abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35571431
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef Polen het volgende:
Zeg haar dat je het leuk vond, ofzo. Apathisch thuis zitten werkt niet. .
Dat heb k gedaan ja .. Maar gevoelens kan je zo moeilijk uitschakelen , althans dat geldt voor mij
pi_35577748
Ik ken het..
Met alles wat er misgaat denk je dat het aan het stotteren ligt..
Dat heb ik tenminste. Als ze het echt een probleem zou vinden dan is het gewoon niet het juiste meisje.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_35596645
Mjah kheb gisterenavond een goed gesprek gehad. Ze wist nie eens dat ik stotterde Ze vind me wel superleuk enzo ( zegt ze ) , maar ze weet niet of ze klaar is voor een relatie. Ik hoop dat ze dit ook echt meent ! Verder wil k haar echt wel rust geven als dat een positief resultaat kan geven.

Kzal me nu ook wel proberen in te houden om haar niet gek te maken door dat gezeur van mij
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:24:24 #54
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_35600219
Feessie, geef anders aan dat he graag een keer met haar uit wil.....maar dat zij aan mag geven wanneer zij dat ook met jou wil....leg het balletje een beetje bij haar......
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_35731460
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Gisteren ging het dus mis........

Heb al iets van 20 presentaties/toespraken gehouden op de universiteit en die gingen allemaal goed. Maar gisteravond was een 'major disaster'. Ik kwam totaal niet uit mn woorden en heb gewoon door de powerpoint heengeklikt met wat onsamenhangend commentaar. Zelfs het onderwerp kon ik niet uit mn strot krijgen, wat wel een tragikomisch effect had

Dit wil ik dus nooit meer meemaken! Ik zit me nu af te vragen hoe het komt.

Vroeger had ik nl bijna nooit last van stotteren, maar nu steeds meer.

Het is extreem lullig, ik durf soms niet eens meer mensen op te bellen. Of dan schrijf ik woorden van dingen waar ik het over wil hebben. Maar zelfs bij voorlezen uit een boek of tijdschrift heb ik nu problemen.

Nu vraag ik me af wat de oorzaak is en wat er aan te doen is. Aan de ene kant zou het psychologisch kunnen zijn: onzekerheid en zenuwen. Maar ik was gisteren eigenlijk helemaal niet zo zenuwachtig en ook met mensen opbellen ben ik dat niet.

Misschien zou het iets fysieks kunnen zijn, ik ben bijv. wel vaak snel buiten adem (niet in extreme zin dat ik lig te happen naar lucht maar een benauwd gevoel, nu bijv. ook). Dat zou misschien kunnen verklaren waarom ik sommige woorden gewoon fysiek niet uit mn strot kan krijgen.

Heeft iemand hier een idee over wat het zou kunnen zijn? Het ruineert op dit moment voor mij nl. mn sociale leven en studiecarriere steeds meer.
Ga ademhalingen doen.

Probeer altijd rechtop te gaan zitten en rustig te gaan ademen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35731479
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:55 schreef feessie het volgende:
Mjah kheb gisterenavond een goed gesprek gehad. Ze wist nie eens dat ik stotterde Ze vind me wel superleuk enzo ( zegt ze ) , maar ze weet niet of ze klaar is voor een relatie. Ik hoop dat ze dit ook echt meent ! Verder wil k haar echt wel rust geven als dat een positief resultaat kan geven.

Kzal me nu ook wel proberen in te houden om haar niet gek te maken door dat gezeur van mij
Als er een probleem mee heeft dat je stottert moet je dr zowiezo de hik laten krijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')