quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:52 schreef LaZZ het volgende:
Precies, anders wil ik ook best even gaan stoken in US ofzo.![]()
quote:
Ja, dat is inderdaad een motief geblekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef LaZZ het volgende:
Kom op, waar blijven die kuthoeren. Moet ik soms weer tegoedbonnen gaan uitdelen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:46 schreef LaZZ het volgende:
Waaraan moeten jullie voldoen?
Jullie moeten enigszins bekend zijn op FOK, jullie moeten elkaar niet mogen en verder moeten jullie lekker zijn en het liefst heb ik er 1 exotische dame tussenzitten. Voel jij je aangesproken en heb jij wel zin deze uitdaging. Meld je dan aan in dit topic.
Doe nou niet net alsof dat niet zo was.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een motief gebleken
en naakt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:58 schreef LaZZ het volgende:
Inderdaad, laten we er een centraal van maken. Waar je ook geld kan inzetten. Misschien kunnen we het ook live uitzenden vanaf het industrieterrein hiernaast.
voor klonen geldt dubbeltarief en de tweede keus.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:06 schreef Orgasmeneer het volgende:
kan ik na afloop de lekkerste wijven kopen voor persoonlijk genot???
waarom heb je het steeds over klonenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor klonen geldt dubbeltarief en de tweede keus.
Waarom is mijn username kansloosquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:08 schreef LaZZ het volgende:
Hehehe, je hebt best wel originele username kerel! Kan er wel om lachen, enigszins kansloos maar toch.![]()
!
En nee, dat is niet mogelijk, we doen niet aan hoereren, wel aan exporteren overigens.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |