Zo weinig?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:49 schreef manou het volgende:
jammer dat er zo weinig echt lleuke hippe kleding shops online zijn ik vind netalsindefilm de leukste die ik heb gezien tot nu toe........
He tof, maar ook NL of Europese versies?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo weinig?
![]()
Kijk eens goed. Bijvoorbeeld:
80spurple.com
asiajam.com
couturecandy.com
frankclothing.com
girlshop.com
fredflare.com
funkiewebshop.com
gojane.com
shopkitson.com
De site funkiewebshop.com is in ieder geval Nederlands. En frankclothing.com komt uit Engeland. Net zoals asos.com.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef dady het volgende:
[..]
He tof, maar ook NL of Europese versies?
Ik heb er laatst iets besteld, de levering duurde wat langer, maar voor de rest was alles prima!quote:
Dankje, staan leuke dingen op, alleen mogen wel eens een Nederlander de spelling laten controleren, volgens mij is dit gewoon door een duitser gemaakt met een woordenboek in de hand.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef schatje het volgende:
Liefhebbers van Tommy Hilger, er is nu ook officiële site waar je het kunt bestellen, ook gratis bezorging en makkelijk betalen met een acceptgiro.
shoptommy.de
Bedankt voor de aankondiging, de laatste keer toen ik op die website keek was er nog geen NL-Shop en ook geen bericht dat het zou komen in de toekomst.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef schatje het volgende:
Liefhebbers van Tommy Hilger, er is nu ook officiële site waar je het kunt bestellen, ook gratis bezorging en makkelijk betalen met een acceptgiro.
shoptommy.de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |