003 19:27 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
op DVD?
zo ja, waar heb je die gekocht?
quote:Kan het niet zo zijn dat ze die rechten juist gekocht hebben om hem uit te brengen op DVD
Op donderdag 8 mei 2003 16:45 schreef maarteniscrazy het volgende:
Net gelezen op IGN , mailbag van 07-05-2003.Do you have any info about the release of the Seinfeld TV series on DVD?
Jeremy Responds: Unfortunately, it's doubtfull we'll ever see Seinfeld on DVD. TNT, who runs the show in syndication, just recently paid more than $200 million for the exclusive rights to the series through 2011. It's doubtful that the studio that owns the show would want to jeopardize that much money by releasing it on DVD.
Je zou er toch verdrietig van worden
![]()
Meesterlijk trouwens weer net, die Jackie
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:10 schreef Atreidez het volgende:[..]
Kan het niet zo zijn dat ze die rechten juist gekocht hebben om hem uit te brengen op DVD
Ben niet zo bekend in dat wereldje, maar ik heb toch het idee dat er veel mensen zijn die deze DVD's zouden kopen mochten ze bestaan. Daar moet toch iemand geld aan willen verdienen?
Meesterlijk trouwens weer net, die Jackie
![]()
Ja, wat je zegt weet ik ook niet. Ik denk dat als ze de serie niet op dvd uitbrengen er miljoenen kijkers over heel de wereld zijn die de serie op tv willen zien, dus zullen er ook genoeg tv zenders zijn die de rechten ervoor kopen. Maar hoeveel geld ze daarmee verdienen?
Ik heb geen idee, zal vast wel meer zijn dan wat ze denken te kunnen verdienen met de verkoop van de dvd's, anders zie ik ook niet in waarom ze het niet doen.
"I smell the calzone, George is in the building!"
http://www.askmen.com/men/business_politics/31_george_steinbrenner.html
En check dan de "why is he famous?" deel.
quote:sorry, maarre: *ahum* "DUH!"
Op donderdag 8 mei 2003 23:27 schreef Smeich het volgende:
Wisten jullie dat George Steinbrennerecht bestaat?
quote:kijk dat wist ik ook, maar hier doe ik geen "DUH!" reactie, omdat ik me kan voorstellen dat mensen dit juist weer niet weten...
Op vrijdag 9 mei 2003 09:12 schreef lily het volgende:
En dat Frank Constanza (Jerry Stiller) de vader is van Ben Stiller
quote:duh...
Op vrijdag 9 mei 2003 14:54 schreef Smeich het volgende:
Kijk, en dat wist ik dus weer wel he!
quote:Ik wacht dan ook al meer dan 2 jaar, mag nu weleens opschieten.
Op donderdag 8 mei 2003 20:57 schreef Patch het volgende:
voorspelling:
Serie is binnen 2 jaar op dvd verkrijgbaar.
Is gewoonweg teveel vraag naar.
Maatschappij gaat echt niet wachten tot 2012...
Dat van die vader van Ben Stiller wist ik weer wel.
En het duh-en van Patch wen je op een gegeven moment ook wel aan
quote:"No soup for you!! Come back, one year!"
Op dinsdag 13 mei 2003 10:10 schreef qyn het volgende:
Vanavond als het goed is "the soup Nazi" op v8
quote:Een van de allerleukste
Op dinsdag 13 mei 2003 10:10 schreef qyn het volgende:
Vanavond als het goed is "the soup Nazi" op v8
The Seinfeld TV series is finally being prepared for a DVD release, according to co-creator/star Jerry Seinfeld. In the May issue of VB sister publication DVD Exclusive (formerly DVD Premiers), Seinfeld says he is helping to create interviews and commentaries and dig up the annual season-ending gag reels that could be included as extras. Seinfeld will be on The Tonight Show Starring Jay Leno, On the Record With Bob Costas, and Live With Regis and Kelly May 14-19 to promote the Miramax DVD of his theatrical documentary Comedian, which he produced and loaded with extras. He said the decision and timing of the Seinfeld series on DVD is in the hands of Columbia parent Sony Pictures, which owns distribution rights. Sources at Sony and CTHE said it's not a question of if it will come out, but when.
No soup for you! Next!
En goed nieuws Patch, dat ie eraan komt
quote:duh
Op dinsdag 13 mei 2003 20:02 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, hij is nu net begonnen.No soup for you! Next!
En goed nieuws Patch, dat ie eraan komt
Heb de Soup Nazi al te vaak gezien...
Ik ga Ron Boszhard aanschouwen...
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:02 schreef Patch het volgende:
Seinfeld prepping SeinfeldThe Seinfeld TV series is finally being prepared for a DVD release, according to co-creator/star Jerry Seinfeld. In the May issue of VB sister publication DVD Exclusive (formerly DVD Premiers), Seinfeld says he is helping to create interviews and commentaries and dig up the annual season-ending gag reels that could be included as extras. Seinfeld will be on The Tonight Show Starring Jay Leno, On the Record With Bob Costas, and Live With Regis and Kelly May 14-19 to promote the Miramax DVD of his theatrical documentary Comedian, which he produced and loaded with extras. He said the decision and timing of the Seinfeld series on DVD is in the hands of Columbia parent Sony Pictures, which owns distribution rights. Sources at Sony and CTHE said it's not a question of if it will come out, but when.
"Duh" anyone???
quote:De Soupnazi is a genius
Op dinsdag 13 mei 2003 20:25 schreef Patch het volgende:
Niet alleen Steinbrenner bestaat echt, The Soupnazi bestaat natuurlijk ook..."Duh" anyone???
quote:Duh
Op dinsdag 13 mei 2003 20:25 schreef Patch het volgende:
Niet alleen Steinbrenner bestaat echt, The Soupnazi bestaat natuurlijk ook..."Duh" anyone???
Tuurlijk bestaat ie, en hij heet Larry Thomas
Je kan trouwens soep halen bij de soupnazi op deze site
The Soup Nazi: 259 A, West 55th STreet
Echte naam: Al's Soup Kitchen
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 10:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
"No soup for you!! Come back, one year!"
Hij blijft hilarisch!
stelt wekkertje weer in op 19:55 uur
quote:Das beter nieuws dan wat hetgeen ik de op de vorige pagina meldde. Ik had net gelezen dat het nog wel een jaartje of twaalf zou duren
Op dinsdag 13 mei 2003 13:02 schreef Patch het volgende:
Seinfeld prepping SeinfeldThe Seinfeld TV series is finally being prepared for a DVD release, according to co-creator/star Jerry Seinfeld. In the May issue of VB sister publication DVD Exclusive (formerly DVD Premiers), Seinfeld says he is helping to create interviews and commentaries and dig up the annual season-ending gag reels that could be included as extras. Seinfeld will be on The Tonight Show Starring Jay Leno, On the Record With Bob Costas, and Live With Regis and Kelly May 14-19 to promote the Miramax DVD of his theatrical documentary Comedian, which he produced and loaded with extras. He said the decision and timing of the Seinfeld series on DVD is in the hands of Columbia parent Sony Pictures, which owns distribution rights. Sources at Sony and CTHE said it's not a question of if it will come out, but when.
En zometeen even the Soup Nazi kijken.
Nu we toch met allemaal weetjes bezig zijn en de personen die echt bestaan: Kramer is ook op een echt personage gebaseerd: Kenny Kramer
Echt geweldige show gewoon!!!
quote:Dvd's komen eraan hoor.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:01 schreef Blogt het volgende:
Seinfeld is echt geweldig!! Al jaren kijk ik ernaar. jammerlijk is het nog steeds niet op DvD te krijgen. Op mijn weblog heb ik een link staan naar een aktiesite om ze op dvd te krijgen. Zoek bij YadaYada even op seinfeld en voila ! www.blogt.nl
quote:Waar waren ze in de serie dan?
Op maandag 2 juni 2003 19:58 schreef Patch het volgende:
V8 was zo goed bezig....
Zenden ze weer de pilot uit vanavond !!!!
quote:Als je de pilot als aflevering 1 telt wel ja!!
Op dinsdag 3 juni 2003 20:51 schreef JvS het volgende:
Jammer, heb ik hem weer niet gezien. Die van vandaag was wel grappig vond ik
. Was dit episode 2?
Wel kut dat ze niet gewoon doorgaan waar ze vorige week waren gebleven, zaten er net zo goed in, gaan ze alles weer omgooien
Verhaallijnen zijn wat anders dan nu. De ep van vandaag zou later drie ep's hebben gekost. Ik vind dit jaar zeker niet minder dan de andere.
quote:Hoewel ik weinig van dit dialect begrijp, concludeer ik hieruit dat je Jerry Seinfeld een slechte stand-up comedian vindt. Als dat zo was, zouden ze die serie niet hebben gemaakt. En hij heeft het juist over de alledaagse dingen, en de debielheid daarvan. Jerry is zeker wel goed.
Op zondag 8 juni 2003 11:44 schreef Frenske het volgende:
je vraagt je af hoe je zo'n goede serie kunt maken over een stand-up comedian die zo nietlollig op de buhne staat te ouwe hoere.
quote:Ik vind het standup deel nog steeds een van de beste delen. Alleen de grappen zijn wat oud en achterhaald, maar voor die tijd was het gewoon heel goed. De serie blijft ook bij keer 10 nog leuk, de grappen worden idd wat vlakker en matter.
Op zondag 8 juni 2003 14:02 schreef DAMH het volgende:
Kvind dat standup comedian gedoe er door heen ook best flauw.....
die kramer vinik geweldig
Neemt niet weg dat het altijd een mooie intro en outro was.
Het standup comedy gedeelte is wel goed, alleen vergeleken met de rest is het van minder niveau. Maar het is ook bijna onmogelijk om dat niveau te evenaren.
quote:Perfect verwoordt. Dit had ik net willen zeggen.
Op maandag 9 juni 2003 00:32 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[afbeelding]
En geweldige serie. De karakters zijn op het einde van de serie zo geweldig uitgewerkt, dat het begin, ook al is dat ontzettend goed gemaakt, tegenvalt.Het standup comedy gedeelte is wel goed, alleen vergeleken met de rest is het van minder niveau. Maar het is ook bijna onmogelijk om dat niveau te evenaren.
quote:b.t.w. Kramer is ook gebaseerd op een real-life person.
Op maandag 9 juni 2003 01:39 schreef IntelliEye het volgende:
Kramer is ook gewoon een uniek figuur. Echt een unieke gast hoor. Daarvan kom je echt geen gelijkenis meer tegen in de komende paar miljard jaar.
quote:Als dit topic niet in de Active topics verscheen, was ik het helemaal vergeten! Bedankt!
Op donderdag 19 juni 2003 19:58 schreef Patch het volgende:
Leuke aflevering nu op V8 !!!
*coole aflevering overigens!*
Is zo vaak bij Net 5 en aanverwante stations. Gooien weer wat in de herhaling, vallen er middenin en na een paar weken/maanden worden de herhalingen met hetzelfe gemak weer gestaakt (om vervolgens volgend jaar weer te starten met precies dezelfde reeks herhalingen). Voorbeelden: Will & Grace, Sex & the City.
Met andere woorden: ik wil Seinfeld weer terug op V8!!!
quote:Ik zat er gisteren ook lekker klaar voor. Het viel vies tegen dat het ineens weg was. Weet iemand of het nog terugkomt? Op Veronica straks?
Met andere woorden: ik wil Seinfeld weer terug op V8!!!
quote:Sinds eergisteren is de programmering veranderd. Ook zo suf: midden in de week, midden in een serie... Maar enfin, daar heb ik mijn gal al over gespuid.
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:50 schreef Abdonpi het volgende:[..]
Ik zat er gisteren ook lekker klaar voor. Het viel vies tegen dat het ineens weg was. Weet iemand of het nog terugkomt? Op Veronica straks?
Kweenie of het terug komt, maar zo ja: volgend jaar zomer waarschijnlijk weer...
http://web.sbsnet.nl/najaar2003/veronica/index_seinfeld.html
quote:Ehh...Veronica?
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:59 schreef Abdonpi het volgende:
YESSS!!! Volgens de Veronica website gaat Veronica dit najaar weer Seinfeld uitzenden:http://web.sbsnet.nl/najaar2003/veronica/index_seinfeld.html
quote:Groot mysterie
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:08 schreef Astronaut_Jones het volgende:
maar what about de dvd's...?
Dat Veronica het weer gaat uitzenden is natuurlijk erg goed nieuws
quote:Dat ie net als Frogger in dat spel met die kast die straat moet oversteken
Op maandag 24 november 2003 20:03 schreef Patch het volgende:
Leuke aflevering nu met George vs Frogger computer spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |