Nou zo'n eikel verdiend eik niet zo'n snelle dood, langzaam en pijnlijk moet ie doodquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:11 schreef Aurelium het volgende:zelf voor de leeuwen gooien die klootzak.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:17 schreef Zwartkijken het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de leeuwen?
Omdat hij een paar eigendommen terug wou?quote:
Idd, de schrijjver van dit nieuwsbericht moet voor de leeuwen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef method21 het volgende:
...ik vind trouwens de woorden "neger"en "zwarte" veel aanstootgevender dan het bericht uiterraard keur ik niet goed wat er in het bericht staat
Ja. En het was natuurlijk een goede nieuwsposter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:29 schreef Legendary het volgende:
Kan ik hier nou uit opmaken dat RTL Nieuws gewoon ruim een jaar achterloopt met nieuws??????
Wat een witte neger niet zeldzaam?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef HIHIHIHI het volgende:
Witte leeuwen zijn zeldzaam...... een neger niet.
Nee, in het FP bericht is de verdachte aangehouden, in dit RTL nieuwsbericht is hij ondertussen schuldig bevonden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:29 schreef Legendary het volgende:
Kan ik hier nou uit opmaken dat RTL Nieuws gewoon ruim een jaar achterloopt met nieuws??????
Waarschijnlijk voedselschaarste. Het waren zeldzame witte leeuwen dus die mag je niet zomaar laten uitsterven. Het lijkt me dus wel duidelijk dat de boer uit noodzaak heeft gehandeld.quote:
Juist, negers zitten vol met vezels, vitaminen en proteinen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voedselschaarste. Het waren zeldzame witte leeuwen dus die mag je niet zomaar laten uitsterven. Het lijkt me dus wel duidelijk dat de boer uit noodzaak heeft gehandeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |