Wat staat er nou op? Fuck Fashion en....?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:08 schreef JaWi het volgende:
Shirtje achterkant:
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
Is die Loose Frank ofzo. Heb het boekje gelezen jaquote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef Woutey het volgende:
[..]
Is dat een dry denim?
Ik geef je een tip: 6 maanden niet wassen.
lees het boekje maar waarom
Wat een ranzige taal, JaWi!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
De puta madre.
http://www.deputamadre69.it.
De puta madre betekent toch iets van geweldig ofzo ?:) Maar het kan ook weer als hoerenmoeder gebruikt wordenquote:
loose frank is het type,quote:Op maandag 2 mei 2005 18:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is die Loose Frank ofzo. Heb het boekje gelezen ja.
Mooi hé.quote:
Ik vond hem wel wat hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:44 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
De puta madre betekent toch iets van geweldig ofzo ?:) Maar het kan ook weer als hoerenmoeder gebruikt worden.
Maar ik wilde dat shirt ook bijna kopen, maar dan met paarse letters. Alleen vond ik die knoopjes aan de mouwtjes niet leuk, beetje homo-achtig eerlijk gezegd.
4 maanden niet wassen is me té.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef Woutey het volgende:
[..]
loose frank is het type,
maar als hij al bewerkt is kun je em gewoon wassen
maar als je nog nieuwe stof heb onbewerkt moet je em eerst dragen en verslijten
dan wassen,
wordt hij super vet van.
heb zelf de regular ralf nu een maand of 4 aan ongewassen (wel gelucht)
begint al te slijten
en dan als ik in salou ben ga ik er mee in zee zwemmen en dan moet ie toppy worden
Ik vond het eerst ook tequote:Op maandag 2 mei 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
4 maanden niet wassen is me té.
Heb ook nog een andere broek van Nudie.
Kijk wel even wat ik ermee doe, eerst maar eens goed onderuitgaan in dronken toestand.
niet wassenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:55 schreef Setambre het volgende:
4 maanden wassen wat fucking ranzig... :x
Kom op zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |