Die N91 is dan nog bijna 100¤ duurder. Ik ga voor de 6233, zoveel geld bijleggen is voor mij te duur.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope. ik zie hem vanaf ¤ 91,-(twee jaar met ¤ 42,50 per maand)
Heb nog geen problemen anders gehad..quote:Op maandag 29 mei 2006 00:22 schreef Drommelsch85 het volgende:
Belcompany heeft helaas nog ff een monopolieposite op de N80 zover ik weet, ze verkopen hem dan ook voor asociaal veel euro's, maar de belcompany is altijd veels te duur. Daarnaast hebben ze nog een oudere hardwareversie ook, die TimmyASD nu waarschijnlijk ook in bezit heeft.
Is je slider oké?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb nog geen problemen anders gehad..
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:33 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Is je slider oké? Prima
Bugjes ontdekt? nee
Batterijtijd? Als ik niet vergeet om allesaf te sluiten na gebruik zo 2 dagajes (ik luister veel naar mp3/radio), niks mis dus
Hoe is je camerakwaliteit? (als je wilt, upload een paar samples) Zeer scherp. beter dand e w800 die ik eerst had dus dat lijkt me ook ok
Klinkt wel oké dan. Hoop er eentje te leen krijgen deze week.. Welke kleur heb je? De zwarte is het geilstquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:38 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Klinkt wel oké dan. Hoop er eentje te leen krijgen deze week.. Welke kleur heb je? De zwarte is het geilst![]()
Ben toch benieuwd, is je fotokwaliteit hier gelijkwaardig aan? (genomen met een andere N80)quote:
Ik neem vandaag wel ff wat foto's en dan plaats ik ze hier..quote:Op maandag 29 mei 2006 00:44 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd, is je fotokwaliteit hier gelijkwaardig aan? (genomen met een andere N80)
http://img137.imageshack.us/my.php?image=31sv4nv.jpg
http://img265.imageshack.us/my.php?image=11ve4yv.jpg
http://img138.imageshack.us/my.php?image=20ep8vg.jpg
Hoeveel megapixel camera is dat? 3 of 4 toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik neem vandaag wel ff wat foto's en dan plaats ik ze hier..
3quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel megapixel camera is dat? 3 of 4 toch?
Ik heb een Halfords ladertje en gebruik de converter die standaard bij de N70 kwam. Werkt wel, maar het laden gaat tergend langzaam. Van totaal leeg tot helemaal vol duurt ongeveer 6 uur.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:17 schreef -J-D- het volgende:
Haai
Ik heb een Nokia N70 en zet er binnenkort TomTom Mobile op.
Ik ga deze week een leuke GPS ontvanger bestellen en ook een Brodit houder met een open onderkant.
Maar ik zoek nog een goede autolader voor de Nokia N70 die ik kan aansluiten op de sigarettenplug.
Welke raden jullie aan? Hebben jullie er zelf al 1 in gebruik?
Is idd die lader die geschikt is voor de Nokia's met een grotere plug, met een converter werkt het wel, maar het laad trager. Kon je er geen bij de halfords kopen die een klein plugje had?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Ik heb een Halfords ladertje en gebruik de converter die standaard bij de N70 kwam. Werkt wel, maar het laden gaat tergend langzaam. Van totaal leeg tot helemaal vol duurt ongeveer 6 uur.
De Nokia lader is 3x zo duur maar vermoedelijk ook een stukje vlotter.
Er lagen twee laders. Eentje van 5 euro (Halfords) en eentje van 20 euro (Nokia, normale plug). En ik had haastquote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Is idd die lader die geschikt is voor de Nokia's met een grotere plug, met een converter werkt het wel, maar het laad trager. Kon je er geen bij de halfords kopen die een klein plugje had?
Halfords, daar hebben ze genuine nokia accesoires.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:11 schreef -J-D- het volgende:
Waar vind je die echt nokia lader?
Toch wel MS GenuineTM Nokia's ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Halfords, daar hebben ze genuine nokia accesoires.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |