Gelukkig maar, dat ze het terugnam. Chrissie is toch wel een held(in) van me. Daar hoort geen publiek uitschelden bij.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:51 schreef Gambolputty het volgende:
Ik heb 'r ooit nog gezien in het voorprogramma van U2 waar ze het publiek uitmaakte voor "Dead dog dicks"
Nam ze later terug, trouwens. De aanmoediging hielp in ieder geval wel.
Rolling Stones - Angiequote:Uit welk want vanavond-gehoord-nummer?
With no loving in our souls
And no money in our coats
You can't say we're satisfied
GLO +1quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ze het terugnam. Chrissie is toch wel een held(in) van me. Daar hoort geen publiek uitschelden bij.
[..]
Rolling Stones - Angie
Dat is dan wel weer mooi jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
GLO +1
Ik kon de opmerking overigens wel waarderen. Iedereen zat op U2 te wachten en the Pretenders kregen weinig waardering voor hun moeite. Met die opmerking kreeg ze precies voor elkaar wat ze wilde.
Aah shit, ik had het verkeerde plaatje gepost. Direct weggehaald, maar toch te laat blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:08 schreef Neleos het volgende:
Blue Thumb Records staat erop.
Of bedoel je iets anders.
Ook geen mof.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ich weisse es nicht?
Ich habe es nicht gewusst
Half goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Eric Corton - Spoiler. Toch?
De andere helft nu ook goed!quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ohnee!! Tacker was het!! toch??
OK, maar ik ben nog steeds niet verder. Neleos, jij wel?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik poets mijn tanden en ruim een beetje op, ga om 3.00 off. Lijkt me niet onredelijk
Nee, niet echt, bovendien slaap ik al.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:46 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, maar ik ben nog steeds niet verder. Neleos, jij wel?
Oh sorry, ik zal heel zachtjes doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, niet echt, bovendien slaap ik al.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mijn punt gaat naar GLO. Die heeft er als eerste 10!
GLO + 1
Jazeker wel, en zo heb je er toch vijf!quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hadden The Sex Pistols ook geen New York?
Mooie, Neleos, maar zu spät!quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:41 schreef Neleos het volgende:
Golden Earring - Bombay
Die heet One Night In Bangkok...quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:43 schreef Neleos het volgende:
Murray Head - Bangkok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |