lolquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:09 schreef Iwan1976 het volgende:Prima plan, want Luifel & De Vries kennen we nu wel.
dat heeft SBS6 al eens gedaan maar ook op een heel raar tijdstip.... en heel onsamenhangend naar ik me herinner......quote:Misschien gooien ze Goudkust ook wel weer in de herhaling.
En de tweede, en de derde,.......quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik pleit voor een herhaling van het eerste seizoen van Onderweg Naar Morgen.
Deels.... ik weet wel nog dat Renée nog in de kast ..... ehhh ... in de kelder vastzat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:19 schreef Svensational het volgende:
Ja, omdat je die nooit gezien hebt
Nou OK jij je zinquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Okay! 1 t/m 6, want de rest heb ik op tape.
Ik weet het... Ik heb ze bijna allemaal in de herhaling nog een keer gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef Wup het volgende:
dat heeft SBS6 al eens gedaan maar ook op een heel raar tijdstip.... en heel onsamenhangend naar ik me herinner......
Van mij mogen ze aflevering 1 t/m 10.000 herhalen. Het einde van ONM is nog lang niet in zicht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik pleit voor een herhaling van het eerste seizoen van Onderweg Naar Morgen.
Jij bent in de war met The Days Of Our Lives. Die serie startte al in 1912.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Van mij mogen ze aflevering 1 t/m 10.000 herhalen. Het einde van ONM is nog lang niet in zicht.![]()
LOL DOOL startte in 1965.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent in de war met The Days Of Our Lives. Die serie startte al in 1912.
Heey Iwan, jij hebt echt ALLES van ONM, ik kan goede website's maken, zullen wij samen de officiele fansite maken?quote:
De adviezen worden weer goed opgevolgd: pa Vroman krijgt een recast.quote:ONM NAAR SBS6De Yorin soap ONM gaat naar SBS 6. Tv Vrouwen - Online was vandaag in de studio's in Aalsmeer te vinden en binnenkort zie je heel veel over ONM op de site. Wanneer ONM weer terug is en hoe laat de serie op SBS 6 te zien zal zijn is nog niet helemaal bekend. ONM is nog tot 1 juli te zien bij Yorin. Chris Tates, bekend van Rozengeur & Wodka Lime, gaat in ONM de vader van Chris Vroman (Aram van de Rest) spelen. Ook RG&WL actrice Alwien Tulner is binnenkort te zien in de populaire soap. Tv Vrouwen - Online heeft ook nog een leuk ONM zomercliff nieuwtje. In iedergeval sluiten we op Yorin af met een huwelijk. Wie dat zijn daar moet je ONM elke werkdag maar voor kijken op Yorin om 19:30.
BRON: tvvrouwen-online
Als de site er een beetje professioneel uitziet wil ik m'n medewerking wel verlenen in de vorm van screencaps of flash animaties. Ik kan zelf ook websites bouwen, maar ik heb alleen geen tijd om ze te onderhouden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:00 schreef Snake2005 het volgende:
Heey Iwan, jij hebt echt ALLES van ONM, ik kan goede website's maken, zullen wij samen de officiele fansite maken?
Groeten,
Erwin
Goudkust werd op SBS6 geloof ik ook een tijdje ondertiteld, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Als SBS6 maar wel gaat ondertitelen bij ONM, want anders word ik boosIk ben SH en versta er zonder ondertiteling geen zak van
Juist, wij willen Ruth terug bij SBS6.quote:
De quote was van GTST.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
Juist, wij willen Ruth terug bij SBS6.En geen
Gordon
Deze paste trouwens beter toen het nog niet bekend was.quote:Onderweg naar Morgen, een reis die duurt een leven lang
Onderweg naar Morgen, een onvoorspelbaar spel
Een weg bezaaid met lief en leed,
waarvan je nog zo weinig weet.
De toekomst houdt zoveel voor jou verborgen,
Voortdurend Onderweg naar Morgen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |