lichamelijke ontspanning. ik zoek meer naar iets met inspanning.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan wel even langskomen
Wil nou niet zeggen dat ik goed ben in het maken van een begroting daar heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van, maar ik kan wel zorgen voor alle lichamelijke ontspanning die je nodig hebt tijdens het werken... Massages enzo![]()
Ik check eens weeronline!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
trouwens, vanochtend stond in de krant dat het dit weekend zomersweer zou wordenmorgen ook mooi weer
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
trouwens, vanochtend stond in de krant dat het dit weekend zomersweer zou wordenmorgen ook mooi weer
quote:Zaterdag overdag ziet er goed uit. Het blijft droog en naast
wolkenvelden op middelbaar en hoog niveau schijnt ook regelmatig de zon.
Er staat weinig wind en de maximumtemperatuur komt gemiddeld uit op zo'n
19 graden.
Dat kan natuurlijk ook hequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lichamelijke ontspanning. ik zoek meer naar iets met inspanning.....
Nee dat zijn mijn lange blonde lokken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je ook van die lange oren waaraan je lekker vastgehouden kan worden tijdens het stoten ?![]()
voldoet voor mij ook hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee dat zijn mijn lange blonde lokken..
*teardrop heeft geen interesse, heeft goddess belooft niet meer op ijsmeis te geilenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee dat zijn mijn lange blonde lokken..
desnoods?? sowieso!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
warm weer is goeddan moeten we veel vocht nuttigen,desnoods alcoholhoudend
Zou ik mijn zonnebril maar meenemen denk je?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
weer 1 concurent minderquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
*teardrop heeft geen interesse, heeft goddess belooft niet meer op ijsmeis te geilen![]()
Gelukkig had je je rechterhand nog he ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:23 schreef stribe het volgende:
Goedemorgen mensen ik ben er ook weer!! Was wel een eenzame avond gisteravond zonder jullie
Alcohol zweet je er weer net zo hard uit. Alcohol juist niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zolang je maar van goddess blijft vind ik het goedquote:
En anders pis je het er wel weer uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alcohol zweet je er weer net zo hard uit. Alcohol juist niet.
Willie ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wie geilt er op Willie?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:23 schreef stribe het volgende:
Goedemorgen mensen ik ben er ook weer!! Was wel een eenzame avond gisteravond zonder jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |