ontzettend leuk voor je, maar voegt voor mij niet echt iets toe.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef Frollo het volgende:
Zelf heb ik gelukkig een hele lieve schoonmoeder die compleet wegloopt met me
Wat is zijn eigen mening hier over? Soms is het trouwens gewoon echt beter volledig met je ouders te breken....quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:12 schreef GM het volgende:
en ik durf hem daar amper mee te confronteren, omdat hem dat natuurlijk enorm kwetst.
Ik moet hem rustig dingen een paar keer vertellen voor ie het inziet (het is echt een geslepen kreng.. ze hangt het zielige vrouwtje uit en probeert op die manier vanalles gedaan te krijgen) en dan doet hij ook wel iets met wat ik gezegd heb.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat is zijn eigen mening hier over? Soms is het trouwens gewoon echt beter volledig met je ouders te breken....
Dat begint ie nu wel door te krijgen geloof ik:)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik heb van het begins af aan eigenlijk bonje met mijn (binnenkort ex-) schoonmoeder gehad.
Het is ook een paar keer goed misgegaan met ruzie en ik kan ook zeker zeggen dat zij een negatieve invloed op mij en mijn relatie heeft gehad. Niet zozeer mijn gezondheid, eerder mijn zelfvertrouwen.
In jouw geval zou ik dit iig aankaarten met je man. Heeft ie nog niet door dan dat je enorm veel moeite met zijn moeder hebt?
Wow... dan is het inderdaad wel heftig, zeg!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef GM het volgende:
Morgen komt hij thuis van zakenreis en dan moet ik hem wel vertellen dat mijn huisarts contact met haar gewoon verboden heeft voorlopig.
Gut, briljante oplossing hoor.... is alleen niet nodig, ze woont niet naast me en komt ongeveer 2 keer per jaar bij ons.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef buitenbeentje het volgende:
Verhuizen, zo ver mogelijk weg en zo snel mogelijk.
Twee weken geleden was ie jarig en toen heeft ze een paar dingen geflikt waardoor bij mij het kwartje is gevallen. Jammer genoeg ging hij twee dagen daarna weg voor die zakenreis.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow... dan is het inderdaad wel heftig, zeg!
Geweldige uitspraakquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:59 schreef GM het volgende:
het prototype Bastard Schoonmoeder From Hell.
we zijn op dit moment zover dat ik in elk geval kritiek op haar kan uiten zonder direct allerlei tegenwerpingen te krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef knox_ het volgende:
[..]
Geweldige uitspraak
Weet je man wel dat je een probleem met haar hebt? Kan hij er niks an veranderen? Anders moet het toch echt wel een keer tot een aanvaring komen, zodat je kunt zeggen wat je denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |