ik moet normaal ook tot half 6 (en ik heb het extra zwaar want dit is officieel mijn vrije dag)quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:22 schreef somegirl het volgende:
tjsa, vrijdagmiddag half 5......... somegirl moet natuurlijk nog een uur terwijl iedereen alweer lekker vrij is!!!!!!!!!!!!!

Ik moet ook nog 20 minutenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:22 schreef somegirl het volgende:
tjsa, vrijdagmiddag half 5......... somegirl moet natuurlijk nog een uur terwijl iedereen alweer lekker vrij is!!!!!!!!!!!!!

wow! waarom ben je aan het werk dan?????quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet normaal ook tot half 6 (en ik heb het extra zwaar want dit is officieel mijn vrije dag)

nee, dan heb ik namelijk woensdag vrij en dat betekent een extra lang weekendquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Andrew1985 het volgende:
hmmz werken op je vrije dag?????
verder alles wel goed met je ??
geen koorts ofzo?![]()

huh? dat lijkt me eerder als je op vrijdag vrij bent toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, dan heb ik namelijk woensdag vrij en dat betekent een extra lang weekend

]quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, dan heb ik namelijk woensdag vrij en dat betekent een extra lang weekend

vrijdag is een vaste vrije dag. en anders had ik volgende week alleen donderdag en vrijdag vrij. nu dus ook woensdag. heb ik toch een beetje vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
huh? dat lijkt me eerder als je op vrijdag vrij bent toch?![]()

Ik niet, ik had het over goddess.... ik ben volgende week alleen maar donderdag en vrijdag vrijquote:

Dan zou ik buiten gaan staan en daar wachten op de bus... ik zou echt niet langer dan noodzakelijk blijven zitten op mijn stagequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef Andrew1985 het volgende:
ik ben officieel al vrij maar kan nog niet weg
die bus komt nog niet![]()

Dat heb je inderdaad wel nodig met 20 gemiddeld per dagquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:31 schreef Andrew1985 het volgende:
ja maar nu kan ik nog wat berichjtes typen hier gaat me gemiddelde aantal berichjtes ook nog es omhoog per dag

Stagiaires he... hebben niets beters te doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:32 schreef StephanL het volgende:
Gaat snel hiereen paar keer per dag zie ik een nieuw topic

Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stagiaires he... hebben niets beters te doen

oh dat is wel relaxed ja! ik heb alleen donderdag maar vrij........ misschien neem ik vrijdag ook maar vrij als er niet zoveel te doen is!quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vrijdag is een vaste vrije dag. en anders had ik volgende week alleen donderdag en vrijdag vrij. nu dus ook woensdag. heb ik toch een beetje vakantie

Inderdaad, de laatste 25 min gaan ineens heel hardquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 25 minutener komt schot in de zaak!

Omdat ik al vanaf 2002 geregistreerd ben, maar pas de laatste maanden echt actief ben op het forum.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:35 schreef Andrew1985 het volgende:
hoe kom jij er dan maar aan 1 per dag?? jitzzzze? je ehbt er net al aantal neergezet

Komt vanzelf wel. Moet namelijk nog wel even stage lopen..quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef Andrew1985 het volgende:
hehe nou leef je uit zou ik zeggenlaat maar eens zien hoe snel je typt

Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef somegirl het volgende:
maar als we zo door gaan in deze totopics, dan komt daar natuurlijk snel verandering in........

Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef somegirl het volgende:
topics bedoel ik natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |