Lekker die gaat er altijd wel inquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:43 schreef Lionheaad het volgende:
* PROOST *
[afbeelding]
Dat ze maar mogen smaken
![]()
die konden er niet meer bijquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
Leve de republiek, hoera!!!
Dat is mooi en nu hopen dat het plan snel wordt goedgekeurdquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh jah, beetje rustig nog.. ik moet wachten tot mijn plan wordt goedgekeurd... maar goed ondertussen zit ik te fokkenheb wel gezellig collega's
Trouwens moet jij niet werken vandaag?
Bevalt het nog steeds goed?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 36 uur in de week, waardoor ik vrijdags alleen 's morgens werk.![]()
Kijk dat is echt lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi en nu hopen dat het plan snel wordt goedgekeurd
Ik heb al gewerkt vandaag,
Ik heb een contract voor 36 uur in de week, waardoor ik vrijdags alleen 's morgens werk.![]()
Ja het bevalt me uitstekend daar. Ik verveel me geen seconde.quote:
Ja dat is zeker prettig. Ik mocht zelf kiezen welke dag ik 4 uur zou werken en dan is de keuze niet moeilijk natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is echt lekkervrijdagmiddag vrij
dan heb je een lekker lang weekend...
Freddiequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef Lionheaad het volgende:
Oranje Icoontje??
Koninginnedag-icoontjes?
<------------------------quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef Lionheaad het volgende:
Oranje Icoontje??
Koninginnedag-icoontjes?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
<------------------------
Ik heb mijn jaarlijks terugkerende icoontje maar weer genomen.
Ik zag het ja.quote:
Hallo, bakkie koffie !quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo, lekker broodje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |