Ben je nu blij? Eens iemand die niet onverschillig is over een gesloten topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was bagger. En ook nog eens in TRV. En dan kom je je in dit topic beklagen over een slotje in TRV. Lekker handig.
En nee, dit is geen vrijbrief om TRV (en het feedback-topic daar) te verbaggeren.
Ik was fan van jouquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Dirkh het volgende:Als ik een topic op slot gooide dan was iedereen boos en MUUS gooit een topic dicht en ze heeft meteen fans.
Had ik maar toeten.
Ach man, je bent zelf een foute homo.quote:
Funny links, pics & clipsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:11 schreef Foo_niks het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom:
Tubmovie...Mwah niet echt vies dichtgepleurd wordt zonder opgaaf van reden?
Ik ben het zo met je eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef amaranta het volgende:
Oke, dat RUIS, onze lemmingen over duizend euro weet ik veel sluit, dat kan ik nog begrijpen, maar hij hoeft er niet bij te gaan schelden.
Simpelweg een slotje volstaat ook.
Moet ie maar geen mod worden als ie te snel op zn pik getrapt is...
(zo nu wel op de goede plaats)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
and now for Something Completely Different!!!!!!.
.
.
gelezen en goedgekeurd,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
.
.
kuttopicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
.
.
Ok. Gelezen en begrepen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
.
.
3 andere mods.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:16 schreef Stranger het volgende:
Maar serieus: waarom denken jullie dat het dit keer wel gaat lukken?
Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige keer dat precies dezelfde regels gepoogd werden ingevoerd te worden?
Fok heeft meer users dus dan valt het niet op als de helft gebanned is?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:16 schreef Stranger het volgende:
Maar serieus: waarom denken jullie dat het dit keer wel gaat lukken?
Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige keer dat precies dezelfde regels gepoogd werden ingevoerd te worden?
Loop niet te janken. Als we je weg wilde hebben had je dit al niet meer kunnen posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef woutabest het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook té streng zijn. Dus 2 opmerkingen is direct een weekban? Tyft me dan maar direct uit ONZ want dit gaat toch niet werken.
En geef ook maar toe dat jullie mij gewoon weg wíllen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |