quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dus is het echt ongeloofwaardig, en heb ik gelijk![]()
Maar het moest niet ongeloofwaardig overkomen, maar het kwám wel ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Juist door dat te doen is het ongeloofwaardig, dat zeg je net zelf![]()
Nou, vorig jaar was de sfeer ook niet echt geweldigquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh maar Utrecht is wel leuk... beter sfeertje enzo. hebben ze toch ook zo'n boekenmarkt bij enzo?
daar zat ik "vroeger" altijd!!! [tussen de alto's]quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
zwarte ruiter
Nee, het moest wel ongeloofwaardig overkomen en daarom wordt er ook ongeloofwaardig gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het moest niet ongeloofwaardig overkomen, maar het kwám wel ongeloofwaardig over.
Ga hem eens niet zo analyseren.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het moest niet ongeloofwaardig overkomen, maar het kwám wel ongeloofwaardig over.
Enfin, hij is slecht.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef Toos51 het volgende:
[..]
Ga hem eens niet zo analyseren..
Hij was bedoeld als parodie op sararaats, gewoon uit verveling..
That's all..
ik weet het, ik heb twee bussen deo, twee extra shirts bij me..quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar zat ik "vroeger" altijd!!! [tussen de alto's]![]()
laatste jaren zit ik eigenlijk standaard aan de overkant [tussen de bejaarden]
maar tering he, de Zwarte is echt niet tof met de Nach.... vergeet je deo niet!!!
Laten we strijden voor elkaar, mede-driewielquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, het moest wel ongeloofwaardig overkomen en daarom wordt er ook ongeloofwaardig gedaan![]()
Maar laten we niet gaan strijden, mede driewiel
Chagrijn, je lijkt Beev wel...quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef Toos51 het volgende:
[..]
Ga hem eens niet zo analyseren..
Hij was bedoeld als parodie op sararaats, gewoon uit verveling..
That's all..
Half fokquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:21 schreef Toos51 het volgende:
[..]
Maar ondertussen kent half FOK! het verhaal van Toos en Jan..
Ruzie met bridgevriendin
Héél scherpquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Chagrijn, je lijkt Beev wel...
Oh, wacht
Ja, kom maar opquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we strijden voor elkaar, mede-driewiel
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:23 schreef babette21 het volgende:
klonen zijn stom...... punt
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:00 schreef babette21 het volgende:
hallo landgenoten...... [afbeelding]
[afbeelding] LEKKER BIJNA KONINGINNEDAG !!!!! [afbeelding]
Kom maar op, kom maar op....quote:
[img]quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Waar ga je heen?
* Tania18 citeert Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom maar op, kom maar op....
Ik kan toch niet zomaar voor jou strijden?
Pas als je in een benarde situatie bent geraakt, kom ik opdraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |