Whehe.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:10 schreef Toos51 het volgende:
Houd dit allemaal eens binnen ShowChat svp..
Je lijkt Peter R de Vries wel!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed.
Hij was overduidelijk nep
Opgelost.
Half Fok post zonder interpunctie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Eén tip aan al die wannabe-klonen:
Doe het alsjeblieft niet zó doorzichtig
Dat je geen PI's gebuikte was opzich goed.
Maar een vrouw van 51 die als een klein kind post, zónder interpunctie : ongeloofwaardig
Een newbie die steeds terugkomt in SC-topics: ongeloofwaardig
Een newbie die mijn naam meteen goed spelt: ongeloofwaardig
Een newbie die in haar/zijn sig afvraagt of er nog info bij moet: ongeloofwaardig
Zo, bruikbare tips van Bupa.
Het was ook de bedoeling dat het ongeloofwaardig was denk ik hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Eén tip aan al die wannabe-klonen:
Doe het alsjeblieft niet zó doorzichtig
Dat je geen PI's gebuikte was opzich goed.
Maar een vrouw van 51 die als een klein kind post, zónder interpunctie : ongeloofwaardig
Een newbie die steeds terugkomt in SC-topics: ongeloofwaardig
Een newbie die mijn naam meteen goed spelt: ongeloofwaardig
Een newbie die in haar/zijn sig afvraagt of er nog info bij moet: ongeloofwaardig
Zo, bruikbare tips van Bupa.
Kijk je de volgende keer weer? Dan heb je altijd een alibi.quote:
De kloon was geïnspireerd op sararaats en niet voor ShowChat bedoeld.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat het ongeloofwaardig was denk ik hoor![]()
Succes Tante Toos!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:13 schreef Toos51 het volgende:
Ik ga eventjes wat leuke topics openen.
Slimquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh de Nach ken ik nu wel, elk jaar 't zelfde.... beroerde line-up, veel te druk op straat, door die stinkkermis overal breezersletjes en loverboys.....
ten gevolge van deze stadsramp gaat er té snel té veel drank naar binnen en beland ik standaard in 'n foute toko als De Haagsche Kluis.....
is ook elk jaar soort van zelfvernietiging... Koninginnedag met een kater, 't is zo zonde.....
ik doe 't niet meer....
Neequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat het ongeloofwaardig was denk ik hoor![]()
Juist door dat te doen is het ongeloofwaardig, dat zeg je net zelfquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee
Als het écht ongeloofwaardig over moet komen, pak je niet zo'n "simpele" naam en doe je niet alsof je echt nieuw bent.
ik sta gelukkig gewoon veilig achter een barquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh de Nach ken ik nu wel, elk jaar 't zelfde.... beroerde line-up, veel te druk op straat, door die stinkkermis overal breezersletjes en loverboys.....
ten gevolge van deze stadsramp gaat er té snel té veel drank naar binnen en beland ik standaard in 'n foute toko als De Haagsche Kluis.....
is ook elk jaar soort van zelfvernietiging... Koninginnedag met een kater, 't is zo zonde.....
ik doe 't niet meer....
Ja, maar geen 51-jarige huisvrouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:12 schreef Toos51 het volgende:
[..]
Half Fok post zonder interpunctie.
Sommige mensen kunnen wél een naam correct overnemen.
Nee hoor, als je je registreert en dat signature-veld ziet en niet weet wat dat betekent.. ach, laat ook maar..
zou 't eerder ervaring willen noemen...quote:
no shit..... van wie?!?! en naar de Haagsche Nach???quote:Ik moet mee
Dus is het echt ongeloofwaardig, en heb ik gelijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
Ten eerste zijn die namen al ongeloofwaardig () en ten tweede zet niemand meteen zijn "privé-gegevens" online.
!!
sararaats de belg?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:13 schreef Toos51 het volgende:
[..]
De kloon was geïnspireerd op sararaats en niet voor ShowChat bedoeld.
Hee, dat klinkt als BVOquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:12 schreef Toos51 het volgende:
[..]
Half Fok post zonder interpunctie.
Sommige mensen kunnen wél een naam correct overnemen.
Nee hoor, als je je registreert en dat signature-veld ziet en niet weet wat dat betekent.. ach, laat ook maar..
Nee, naar Utrechtquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou 't eerder ervaring willen noemen...
[..]
no shit..... van wie?!?! en naar de Haagsche Nach???
Jij kan wel getuige ja!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk je de volgende keer weer? Dan heb je altijd een alibi.
Fransje, Wil en Jan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar geen 51-jarige huisvrouwen.
Oh ja nog iets.....Er is niemand die zomaar over Jan, Piet en Klaas begint.!!!!
Ten eerste zijn die namen al ongeloofwaardig () en ten tweede zet niemand meteen zijn "privé-gegevens" online.
!!
En al helemaal geen volwassen vrouwen.
oke... als ik eerlijk ben: zou er niet aan moeten denken... da's hard werken man!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:14 schreef haagse_elfje het volgende:
ik sta gelukkig gewoon veilig achter een bar
zwarte ruiterquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke... als ik eerlijk ben: zou er niet aan moeten denken... da's hard werken man!![]()
[welke toko??]
oh maar Utrecht is wel leuk... beter sfeertje enzo. hebben ze toch ook zo'n boekenmarkt bij enzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |