Deskstand? Line-in cable? Bij mn W800i was dat allemaal optioneel.quote:Inhoud van het standaard verkooppakket:
Nokia N91 (Light Chrom of Dark Gray Chrome)
Nokia Music Headset HS-28 (met afstandsbediening)
Nokia Batterij BL-5C
Nokia Reislader AC-4
Nokia USB Kabel(USB) DKE-2
Nokia Line-in Cable CA-63U
Nokia Desk Stand DT-10
CD-ROM met software (PC Suite en andere toepassingen)
Gebruiksaanwijzing, Quick Start guide, en Add-on Application guide

Dat van de N80 klopt niet. Week 22 is de planning..quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef Takje het volgende:
Bij Bel Company zou de N80 er binnen 2 weken moeten zijn is me vandaag verteld. De N91 voorlopig nog niet.

wow, een gebruiksaanwijzing en een USB-kabelquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef Oosthoek het volgende:
Ergens in juni/juli mag ik ook weer n nieuwe foon. Mocht de N91 dan uit zijn dan waag ik misschien wel een kansje. Sony ericsson is toch een stuk minder verfijnd dan nokia naar mijn gevoel. Ik wacht het nog even af.
[edit]
Wow, er zal wel een redelijk prijskaartje aan de 91 hangen als je ziet wat je er allemaal wel niet bijgeleverd krijgt:
[..]
Deskstand? Line-in cable? Bij mn W800i was dat allemaal optioneel.
Er wordt trouwens met geen woord meer gerept over een hardeschijf, maar alleen nog over 'intern geheugen'. Weet iemand daar misschien meer van?
[edit2] Belzaak.nl heeft hem voor 280 euro als je je T-mobile 300 abo met een jaar verlengt![]()
![]()
Ja doei!

Vertelquote:Op woensdag 19 april 2006 00:02 schreef RonnoS het volgende:
Bij mobilecowboys kondigen we morgen de verkoop van een N91 aan. Geen abonnement nodig, gewoon bieden via een van de veilingsites die we kiezen (welke dat wordt weten we morgen pas).
Zie ook: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/2205

Ja, DRM betekent alleen maar dat je ook beveiligde bestanden kan afspelen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:43 schreef wouter100 het volgende:
kan je hier eigenlijk wel mp3 mee afspelen ivm DRM enzo ?

Die is al lang uit en goed betaalbaar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:05 schreef Chandler het volgende:
N70 lijkt me een vet toestelletje...

de n80 of de n91 iddquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:04 schreef Peder het volgende:
De N80 will be MINE !!!!![]()
(ergens in mei!!)

Nokia kennende, augustus of september volgend jaar ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:44 schreef Scheepschroef het volgende:
Nokia zegt Juli = Augustus of September

Nee nog steeds niet. Verwacht eind deze maand, begin juli.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:10 schreef Takje het volgende:
Is de N80 of N91 inmiddels al gesignaleerd?

December 2006.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:24 schreef IkWilbert het volgende:
Nokia kennende wordt het 2007 voordat deze gsm beschibaar is.

Moet het nog zien... de nokia N80 zou ook in november vorig jaar uitkomen.quote:

Ik zou m gewoon cancelen als ik Nokia wasquote:

Wat zou dat worden bij een Orange 1-jarig 32,50?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef nils7 het volgende:
N91 is maar 650 euro... ik bedoel had hem duurder verwacht...
wie wij zijn (zie avatar)

ik kan hem op je site anders nergens terug zien als leverbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef nils7 het volgende:
N91 is maar 650 euro... ik bedoel had hem duurder verwacht...
wie wij zijn (zie avatar)

Zou een goeie zaak zijn kan ik hem eindelijk ophalen !.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef nils7 het volgende:
Indicatie prijzen ik verwacht hem binnen enkele dagen denk ik al zelfs in de winkels!

Ja daarom hebben we 'm nu!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:15 schreef Takje het volgende:
Gaan jullie hem ook reviewen?

Dat is niets bijzonders bij een symbian gsm met een eerste firmware versie. Gaat straks stukken beter als er een update uit is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja daarom hebben we 'm nu!
Hij is al 1x vastgelopen en 1x gecrsht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |