wat begrijp je niet? dat hoorde ik hem roepen zei ik toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ik onderstaande post niet begrijp.
[..]
nee dat vond ik ook zo opvallend, daarom wilde ik het met andere users delen, niet met jou geloof ik... maar dat kan je vast wel opmaken uit mijn korte manier van antwoorden?quote:
Vooralsnog zijn er weinig anderen in jouw observatie geinteresseerd, ondanks mijn herhaalde pogingen dit topic boven in de active topics te schoppen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
daarom wilde ik het met andere users delen, niet met jou geloof ik... maar dat kan je vast wel opmaken uit mijn korte manier van antwoorden?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn er weinig anderen in jouw observatie geinteresseerd, ondanks mijn herhaalde pogingen dit topic boven in de active topics te schoppen.
lolquote:
Buzzer weet je wie dit is ? Heeft met je sig te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef buzzer het volgende:
ow, en ik hhop dat Sporting met een nulletje of vier op de broek krijgt
in de blessuretijd het liefstquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef buzzer het volgende:
ow, en ik hhop dat Sporting met een nulletje of vier op de broek krijgt
En iemand met een fluit, maar die hebben ze op het veld gegooidquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:24 schreef Vectra het volgende:
[..]
Ze hebben hem ingeruild voor iemand met een trommel
Denk dat ie net ter plekke een nieuw liedje heeft geschreven en dat kost tijd natuurlijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef kikoooooo het volgende:
hij heeft wel een nieuw repetoire
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:27 schreef Vectra het volgende:
[..]
Denk dat ie net ter plekke een nieuw liedje heeft geschreven en dat kost tijd natuurlijk!
evert ten napel is een mongoolquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:28 schreef Vectra het volgende:
Waarom moet die commentator trouwens de hele tijd roepen dat er een Bosniër meespeelt?
Zij is dood. En Dorus ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Buzzer weet je wie dit is ? Heeft met je sig te maken.
[afbeelding]
is familie van mij, iedereen haat emquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:35 schreef Vectra het volgende:
[..]
Kon even niet meer op z'n naam komen, maar kan dit alleen maar beamen![]()
Mag ik je hierbij van harte condoleren?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
is familie van mij, iedereen haat em
Maar het valt wel onder KLBquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef Vectra het volgende:
We gaan trouwens hardstikke offtopic, want het ging om de mongool met een megafoon, en E. ten N. heeft een MICROfoon (al zou ie die ook best mogen inslikken)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buzzer weet je wie dit is ? Heeft met je sig te maken.
[afbeelding]
die zeikerd mag ook gewoon mee in dit topic hoor, ik erger me ook suf aan zijn domme commentaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef Vectra het volgende:
We gaan trouwens hardstikke offtopic, want het ging om de mongool met een megafoon, en E. ten N. heeft een MICROfoon (al zou ie die ook best mogen inslikken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |