Waarop baseer je dit?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:16 schreef TimmyAsd het volgende:
... De N91 komt als het goed is in 2 weken....
er gaan ook serieuse roddels over een 'iPhone'quote:Op zondag 10 juli 2005 17:30 schreef JoPiDo het volgende:
ik wil dat Apple een mooie telefoon uitbrengt
Boejje, ik maak de betere foto's niet met een telefoon. No more single box solution for mequote:Op zondag 24 juli 2005 15:49 schreef Drommelsch85 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tering, hij vreet die K750i gewoon op![]()
Ik heb ook liever een Nokia, nadat ik de K750i in hadden heb gehad. Die N91 lijkt me heel okee, maar die dikte lijkt me wel té dik. Maar goed, we zien wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:20 schreef RikDeMan het volgende:
Volgens de site mobile-review.com is de N91 al uit. Zou mij wel goed uitkomen want ik moet een nieuw abo afsluiten en zit nu te kijken naar een SE K750i terwijl ik liever de N91 of 8800 heb :-)
Dus? Dat maakt de N90 niet klein.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, ik maak de betere foto's niet met een telefoon. No more single box solution for me
Is nog niet duidelijk. Reken wel op niet eerder dan november.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:21 schreef Oosthoek het volgende:
En de 91? Foto's maken doe ik wel met een fotocamera namelijk.
De N91 wordt voor velen een kerstcadeautje... De release zal medio december gaan worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:21 schreef Oosthoek het volgende:
En de 91? Foto's maken doe ik wel met een fotocamera namelijk.
Lulkoek Nokia heeft vanaf het begin af aan gemeld wanneer deze toestellen uit zouden komen en deze data worden nu nog geroepen. Pas als ze 3-4 maanden daarna nog niet uit zijn geef ik je gelijk maar Nokia meldde al direct november/december bij de persintroductie van de 91 dus nie lullen maar gaatjes vullen (ik zoch iets rijmends).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef sirrom het volgende:
[..]
De N91 wordt voor velen een kerstcadeautje... De release zal medio december gaan worden.
Maar mijn geduld is echt wel op helaas. Ik ben al maanden aan een nieuw toestel toe maar zolang wachte is geen enkel toestel waard. Triest maar waar. Dit topic startte in april en de telefoon is nog steeds niet verkrijgbaar.
![]()
Persoonlijk vind ik dat Nokia beetje de weg kwijt is: prachtig toestel publiceren en vervolgens NIET in productie brengen. MIjn gevoel zegt dat er iets niet klopt danwel met dit toestel of met Nokia..
Enquettes wijzen trouwens op een opmars van Samsung. Ik begrijp wel waarom: die toestellen zijn ook echt verkrijgbaar![]()
Waar verwijs je naar of waar citeer je van? Link/Url of Quote eens wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lulkoek Nokia heeft vanaf het begin af aan gemeld wanneer deze toestellen uit zouden komen en deze data worden nu nog geroepen. Pas als ze 3-4 maanden daarna nog niet uit zijn geef ik je gelijk maar Nokia meldde al direct november/december bij de persintroductie van de 91 dus nie lullen maar gaatjes vullen (ik zoch iets rijmends).
Vraag je ook ff waar hij/zij die heeft gekocht? Iig niet bij een Belcompany, Phonehouse of Vodafone Citypoint iigquote:Op donderdag 15 september 2005 17:17 schreef speedfreakssj het volgende:
Daarom liep iemand van mijn vorige werk met een D600
import misschien maar hijs nog niet uit in nederlandquote:Op donderdag 15 september 2005 17:17 schreef speedfreakssj het volgende:
Daarom liep iemand van mijn vorige werk met een D600
Nou de N90 was al in juni bij de providers dus dat moet echt geen problemen opleveren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:24 schreef nbhardstyle het volgende:
kan ook zijn dat de toestellen allang klaar zijn. Maar de netwerk providers in nederland testen de toestellen eerst op hun netwerk op gebruik van bv gprs, mms. Als dit niet goed werkt gaan de toestellen terug naar nokia en die moeten de software dan aanpassen. zon proces duurt een tijd. pas als ze werken op alle netwerken worden ze in de markt gezet.
Zie de reactie boven jequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef sirrom het volgende:
Vandaag bij Mediamarkt: geen informatie bekend over release.
Gisteren bij een groot en zakelijk telecom bedrijf: geen info bekend.
Die had ik gezien, vandaar mijn bericht cq reactie over wat andere bedrijven melden.quote:
Als het goed is gaat hij morgen in de verkoop bij Belcompany..quote:Op zondag 18 september 2005 14:12 schreef sirrom het volgende:
[..]
Die had ik gezien, vandaar mijn bericht cq reactie over wat andere bedrijven melden.
Mocht die er daadwerkelijk zijn, laat je ff wat weten hier? Thnx
En geen trilfunctie dan valt hij zo-ie-zo al af voor mij!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
De N90 is icm een KPN 90 euro gratis.. 2 jaar...
Hij is in de winkel, hij is erg groot en ik moet er niets van hebben
ah, meer potentiële flops!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Er zijn nieuwe N-serie modellen
Nokia’s N71, N80, and N92 media phones
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |