Nope, zijn geen nepperds. Was in Alkmaar ook zo'n winkel, maar daar was mijn maat uitverkochtquote:Op donderdag 28 april 2005 17:09 schreef gigant het volgende:
Dat zijn denk ik de neppe, dus zonder All-Stars teken.
Ik heb trouwens nog lage all-stars nodig voor als ik ga zwemmen of richting strand ga.
14.59 bij aktiesport van het merk MAUI and sons heb je ze dan. Dit waren de goedkoopste die ik kon vinden, maar het kan vast nog goedkoper. Dat logo van MAUI zit aan de binnenkant en is wel lelijk, maar ik probeer het er nog af te halen en als dat niet lukt versier ik het desnoods met een kleurrijke watervaste stift oid.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:11 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Nope, zijn geen nepperds. Was in Alkmaar ook zo'n winkel, maar daar was mijn maat uitverkochtMaar het gaat hier dus om originele All Stars
Die nepperds heb je al voor 15 euro ofzo
Om het even goedkoop te houden zeker.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ga naar Bangkok... daar zijn de echte 14 euro in alle maten en kleuren!
Voor 14 euro word je genaaid!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Aaaaaai dan kan je beter naar China!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:11 schreef Wuder het volgende:
[..]
Voor 14 euro word je genaaid!
Legaal in China kost het 9 euro![]()
![]()
Afgelopen zomer gelijk 3 paar gehaald
Hier is TS echt mee geholpen denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:34 schreef Triloxigen het volgende:
Vroeger, toen ik nog een klein Triloxigentje was, liep ik altijd op All Stars..
Toen koste ze ook nog 25 gulden ofzo.... :|
hehe serieus?!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
ik heb ook allstars in bangkok gehaald (toen ik er toevallig wasquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:02 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
hehe serieus?!
HEEL toevallig ben ik over 6 wkn in Bangkok
EN heb nieuwe all stars nodig (gaten en al zitten er in nu)
Dus hoef geen nieuwe hier in Nl te kopen?
Ah kijk, hier heb ik wel wat aanquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:04 schreef kultivate het volgende:
Bij SportXtra in amsterdam zijn ze wel wat goedkoper hoor. Zitten aan de haarlemmerdijk en in de van woustraat
Ik denk dat ze dan gewoon goedkoper zijn dan de All Stars van rond de ¤60,-quote:Op zondag 1 mei 2005 00:31 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ah kijk, hier heb ik wel wat aanWat bedoel je met "wel wat goedkoper"???
Ik bedoelde dus of hij het had over de All Stars die je voor ¤ 35,- kon krijgen of dat ze gewoon ietsjes goedkoper waren, zoals ¤ 55,- ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 00:49 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan gewoon goedkoper zijn dan de All Stars van rond de ¤60,-
Correct me if I'm wrong.
Of gewoon 1 euroquote:Op donderdag 28 april 2005 17:11 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nope, zijn geen nepperds. Was in Alkmaar ook zo'n winkel, maar daar was mijn maat uitverkochtMaar het gaat hier dus om originele All Stars
Die nepperds heb je al voor 15 euro ofzo
Ik stond laatst nog te kijken bij gele Allstars.. hehequote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef MaRySe het volgende:
Ik was bij America Today en daar zijn ze 50, maar dat kan goedkoper vind ik
bij America today dacht ik ook 39,95 E, bij veel winkels in Utrecht kan het wel oplopen tot 60 euroquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef mizix het volgende:
Bij Sneakers in Utrecht zijn de lage allstar gympiez 39,95 en bij America Today zijn alle allstars 10,00 goedkoper dan bij andere winkels.. succs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |