quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:34 schreef mark_03 het volgende:
Kan iemand mijn Robbie oranje maken of voorzien van een kroontje ofzo... of iets anders subtiels
Met of zonder de eerder geposte oranje lippen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zag net t avatartje van peri langskomen, met de dansende oranje cheerleadersmiliedingesgeval
kan iemand die van mij ook upgraden daarnaartoe![]()
gewoon dat plaatje op slaan en dan naar wijzig profiel...... daar klik je op Naar usericon manager... daar kan je het plaatje van je computer uploaden naar Fok! en dan kan je vervolgens die url gebruikenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ie uploadbaar gemaakt worden? [als t nietteveel werk is!]
of waar zou ik m anders goed kunnen hosten?
Hij is te groot voor de Usericon Managerquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gewoon dat plaatje op slaan en dan naar wijzig profiel...... daar klik je op Naar usericon manager... daar kan je het plaatje van je computer uploaden naar Fok! en dan kan je vervolgens die url gebruiken
www.imageshack.usquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ie uploadbaar gemaakt worden? [als t nietteveel werk is!]
of waar zou ik m anders goed kunnen hosten?
hij is te grootquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gewoon dat plaatje op slaan en dan naar wijzig profiel...... daar klik je op Naar usericon manager... daar kan je het plaatje van je computer uploaden naar Fok! en dan kan je vervolgens die url gebruiken
oquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij is te groot voor de Usericon Manager.
*proest*quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bovenstaande afbeeldingen verspringend en een oranje lichtkrant erdoorheen met :
Wir sind nicht dabei
als het mogelijk is
hmm sorry dat wist ik niet.. eeuh ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |