Wij poepen van grote hoogte op die Grondwetquote:Op donderdag 28 april 2005 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Europese grondwet that is.
Ik voel me KEIGOED, ik voel me KEIGOED, waarom zou ik zeuren.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nieuwe ronden.... nieuwe kansen.... hopen dat het nu beter gaat met de gijsjes
Hou toch je bek joh meeloperquote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nieuwe ronden.... nieuwe kansen.... hopen dat het nu beter gaat met de gijsjes
ooooooohhhhhhhh jij hebt geen ideeeee echt geeeeeen ideeeeeeeeeeeee wie je tegenover je hebt ventjequote:
Jawel, vrij tengere kleine neger met een te groot hoofd op zn lichaam.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooohhhhhhhh jij hebt geen ideeeee echt geeeeeen ideeeeeeeeeeeee wie je tegenover je hebt ventje![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, vrij tengere kleine neger met een te groot hoofd op zn lichaam.
Jij was ook mod Bquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... hij is ook al mod geworden http://forum.fok.nl/user/history/1484
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
hij gaat lekker he vandaagquote:
zijn hoofd is ook het enige grote ding aan zijn lichaamquote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sprak vandaag EG nog (Frame change)... jullie zijn overgenomen door BTquote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Tenger...
Oh... naar huis!!
ja sorry nogquote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
zijn hoofd is ook het enige grote ding aan zijn lichaam
Zit ie tegenwoordig aan de anebolen danquote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Tenger...
Oh... naar huis!!
Dat is de grootste baard van het kwartaal Gijs... haal je pik eens wat vaker uit je chick, en kom es posten.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sprak vandaag EG nog (Frame change)... jullie zijn overgenomen door BT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |