wat begrijp je niet? dat hoorde ik hem roepen zei ik toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ik onderstaande post niet begrijp.
[..]
nee dat vond ik ook zo opvallend, daarom wilde ik het met andere users delen, niet met jou geloof ik... maar dat kan je vast wel opmaken uit mijn korte manier van antwoorden?quote:
Vooralsnog zijn er weinig anderen in jouw observatie geinteresseerd, ondanks mijn herhaalde pogingen dit topic boven in de active topics te schoppen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
daarom wilde ik het met andere users delen, niet met jou geloof ik... maar dat kan je vast wel opmaken uit mijn korte manier van antwoorden?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn er weinig anderen in jouw observatie geinteresseerd, ondanks mijn herhaalde pogingen dit topic boven in de active topics te schoppen.
lolquote:
Buzzer weet je wie dit is ? Heeft met je sig te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef buzzer het volgende:
ow, en ik hhop dat Sporting met een nulletje of vier op de broek krijgt
in de blessuretijd het liefstquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef buzzer het volgende:
ow, en ik hhop dat Sporting met een nulletje of vier op de broek krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |