Daar zitten de servers van Tweakers inquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef Thieske het volgende:
Wat moet die stellage met die balonnen eraan voorstellen?
kledder ff fok! op de grond danquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Wel een coole stream.
Als ik er zo langs kom zal ik wel ff zwaaien.
gheheheh!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
5 euro voor degene die het eerst een zakkenroller ziet.
Hij verplaatste net een fiets...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:30 schreef zoalshetis het volgende:
of het is gewoon een fietsendief.
Dan ligt het er in ieder geval een beetje rondomquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:30 schreef Webcrowler het volgende:Die na 2 uur helemaal volzitten zodat je alsnog alles ernaast moet gooien!
dat bedoel ikquote:
ja er is een fiets weg.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef Webcrowler het volgende:
Hij is weg.... Heb ie een fiets meegenomen of niet
Er is er net al een paar keer gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef Helioz het volgende:
Er staat ook zo'n pishokje ofzo naast die prullenbak?![]()
Klopt, links en rechts in je scherm staan ze!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef Helioz het volgende:
Ja, voor als je WC-papiertje vol is.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef Helioz het volgende:
fiets nummer twee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:36 schreef Impry het volgende:
Komt die kale weer aan!
En hij is terug met een flesje....quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef Webcrowler het volgende:
Hij is weg.... Heb ie een fiets meegenomen of niet
das flauwquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan er wel ff heen fietsen, maar geen zin![]()
ja hequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:40 schreef BrauN het volgende:
Ja mensen, jullie vinden die stream natuurlijk erg tof. Zo zie je eens hoe het er buiten uitziet en aan toe gaat.
Al de tweede die langs rijdt en ze laten allebei die knurft zitten.... Ze moesten eens weten wat wij allemaal zien!quote:
Ja mensen, jullie vinden die stream natuurlijk erg tof. Zo zie je eens hoe het er buiten uitziet en aan toe gaat.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:37 schreef BrauN het volgende:
D'r is natuurlijk geen ene reet aan maar ik zit toch alweer 3 minuten geboeid te kijken.
Inderdaad! Ik zag haar harde tepels door haar blousje heen priemen en tevens stak haar string boven de broek uit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Ayaxola het volgende:
Tering zeg, liep net een lekker wijf voorbij gek!
Rood. staat te bedelen / dealen (voor bedelen heeftie met sommige voorbij gangers wel hele lange conversaties en veel hand bewegingen)quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef BrauN het volgende:
Die met dat oranje jassie is iets van plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |