Dat staat hier een heel klein stukje boven.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:29 schreef cappp het volgende:
Als er een x in de tab staat, hoe moet ik dat dan spelen?
dus hetzelfde als dat plaatje wat mr.data postte?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat staat hier een heel klein stukje boven.
Wat ben jij toch een verbitterd mannetje geworden sinds je niet bent toegelaten op het conservatoriumquote:Op maandag 18 juli 2005 00:47 schreef JAM het volgende:
Vroeger kon ik goed gitaar spelen en had ik jullie er alles over kunnen vertellen, maar sinds ik lepra heb maak ik er maar een potje van.
Dank je, NS, dank je.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een verbitterd mannetje geworden sinds je niet bent toegelaten op het conservatorium!
Verder alles goed?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:03 schreef JAM het volgende:
OVERIGENS WIL IK NOG EVEN OPMERKEN DAT IK NIET BEN TOEGELATEN OMDAT ER 14 AANMELDINGEN WAREN EN 3 PLAATSTEN TE VERGEVEN EN DAT ZE TOCH VOOR ANDEREN KOZEN OMDAT DIE NET IETS BETER WAREN OF IETS JONGER WANT PACO PENA IS EEN GORE PEDOFIEL EN EEN LELIJKE KUTSPAJOOL DIE IK VOL OP ZIJN BEK HAD MOETEN ROSSEN MAAR ALS ER MEER GELD WAS OM KUTFLAMENCOGITARISTEN OP TE LEIDEN WAS IK WEL AANGENOMEN WANT DAT ZEI DIE VENT DIE ME OPBELDE OP HET 'SLECHTE' NIEUWS TE VERTELLEN WANT IK KON WEL MOOI GITAAR SPELEN EN IK WAS VRIENDELIJK EN SERIEUS EN MEER VAN DAT SOORT KLINKLAREKUTONZIN WAAR JE IN THE LONG RUN TOCH NEITS AAN HEBT EN HIJ ZEI DUS DAT IK MAAR BIJ DE REGERING MOEST GAAN KLAGEN WANT DIE GAAN OVER DE CENTEN DUS DAT STELLETJE KUTBOURGEOISIE DUS ROEP IK MAAR LANG LEVE DE REVOLUTIE EN HASTA LA VICTORIA, SIEEEEEEEEEEEEEMPMPREEEEEEEEEEE!!!
Niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:29 schreef cappp het volgende:
Als er een x in de tab staat, hoe moet ik dat dan spelen?
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:21 schreef daisy_ducky het volgende:
Ja! en dat viel niet mee,maar ook niet tegen !
![]()
En dit dan:quote:
Nirvana - rape me begint met die kruisjesquote:
Je moet hem dus niet door laten klinken tot de volgende aanslag, dat is wat er staat.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:17 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
En dit dan:
----------9.-8.--x-7.-10-----
------------------------10-----
--------------------------------
--------------------------------
-------------------------------
-------------------------------
Waarom staat de x ertussen terwijl ik de snaar toch niet op dat moment moet aanslaan?
En hoe doe ik eigenlijk staccato (die puntjes achter de 9 en 8)... gewoon aanslaan en gelijk dempen?
Ik vindquote:Op maandag 18 juli 2005 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
Ow ik ben hier bijkbaar de enige die Satriani ingewikkeld vindt ...![]()
* denkt *quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Toet het volgende:
[..]
"De enige die Satriani ingewikkeld vindt."
Ik ben de enige die hier Satriani loop?quote:
You're oh so right.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik ben de enige die hier Satriani loop?![]()
... er staat "ik ben" ... de enige (persoon) die vindt ... denk nog maar ff verder ...quote:
Volgens mij had NiteSpeed z'n fout wel door hoor . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... er staat "ik ben" ... de enige (persoon) die vindt ... denk nog maar ff verder ...
Zegt genoeg over het niveau hier ...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |