Niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:40 schreef Stealth-B2 het volgende:
de n70 is ook relaxt hoor
Ik nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:41 schreef Takje het volgende:
Al gesignaleerd in de winkels nu?
Weet je ook waar ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb hem al gezien, ook ff mee gespeeld. Wel leuk de N91, alleen te duur. Voor 2-jarig 40¤ abo betaal je nog 180¤ voor het toestel.
Da's behoorlijk wat ja. Welke provider en waar zou ik ook wel willen weten. Ik hoop dat 't nog wat zakt, zou graag deze f00n willen hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb hem al gezien, ook ff mee gespeeld. Wel leuk de N91, alleen te duur. Voor 2-jarig 40¤ abo betaal je nog 180¤ voor het toestel.
quote:
Bij de Phone House in Emmen hadden ze hem zaterdag binnen gekregen. Bij de Orange winkel in Emmen zou ik gebeld worden als ie binnen was, maar nog niets gehoord.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's behoorlijk wat ja. Welke provider en waar zou ik ook wel willen weten. Ik hoop dat 't nog wat zakt, zou graag deze f00n willen hebben
Ik heb hem, beetje buggy, maar wat een supermooi ding om te zien. WLAN werkt ook heerlijk. Instellen en meteen werken. Ik heb wel anders meegemaakt met Windows Mobile PPC'squote:Op woensdag 10 mei 2006 12:46 schreef Zwansen het volgende: Wel leuk de N91, alleen te duur.
Dat ie buggy is wel logisch met een eerste firmware. Ik verwacht hier zeker een oplossing voor in toekomstige versies.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:37 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik heb hem, beetje buggy, maar wat een supermooi ding om te zien. WLAN werkt ook heerlijk. Instellen en meteen werken. Ik heb wel anders meegemaakt met Windows Mobile PPC'sOh het Mass Storage profiel is ook reuze handig. Geen USB stick meer nodig!
Smartmoviequote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:30 schreef outcast_within het volgende:
Welke programmaas gebruiken jullie?
smartmovie leek mij wel een toppertje
Tjah een 6100 heeft ook geen min. 2.0 MPixel camera, WCDMA, Symbian, Uitbreidbaar(/groot) geheugen, en sommigen WiFi zelfs...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:26 schreef skiczukie het volgende:
Die N-serie is echt super lelijk.En fokking groot enzo. Ik ben nog steeds blij met mijn 6100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |