bronquote:Warenhuis LaFayette online
Galeries Lafayette komt op 21 april met een eigen webwinkel. De Franse warenhuisketen zal via internet een assortiment aanbieden van zo’n drieduizend producten, waaronder luxe accessoires en kleding van eersteklas merken. Dat heeft directeur Paul Delaoutre laten weten.
Lafayette verwacht met de webshop veel buitenlandse consumenten te trekken. Daarom verschijnt de site in zowel een Franse als een Engelse versie. Het warenhuis wil zich van de concurrentie onderscheiden door zeer snelle levertijd: bestellingen binnen Europa moeten binnen 24 uur worden bezorgd, binnen Parijs moet de klant niet langer dan drie uur op zijn online aankoop wachten.
ik lees op het net op zich wel goeie ervaringenquote:Op maandag 14 april 2008 11:47 schreef bladibladibla het volgende:
Heeft iemand ervaring met www.trendoz.nl?
Ben namelijk al eeuwen op zoek naar Alan Red t-shirts, en daar hebben ze ze, maar weet niet zo goed wat ik van de site moet denken
Weet je de link toevallig ivm cadeau? Ik zie niks op de site staan.quote:
bronquote:Vintage, vintage, vintage!
Vintagezaakjes zijn niet moeilijk te vinden. Toch blijft het een hele kunst om iets moois te vinden tussen al die versleten rommel. Gelukkig ontdekte ik de online shop Doortje. Je kunt er in alle rust winkelen…
Het vintagezaakje Doortje Originals zit sinds 14 maart in Eindhoven aan de Smalle Haven. Maar als je niet in de buurt woont, kom je er waarschijnlijk niet zo snel langs. Gelukkig zijn de producten van Doortje ook via de site te koop. Je vindt er niet alleen kleding, accessoires, schoenen en tassen, maar ook spulletjes voor je huis. Zoals schilderijtjes, theemutsen, vaasjes en tafelkleedjes.
Mijn favoriet is dit Casio schakelhorloge. Superkitsch, maar dan heb je wel een echte klassieker. Kun je niet kiezen? Via de site zijn ook kant-en-klare setjes te koop. Leuk als cadeautje! Tip: voor ¤1,50 kun je het in laten pakken. (Juliette)
Misschien mode-petillante.com, verkopen American Vintage. Ik weet alleen niet of het voor een goede prijs is.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:42 schreef Manono het volgende:
weet iemand toevallig waar je tunieken en leggings van American Vintage voor een goede prijs online kunt bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |