quote:bovenstaande afbeeldingen verspringend en een oranje lichtkrant erdoorheen met :
Wir sind nicht dabei
als het mogelijk is
Er zitten fouten in....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:23 schreef Koenz0r het volgende:
Wat vinden jullie van de OP? Zeg het even als er fouten in zitten
ja zo kreeg ik hem ook maar scrollende tekst door die drie plaatjes lukte me niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:24 schreef knox_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie dat ijsmijs hem al heeft gemaakt
oke, word aan gewerktquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Er zitten fouten in....
- rechts onderin
- 4e en 5e rij laatste 3 plaatjes dubbel
- libris zit er 2 keer in
graag gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
dank je wel
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
willen jullie mijnes ook doen. maakt niet uit wat jullie er mee doen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
Kunnen jullie die van mij ook doen? Maakt niet uit wat, als ie maar leuk koninginnedagproof is
Alvast bedankt!!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:47 schreef Koenz0r het volgende:
Lol, ik zie net dat er weer 3 de zelfde inzitten .. Béh, verander ik nu niet meer. geen zin in
Dat komt omdat je icoon uit zwart grijs en wit bestaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
hoi! zouden jullie bij mijne het witte van de O ff in willen kleuren. Ik kan dat normaal zelf ook maar op 1 of andere manier maakt hij het bij mij grijs en niet oranje als ik hem in wil kleuren! Mocht iemand het wel leukken wil je dan ff zeggen hoe je het gedaan hebt?? tnx alvast
met photoshop 7quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat komt omdat je icoon uit zwart grijs en wit bestaat.
Dus moet je eerst de 16 miljoen kleuren aanzetten.
Waarmee werk je?.
Ik weet dit niet uit mijn hoofd. Maar staat er niet ergens "Colors" in het menu.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:56 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
met photoshop 7
Ik kan er verder niet veel mee maar dit icoontje kon ik nog net zelf maken
Ik kan geen .GIF bewerkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:57 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll wil ook een "Koninginnedag-icoontje".
Maar, als je niet wil hoeft het niet hoor. Ik bedoel, je mag het helemaal zelf weten. Het is jouw leven, en je moet zelf weten wat je doet. Maar. Ik zou het wel heel erg op prijs stellen, eigenlijk.![]()
whehe BRILJANT ijsmeis!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |