Nee kuttopic, niks leuks aan, slotje is in overleg met mij gezet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef tonks het volgende:
Ja. hoi waarom is deze: Bedenk hier stormfront topics nou dicht..was toch een leuk topic
Oneens, de het was een leuk meedoetopic, het ging alleen van kwaad tot erger.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kuttopic, niks leuks aan, slotje is in overleg met mij gezet.
Helaas pindakaas deze keer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:22 schreef gfree het volgende:
[..]
Oneens, de het was een leuk meedoetopic, het ging alleen van kwaad tot erger.
Gelukkig maarquote:
Valt naar mijn mening wel mee. Flauw dat een dergelijk goed topic wordt gesloten, hij liep goed en was gewoon grappig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:22 schreef gfree het volgende:
[..]
Oneens, de het was een leuk meedoetopic, het ging alleen van kwaad tot erger.
Door onder andere wie zou dat nou komen?quote:
Een beter ONZ begint bij jezelf, Conflict.quote:
geen idee, kom hier bijna nooit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Door onder andere wie zou dat nou komen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet.
En minder je bagger topics.
Houden zo.quote:

Bedankt voor het compliment.quote:Ga jij maar lekker leuke meedoe topics verzinnen! Ben je toch zo goed in?
Jij in ieder geval niet en je troeteljosti status in onzin is verwijderd Conflict.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik kom hier bijna niet meer.
Ga jij maar lekker leuke meedoe topics verzinnen! Ben je toch zo goed in?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet en je troeteljosti status in onzin is verwijderd Conflict.
Baggeren = ban.
Ik geef hem wel heel wat langer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang blijf je?
Ik geef je maximaal twee maandjes
Jaartje of 2.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang blijf je?
Ik geef je maximaal twee maandjes
vind ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houden zo. [afbeelding]
[..]
Bedankt voor het compliment.
Ze zijn in ieder geval beter dan die van jou!
Da's tien keer langer dan de gemiddelde modquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |