Ik kan nu kiezen. straks (lees over een maand) niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:15 schreef alki het volgende:
ik zou wachten op de SE750i das de opvolger en komt binnenkort uit.
Grappenmaker...jij hebt er blijkbaar weinig verstand vanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 04:11 schreef spooky1234 het volgende:
neem dan sony ericsson v800.
V800 is opvolger van k700i en heeft net als d500 een 1.3 mp cam.
Als opvolger bedoel ik niet letterlijke opvolger van die serie maar wel next generation toestel van SE.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:01 schreef Tuutje het volgende:
Grappenmaker...jij hebt er blijkbaar weinig verstand van
De k700i is een toestel in de K serie
De V800 is een toestel in de V serie.
De opvolger van de k700i is de k750i.
De v800 en k700i bedienen beiden duidelijk een eigen markt![]()
moeten ze hem is schoonmaken (aan de onderkant) met een tandenstoker ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Catch22- het volgende:
_iedereen_ die ik ken met een k700i heeft een kapotte joystick..
Hoe ga jij om met je telefoon dan?! Ik heb nu sinds maart de K700i en er zit nog geen enkele grote kras op het beeldscherm. Enkele kleintjes, okay, maar die zie je amper. En over die joysticks... Geen last van hoor?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb k700i, en dat scherm bekrast echt te makkelijk
Het stomme ding zit alleen in mn zak maar mn schermpje ziet er al compleet vergaard uit na 3 maanden.
Verder wel een hele prettige telefoon, maar het schermpje
Ik ga er heel normaal mee om. Alleen in m'n broekzak/tas. Maar doordat het schermpje op de telefoon ligt schuurt het een beetje in je zak. Voor de rest nul problemen met het ding werkt en belt geweldig, maar zou ik een minpuntje moeten geven, dan is dat het.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hoe ga jij om met je telefoon dan?! Ik heb nu sinds maart de K700i en er zit nog geen enkele grote kras op het beeldscherm. Enkele kleintjes, okay, maar die zie je amper. En over die joysticks... Geen last van hoor?
Voor de rest gewoon persoonlijke voorkeur; Ik heb iets tegen de designs van Samsung (vind ze gewoon erg lelijk, en dan vind ik de D500 nog de mooiste...) en die van SE vind ik gewoon top notch design.
Sony Ericsson all the way voor mij.
Nooit last van. Maar dikke kans dat je het ergens in kan stellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:18 schreef Drej het volgende:
Vraagje aan de K700i-eigenaren hier:
Ik vind het geluidsvolume van een telefoongesprek vrij laag; soms heb ik zelfs moeite om de ander te verstaan. Hebben jullie hier ook last van of is dit iets wat net in mijn telefoon zit![]()
http://www.oorcheck.nl/welkom.htmlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Drej het volgende:
Dat wist ik inderdaad, maar zelfs op het hoogste volume vind ik de ander erg slecht te verstaan (vooral als je buiten loopt en er omgevingsgeluiden zijn). Blijkbaar ondervinden jullie dat minder erg dan ik?
Late reactie, maar de K700i is na de D500 denk ik één van de meestverkochte telefoons.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:59 schreef H-blast het volgende:
mja,
-De D500 heeft zowat iedereen. Wil je wat "aparts" dat niet nog niet iedereen heeft neem dan de SE k700i.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |