Ik overdrijf nooitquote:
Hoe moet het met je relatie dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik overdrijf nooit![]()
Anywayz ik zal vandaag wat minder op het forum zitten denk ik, ben van plan ff hard te gaan "werken" aan stageverslagen en project hierzo
Zit ik al aan, wil niet echt helpen vandaagquote:Op maandag 2 mei 2005 08:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Moguh Fisher, ook een bakje koffie/thee?
Dat is ergens ook mijn idee, mja.. hehequote:Op maandag 2 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik overdrijf nooit![]()
Anywayz ik zal vandaag wat minder op het forum zitten denk ik, ben van plan ff hard te gaan "werken" aan stageverslagen en project hierzo
Het in gedachten hebben van druk aan de slag gaan en het uitvoeren ervan zijn 2 verschillende dingen tochquote:
Zelf loop ik afstudeerstage op HBO-niveau. Op 't moment heb ik niets te doen omdat ik op gegevens moet wachten die nog niet beschikbaar zijn. Mijn scriptie heb ik in de 1e weken van m'n stage al heel ver afgerond (denk aan inleiding, voorwoord, theorie) dus op 't moment heb ik gewoon niets te doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:39 schreef mechatronics het volgende:
Wat ik mij afvroeg, als niet stage-loper, als vraag aan de HBO-ers op stage. (of uni).
Hebben jullie het idee dat je onder je niveau stage loopt? Dat je geen flikker kan of mag doen, en zo ja, waarom?
Gelukkig welquote:Op maandag 2 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het in gedachten hebben van druk aan de slag gaan en het uitvoeren ervan zijn 2 verschillende dingen toch![]()
Ik heb een MBO stage en ik voel dat ik nog onder mijn niveau stage loopquote:Op maandag 2 mei 2005 08:39 schreef mechatronics het volgende:
Wat ik mij afvroeg, als niet stage-loper, als vraag aan de HBO-ers op stage. (of uni).
Hebben jullie het idee dat je onder je niveau stage loopt? Dat je geen flikker kan of mag doen, en zo ja, waarom?
hehehe, die wil je niet weten tearquote:Op maandag 2 mei 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kan iemand trouwens de postaantallen van vrijdag opvragen en hierzo neerzetten ??? lijkt me wel interessant
Ik wel van mezelf lijkt me leukquote:
Fok!Postings - De Dagcijfers #16quote:Op maandag 2 mei 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kan iemand trouwens de postaantallen van vrijdag opvragen en hierzo neerzetten ??? lijkt me wel interessant
Bevestiging van dat je de hele dag aan 't lamballen op fok bent geweestquote:
Ik sta 3e !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 08:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #16
Check it yourself
16e, mja.. ik was dan 's middags ook niet echt meer op fok 's avonds trouwens ook niet mjaquote:
Hee williequote:Op maandag 2 mei 2005 08:50 schreef tijgerwillie het volgende:
goedemorgen! en lekker geslapen??? ikke wel hoor heerlijk
Vermoeiend weekend, maar zeker leuk! Jij ook?quote:Op maandag 2 mei 2005 08:50 schreef knox_ het volgende:
Bah, ik moet echt nog even wakker worden
Iedereen een leuk weekend gehad?
Beetje te leuk weekend gehad voor zo een korte tijd.........quote:Op maandag 2 mei 2005 08:50 schreef knox_ het volgende:
Bah, ik moet echt nog even wakker worden
Iedereen een leuk weekend gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |