Daarom hebben we onze oudste niet Patrick genoemd, want dat wordt hier in Brabant al gauw Petterik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:54 schreef -erwin- het volgende:
[..]Mijn oma spreekt een nader te noemen naam van een neefje van mij ook op een nogal debiele manier uit.
Hehe, zo heet mijn broertje, moet je net zon kakker in de familie hebbenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom hebben we onze oudste niet Patrick genoemd, want dat wordt hier in Brabant al gauw Petterik.
Kimberley een kak naam? Gaat het wel? Een grotere kamper naam als dat kan ik niet verzinnen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:27 schreef Nevada92 het volgende:
Kak namen: Adelheid, Angelique, Toine, Jan-Jaap van Bezooijen, Kimberley, Christelle van der Burght
Hahaha ja. Meer van die namen als Samantha en zo. Wat ik persoonlijk een hele mooie naam vind is Natalie. Dus niet Nathalie met een 'h' er in, maar Nataliequote:Op maandag 9 mei 2005 07:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kimberley een kak naam? Gaat het wel? Een grotere kamper naam als dat kan ik niet verzinnen.
Heb overigens ook alleen maar van die gouden naamkettingen gezien met Kimberley erop.
Ik ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Rosetta vind ik best een mooie naam, eerlijk gezegd
hm dat vind ik niet eens zo erg hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef fratsman het volgende:
De overburen van mijn tante hebben 2 zoontjes.
Enzo en Dino....triest, maar waar...
neeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:22 schreef ElYefe het volgende:
Josti..Echt een te zieke naam voor een meisje, toen ik het hoorde dacht ik dat het een afkorting was en ik vroeg naar haar volledige naam. Toen keek ze me verontwaardigd aan en zei: Dat is me volledige naam.
![]()
Het komt in de buurtquote:Op maandag 9 mei 2005 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Arendina vind ik ook not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |