Redbad is een mooie naamquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef Ballicious het volgende:
Ik zou toch in deze tijd echt geen Geraldine willen heten hoor, kom op zeg. Verzin eens wat spectaculairders. En redbad, tja... dat gaat natuurlijk nergens over.
Josti?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:22 schreef ElYefe het volgende:
Josti..Echt een te zieke naam voor een meisje, toen ik het hoorde dacht ik dat het een afkorting was en ik vroeg naar haar volledige naam. Toen keek ze me verontwaardigd aan en zei: Dat is me volledige naam.
![]()
De ouders van het kind zitten op Fok, dus dat leven stelt zowiezo niet zoveel voorquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:
En toch is et een absurde naam. Je kind heeft serieus een kutleven met die naam.
Nee, dat was Mercedes Jellinek. De dochter van een bekende van de oprichters van Mercedes.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:26 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mercedes was een meisjesnaam VOORDAT dhr Benz het merk naar zijn dochtertje noemde....![]()
1926. Complete uitleg staat in het 300e bericht van deel 2.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:06 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Nee, dat was Mercedes Jellinek. De dochter van een bekende van de oprichters van Mercedes.
Benz is pas in 1928 samengegaan met Mercedes.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn nichtje heet Brechtje. Das toch zielig
Zeker mensen met belangstelling voor het occulte. Damian was toch dat satanskind uit The Omen? En Angel slaat natuurlijk op de gevallen engel Lucifer, alleen die Wesley kan ik niet plaatsen....quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een kenis van me heeft haar zoontje Damian Wezli Angel genoemd.
Misschien wonen ze in een woonwagen en wilden ze dat nog in de naam van hun kind verwerken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zeker mensen met belangstelling voor het occulte. Damian was toch dat satanskind uit The Omen? En Angel slaat natuurlijk op de gevallen engel Lucifer, alleen die Wesley kan ik niet plaatsen....
Ook al zo verwarrend, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:13 schreef TonyMalony het volgende:
Ik heb een nichtje die heet bobbie
Wat dacht je van Wesley uit de serie Angelquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zeker mensen met belangstelling voor het occulte. Damian was toch dat satanskind uit The Omen? En Angel slaat natuurlijk op de gevallen engel Lucifer, alleen die Wesley kan ik niet plaatsen....
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ouders die hun kinderen mongool namen geven, deel 2
Mijn ouders hebben mij, man Anne genoemd. Hier in de regio normaal, want uitgesproken als Oane, bovendien zit de naam al eeuwen in de familie. Toch ben ik er blij om dat ze het niet mijn roepnaam hebben gemaakt.
Als mijn verloofde en ik een zoon krijgen, gaat hij Redbad heten. ter ere van de grootste leider die Fryslân ooit heeft gehad. Sommige mensen vinden dat raar.
Als mijn verloofde en ik een dochter krijgen gaat ze Geraldine heten (roepnaam Gera), ter ere van de oma van mijn verloofde. Tweede naam word waarschijnlijk Mercedes.
Dan liever Waldemar o.i.d.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:20 schreef LaTiNo het volgende:
Wat vinden jullie van Vladimir of Damian?
De eerste keer las ik redband... als in snoepjesquote:Mijn verloofde en ik gaan onze zoon Redbad noemen
Niet Wesley.. Wezli. Vernoemd naar de gelijknamige user hier op Fok! zijn username.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |