In de rust wordt hij gelynchtquote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Niemand zingt meer met die la bamba aap mee in ieder geval.
Oh, laat maar
Ja vond dat ze in het kwatiertje tussen de 2 helften in aardig mee kwamenquote:TC03:
Feyenoord thuis kansloos klop tegen Sporting? Dat viel echt wel mee. Feyenoord kon behoorlijk meekomen soms.![]()
Idd, wat een grafmongool.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef Noca het volgende:
Wat een achterlijke mongool daar op die tribune! Als speler van AZ zou ik die bal zo hard het publiek inrossen op die kerel dat die toeter ergens in zijn dunne darm blijft steken![]()
Hahaha goed ideequote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef Noca het volgende:
Wat een achterlijke mongool daar op die tribune! Als speler van AZ zou ik die bal zo hard het publiek inrossen op die kerel dat die toeter ergens in zijn dunne darm blijft steken![]()
Goed bezig Suijkquote:Op donderdag 28 april 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
Zal ik ook nog even zeggen dat het goed is dat ze een uitdoelpunt hebben?
hehe, ik ken het wel waarderen hoor. De club is hun leven, en die kerel gooit al zn ziel en zaligheid in die megafoon. Echt zuid-europees sffertje.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop dat die toeter alleen voor de eerste helft een kaartje heeft ofzo. Anders wordt dit de eerste keer een helft zonder geluid .
Mwah. Ik vind 't vooral irritant eigenlijk ...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
hehe, ik ken het wel waarderen hoor. De club is hun leven, en die kerel gooit al zn ziel en zaligheid in die megafoon. Echt zuid-europees sffertje.
Voor de duidelijkheid lijkt me dat wel handig jaquote:Op donderdag 28 april 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
Hey hebben ze een uitdoelpunt ??quote:Op donderdag 28 april 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |