Bedankt, ik zat zelf ook al te denken om eens zo'n zaak in te stappen en te vragen wat zij erover denken. Het zou wel de makkelijkste manier zijn om het eroverheen te leggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:25 schreef rotterdamse het volgende:
Als je zeil helemaal glad en strak ligt kan je makkelijk je laminaat erover heen leggen. Ik kreeg dit advies zelfs van de speciaalzaak. Wel moet je als je er bijv. een vochtige ruimte onder hebt (kruipkelder o.i.d) nog wel een vochtwerende folie over heen leggen. Ik persoonlijk heb het zonder die folie gedaan omdat ik op de eerste verdieping zit en dus een verwarmde ruimte onder me heb, dus het laminaat zo over het zeil heen. Het laminaat ligt er nu haast 2 jaar in en het ligt nog steeds perfect terwijl het intensief belopen wordt.
Ik denk alleen dat tapijtondergrond wat anders is dan zeil. Het lijkt me dat zeil niet echt indeukt als je erop loopt... dus ik neem aan dat dat ook wel meevalt als je er laminaat overheen legt. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef magical_reflex het volgende:
Ik zou alles weghalen als ik jou was. In ons vorige huis hebben we laminaat gelegd en lieten de tapijtondergrond (een dun schuimrubberachtige laag) liggen. We dachten dat dat wel als extra isolatielaag zou werken. Bovenop deze laag deden we van die goudkleurige isolatie. Het gevolg was dat we wanneer we op het laminaat liepen, het laminaat kraakte en je ook voelde dat wat naar beneden zakte. In ons huidige huis hebben we alles volgens de normale manier gedaan en hebben we nergens last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |