Het vorige deelquote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. MUUS of Kasta mag je niet
f. Knut mag je niet, maar dat telt niet meer
g. een van de hulppausen mag je niet
Ze hebben vast database problemen waardoor er bepaalde berichten per abuis verdwijnen, het is vast niet omdat je een domme aap bent die het spuitje nog niet waard is om je uit het lijden te verlossen dat je leven is.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef woutabest het volgende:
Welke mongool haalt wel MIJN berichten weg maar niet de even nutteloze bovenstaande reacties? Ik wil graag even een verklaring daarvoor.
*zwijmel*quote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef jogy het volgende:
Ze hebben vast database problemen waardoor er bepaalde berichten per abuis verdwijnen, het is vast niet omdat je een domme aap bent die het spuitje nog niet waard is om je uit het lijden te verlossen dat je leven is.
Kan je ook nog ff normaal reageren? Ik vroeg het namelijk niet aan jou maar aan een of andere mod die weigert zichzelf kenbaar te maken, maar wel berichten verwijdert. Mijn berichten waren niks anders dan de bovenstaande berichten.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze hebben vast database problemen waardoor er bepaalde berichten per abuis verdwijnen, het is vast niet omdat je een domme aap bent die het spuitje nog niet waard is om je uit het lijden te verlossen dat je leven is.
Ik weet dat je het aan de moderators vroeg maar die hebben het zo druk met het verwijderen van je berichten hun werkzaamheden voor en achter de schermen dat ik mijn input toch even wilde geven zodat je vanavond rustig kan gaan slapen en niet de hele nacht gaat piekeren over de reden van deze vreselijke misdaad door de onderdrukkers van het ONZ-forum. Ik bedoel, waar halen ze het lef vandaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Kan je ook nog ff normaal reageren? Ik vroeg het namelijk niet aan jou maar aan een of andere mod die weigert zichzelf kenbaar te maken, maar wel berichten verwijdert. Mijn berichten waren niks anders dan de bovenstaande berichten.
Neuj, misschien kunnen ze me moderator maken van het BB1 archief ofzo. hoef ik tenminste niet al te goed op te letten en kan ik wel een beetje lol hebben..quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef Adelante het volgende:
war![]()
jij hebt toch niet toevallig rechten eej, jogy?![]()
Kijk maar uit. Het zit daar nog steeds vol wanhopige mensen die blijven volhouden dat Ruud gewonnen heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuj, misschien kunnen ze me moderator maken van het BB1 archief ofzo. hoef ik tenminste niet al te goed op te letten en kan ik wel een beetje lol hebben..
Ik was het!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Kan je ook nog ff normaal reageren? Ik vroeg het namelijk niet aan jou maar aan een of andere mod die weigert zichzelf kenbaar te maken, maar wel berichten verwijdert. Mijn berichten waren niks anders dan de bovenstaande berichten.
Heeft ie toch ook? En hij doet Bobo's in the Bush, dat telt ook mee!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Het zit daar nog steeds vol wanhopige mensen die blijven volhouden dat Ruud gewonnen heeft.![]()
Deze mongool doet dat.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef woutabest het volgende:
Welke mongool haalt wel MIJN berichten weg maar niet de even nutteloze bovenstaande reacties? Ik wil graag even een verklaring daarvoor.
tssk, leugens, ik heb iig de eerste paar berichten ge-deletequote:Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Deze mongool doet dat.
Wat je trouwens meteen een note oplevert.
Verder delete ik iedereen zijn berichten in dit topic als het slowchat, offtopic, geneuzel, gebagger of ander pijpgezeik is.
tssss, omdat onzin anders is als andere subfora.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:25 schreef tommy4487 het volgende:
Waarom heeft ONZ eigenlijk geen slowchat topic net als vele andere subfora?
okequote:Op donderdag 28 april 2005 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tssss, omdat onzin anders is als andere subfora.
Tessje weer terug als mod?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Enige overeenkomst met ware personen berust op zuiver toeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |