4gb usb opslag vind ik eigenlijk best prettigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang, Nokia gaat enorm hard met 't uitbrengen van nieuwe N-serie modellen. Maar ja, een 4 GB hdd vind ik persoonlijk geen voordeel, als men toch van de harddisk technologie gebruik maakt, waarom dan geen 10 GB? Misschien in de vorm van een N91 opvolger.
Denk dat een puur productietechnische reden heeft, de 4 gig HD in de N91 is ontdaan van z'n normale CF-flash behuizing is direct op het N91 frame gemonteerd. Daardoor is ie veel kleiner. Ik denk echter dat ze verwachten niet zoveel N91's te verkopen, maarja, als je dan een heel aanpassingsproces in je fabriek hebt voor dat specifieke model HD, dan is het natuurlijk jammer om dat niet ergens in te stoppen en de machines te laten verstoffen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang, Nokia gaat enorm hard met 't uitbrengen van nieuwe N-serie modellen. Maar ja, een 4 GB hdd vind ik persoonlijk geen voordeel, als men toch van de harddisk technologie gebruik maakt, waarom dan geen 10 GB? Misschien in de vorm van een N91 opvolger.
Er zijn ook al 4 GB SD kaartjes te krijgen voor +/- 150 euro. In dit geval heeft die 4 GB harddisk geen voordelen meer. Men had beter een SD-slot kunnen inbouwenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Joene het volgende:
[..]
4gb usb opslag vind ik eigenlijk best prettig
The Phone house heeft een aantal exemplaren ingekocht en daar kun je hem nu al bewonderern.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is de N91 al ergens in de winkel te bezichtigen? Ik wil 'm graag even "vasthouden" voor ik m'n beslissing neem. 't Lijkt me echt 'n kicke telefoon, maar als ik hier wat reacties lees dan lijkt ie behoorlijk groot en lomp.
Ik heb nu 'n 6610i, die is natuurlijk best klein. Maar toen ik m'n liniaal er bij pakte kwam er toch wel 'n behoorlijk stuk bij voor de N91.
Heeft die N80 geen SD? Dan is dat eigenlijk gewoon een N91 met beter beeld en betere camera als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Er zijn ook al 4 GB SD kaartjes te krijgen voor +/- 150 euro. In dit geval heeft die 4 GB harddisk geen voordelen meer. Men had beter een SD-slot kunnen inbouwen
De N80 is getest en werkend met 2 GB miniSD kaarten. 4 GB miniSD verwacht men aan 't eind van het jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef Takje het volgende:
[..]
Heeft die N80 geen SD? Dan is dat eigenlijk gewoon een N91 met beter beeld en betere camera als ik het zo bekijk![]()
is er nietquote:Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef outcast_within het volgende:
hoe zet ik handmatig de toetsvergrendeling aan? ipv autolock
n70
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Ga deze week de N80 ff uitproberen..
De N80 is daar voor dezelfde prijs. Ik weet echter ook niks over deze zaakquote:Op zondag 14 mei 2006 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft iemand ervaring met belzaak.nl? Ik heb es zitten neuzen en daar is de N91 voor 45,- met 'n 2 jarig Vodafone 27,50 abbo te krijgen en nog in 't zwart ook. Ik zit serieus te denken om 'm daar te bestellen
Nu wil ik nummerbehoud doen, mijn oude abbo loopt begin juni af. Als ik de N91 nu al bestel, kan ik 'm dan al gebruiken zonder dat ik dubbele abonnementskosten betaal?
http://www.scummvm.org/quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
Welke games zijn leuk op een symbian telefoon?
ik denk dat rpg's op zich wel redelijk kunnen mss
en poker spellen.
Wat zijn de leukste games?
Instrumenten > Instellingen > Beveiliging > Telefoon en SIM > Periode Autom. blok.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef outcast_within het volgende:
hoe zet ik handmatig de toetsvergrendeling aan? ipv autolock
n70
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
http://www.scummvm.org/
Nu nog wachten op een S60 v3 uitvoering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |