Ik was heus wel weggegaan, als de poort was open gegaan, was ik weggereden,quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef miss_sly het volgende:
En jij hoort gewoon niet voor de oprit te gaan staan.
Misschien zeiken ze onnodig, maar jij hoort daar niet, dus allebei beetje fout.
Klaar.
Je redenering klopt niet helemaal:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef R0elio het volgende:
Eens is met miss_sly en wil zelfs nog een stapje verder gaan.
Jij bent dit zelf voor 100% schuld en reageert belachelijk en overdreven.
Waarom?
Als jij niet (tegen de wet in) voor zijn oprit was gaan staan waren meneer en mevrouw niet naar buiten gekomen en was er niks aan de hand geweest, maar nee hoor, jij moet weer die aso zijn die zijn auto bij mensen voor de oprit parkeert .. hou je mond, hou je aan de regels en hou op met huilen.
Oneensch, TS heeft niet door rood gereden of anderzins een ernstige verkeersovertreding begaan. Ik vind het slechts een lichte overtreding om voor een oprit te gaan staan, zeker als je er nog inzit en zo weg kunt. De reactie die TS kreeg vind ik buiten proportie, dus wel terecht geklaagquote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Wat ben jij een triest figuur.
Jij doet iets wat niet mag (of iemand daar nou last van heeft of niet doet niet ter zake, het mag niet), iemand wijst je daarop (weliswaar niet al te vriendelijk, maar goed) en meteen kom je met beschrijving van die mensen die werkelijk nergens op gebaseerd is.
Ga ergens anders janken.
Maar verder heb je nix te zeggen?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Wat ben jij een triest figuur.
Jij doet iets wat niet mag (of iemand daar nou last van heeft of niet doet niet ter zake, het mag niet), iemand wijst je daarop (weliswaar niet al te vriendelijk, maar goed) en meteen kom je met beschrijving van die mensen die werkelijk nergens op gebaseerd is.
Ga ergens anders janken.
Je hebt die mensen 1 keer gesproken en dat was geen prettig gesprek en dan vind je dat je een goede mening over ze hebt gegeven?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:27 schreef Estranged_Dream het volgende:
[..]
Maar verder heb je nix te zeggen?
Volgens jou doet het niet ter zake of ze er last van hebben??
Waar trek je dan de grens?
Ik woon in een flat, je hoort hier geluiden van de mensen om je heen, evenals de trein die hier afentoe langs komt.
Ik heb nergens last van, maar volgens jou heb ik het recht om dan tegen alles en iedereen te gaan klagen met: dimmen of ik bel de politie??
In mijn wereld zou ik, als ik al ergens last van zou hebben, eerst eens vriendlijk gaan praten.
Maarja hoog van de toren blazen is volgens jou een stukken betere tactiek die een veel beter effect heeft?
Trouwens mijn beschrijving is gebaseert op mijn ontmoeting met die mensen,
tenzij jij ze dus beter kent of vaker hebt ontmoet vind ik mijn mening kredietwaardiger dan de joue..
En voor het geval je niet hebt gekeken voor je reageerde:
Dit is de klaagbak. ik behoor hier te klagen.
Ik heb geeneens met ze gesproken: ik werd gesommeert om 'op te rotten of ik bel de politie'quote:Op donderdag 28 april 2005 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt die mensen 1 keer gesproken en dat was geen prettig gesprek en dan vind je dat je een goede mening over ze hebt gegeven?
Laat ook maar, met mensen als jij valt niet te praten. zo overtuigd van het eigen gelijk dat je niet eens leest wat er staat...als je net zo goed geluisterd hebt naar die man, dan is je verhaal over de ontmoeting vast erg feitelijk
jij had die ouwe natuurlijk helemaal in elkaar getrapt he? en dat ouwe lijk van hem ook. vieze pauper.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:17 schreef Estranged_Dream het volgende:
Lezen is moeilijk schijnbaar.
Ik ben alleen vertrokken omdat mijn vriendin, weg wou gaan, ik was dat niet echt van plan
Maar moest toch nog ff toeteren als 'wraak', niet dat dat veel voorsteld, maja mijn vriendin is te braaf voor echte acties en ik houd liever mijn vriendin te vriend dan het genoegen het me verschaft wraak te nemen op die oude lijken die ik toch maar 1x tegen kwam.
en jij bent een huiliequote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef R0elio het volgende:
Eens is met miss_sly en wil zelfs nog een stapje verder gaan.
Jij bent dit zelf voor 100% schuld en reageert belachelijk en overdreven.
Waarom?
Als jij niet (tegen de wet in) voor zijn oprit was gaan staan waren meneer en mevrouw niet naar buiten gekomen en was er niks aan de hand geweest, maar nee hoor, jij moet weer die aso zijn die zijn auto bij mensen voor de oprit parkeert .. hou je mond, hou je aan de regels en hou op met huilen.
"Ja meneer, ik ga al weg met de auto, niet boos worden hoor..."quote:Op donderdag 28 april 2005 15:23 schreef Estranged_Dream het volgende:
Ik lul die lui liever omver dan dat ik ze omver sla
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:24 schreef Estranged_Dream het volgende:
n.
Toen ik wegreed om 10 meter verder te parkeren gelijk nog een paar keer getoeterd
Als jij dat denktquote:Op donderdag 28 april 2005 15:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
"Ja meneer, ik ga al weg met de auto, niet boos worden hoor..."
kijk uit hoor anders komt hij naar je huis om te toeteren!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
"Ja meneer, ik ga al weg met de auto, niet boos worden hoor..."
Ja, maar dan niet met mn toeterquote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef BennieK het volgende:
[..]
kijk uit hoor anders komt hij naar je huis om te toeteren!!!![]()
![]()
Je zegt het toch zelf dat je als een mietje je auto verplaatste, niks zei en daarna als ultieme vernedering voor jezelf voor de deur bent gaan toeteren.quote:
"Xebrozius houdt op, je pest mequote:Op donderdag 28 april 2005 15:42 schreef Xebrozius het volgende:
En wat wou je daaraan gaan doen? Me omver lullen?
laatste lijkt me niet zon probleem....quote:Op donderdag 28 april 2005 15:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je zegt het toch zelf dat je als een mietje je auto verplaatste, niks zei en daarna als ultieme vernedering voor jezelf voor de deur bent gaan toeteren.
Dus ik denk dat mijn eerdere post vrij waarheidsgetrouw is. En wat wou je daaraan gaan doen? Me omver lullen?
boeheeeequote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Xebrozius het volgende:
Hoorde ik daar zojuist een auto toeteren...?
De angst....
Ja, die hebben nog vertrouwen in de woutenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef MouseOver het volgende:
Het zijn opvallend vaak 65+ers die dreigen de politie te bellen
Of die hebben nix anders meer om mee te dreigenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, die hebben nog vertrouwen in de wouten
Nou.. weet je hoe een kunstgebit aan kan komen? Vooral als het met de hoektandjes naar voren je kop raaktquote:Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef Estranged_Dream het volgende:
[..]
Of die hebben nix anders meer om mee te dreigen![]()
Iek dan maar een helm opzetten, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou.. weet je hoe een kunstgebit aan kan komen? Vooral als het met de hoektandjes naar voren je kop raakt
vergeet je niet je pilletjes te halen?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Estranged_Dream het volgende:
Maar beste mensen t was weer een vermakelijke donderdagmiddag met jullie.
Ik ga mn vriendin weer van stage halen en hopen dat ik niet overvallen word door een op hol gelagen kudde chagerijnige NSB bejaarden die zich overal in de bosjes hebben verschanst![]()
En helaas heb ik vanf dat moment vele dingen te doen en zal ik denk ik morgen pas wederkeren![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef miss_sly het volgende:
En jij hoort gewoon niet voor de oprit te gaan staan.
Misschien zeiken ze onnodig, maar jij hoort daar niet, dus allebei beetje fout.
Klaar.
Ja, dat zijn de enige die ze nog vertrouwen de rest van de maatschappij zijn het allemaal jongere en tuigquote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, die hebben nog vertrouwen in de wouten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |