wat een grote berg opgekropte woede.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:47 schreef Monidique het volgende:
Vind je het gek dat er bijna iemand wordt aangereden. Die asociale Amsterdamse inboorlingen en die al even asociale studenten weten volgens mij niet wat een rood licht betekent en kijken sowieso niet uit, dat zal wel niet cool zijn, of zoiets. En die automobilisten mogen ze wat mij betreft allemaal fusileren.
Pas nog, in TRUquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:51 schreef Ayaxola het volgende:
Zou er ooit wel eens een topic zo snel worden volgelult als deze?![]()
Sterker nog, hij is speciaal daarvoor gekomenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef Joenes het volgende:
Volgens mij weet die vent dat er een cam op hem staat gericht..
the karate kidquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef Webcrowler het volgende:
Wat deed die kale nou weer? Vechten ofzo?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij hebben die verrekte Tweakers daar gewoon een meet, er komen steeds meer lui bij dat gestoepkrijte rommeltje staan.
Neuh, dat zijn gewoon hang-Tweakers.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij hebben die verrekte Tweakers daar gewoon een meet.
zolang ie uit de buurt van de trambaan blijft...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef Webcrowler het volgende:
Die fiets zijn die nieuwe taxi's zijn vet relaxt schijnt? Moet ze maar eens gaan proberen
iemand doe het! dit word leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef Impry het volgende:
Er staan nu idd 4 Tweakers een meet te houdenMaar er is nog geen één Fokker die het lef heeft om stiekem achter hun rug heel groot Fok! te schrijven
Die trams zijn momenteel alle FOK!kers vanaf Amsterdam CS naar dat plein aan het brengen. Wacht maar, zometeen komt de hele meute eraan gewandeld.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef Impry het volgende:
Er staan nu idd 4 Tweakers een meet te houdenMaar er is nog geen één Fokker die het lef heeft om stiekem achter hun rug heel groot Fok! te schrijven
Ik woon er te ver weg voor. Maar als iemand zo vriendelijk is 100 euro te storten op 46.63.06.067 tnv. De heer J. van Wisse, dan schrijf ik er volgende week, als mn telebankieren het doet, fok.nl opquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef Impry het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die trams zijn momenteel alle FOK!kers vanaf Amsterdam CS naar dat plein aan het brengen. Wacht maar, zometeen komt de hele meute eraan gewandeld.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:01 schreef APK het volgende:
'Zo, wat heb jij je kettingkast strak gemod'.
hij staat er nog steedsquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:04 schreef littledrummergirl het volgende:
gaat staan piesen daarow!
politiebureau zit rechts dus dat zal wel vaker gebeurenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
pliesie op de trambaan!
koninginnedag he...dan kan je aanslagen verwachten.quote:
hanggroepjongeren....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is dat voor een groepje, rechtsonderaan? Lijken wel nerds...
Een gozer met lang haar, of een meisje zonder borsten. Nerds, inderdaad, nerds.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is dat voor een groepje, rechtsonderaan? Lijken wel nerds...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef NoSigar het volgende:
daar helemaal links, is dat een srukje van nog een pishokje?
ja...quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef NoSigar het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef NoSigar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |