die tekst zit op de kop.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heb je de tekst op het voer al eens gelezen?
Valt me mee dat die vissen nog leven dan. Ze zijn nogal gevoelig voor bepaalde chemische producten. Lijkt me dat inkt ook niet bevorderlijk is.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:44 schreef Redux het volgende:
Ja we doen altijd een spelletje wie er van het verst een voorwerp ni de kom kan gooien.
Meestal verlies ik
'Nog'. Goede woordkeus.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:46 schreef Redux het volgende:
Hoezo??Je ziet toch dat ze nog leven???
Interessante kwestie: "Hebben vissen een kont?"quote:Op donderdag 28 april 2005 12:46 schreef Lienekien het volgende:
Die vissen kunnen hun kont amper keren in die kom!![]()
![]()
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef wonko het volgende:
Is zo'n kleine kom niet verboden?
Jazekers. Nog nooit een vis zien poepen, zeker!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Interessante kwestie: "Hebben vissen een kont?"
Iedere dag twee van die potjes voer. Daar worden ze groot en sterk vanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Redux het volgende:
Maar weet iemand hoe vaak je ze eten moet voeren??
1 maal per dag en net zoveel als ze in 2 a 3 min opeten.. Het overbodige voer verwijderen uit de kom.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Redux het volgende:
Maar weet iemand hoe vaak je ze eten moet voeren??
Grijp je kans en score er zaterdag een op de rommelmarkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef Redux het volgende:
Ja weet je wel niet wat zo'n vierkante bak kost? man, die krengen kosten wel 10 euro!!!!!
effe de gedachte van een goudvis: heey kan hier alleen naar links zwemme (rondje verder) was ik hier al geweest? uhh nee dacht van niet kan alleen maar links hmm eens kijke waarheen dat gaat.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
Helaas niet nee.
Maar zo met je goudvissen omgaan hoort wel tot één van de ergere vormen van dierenmishandeling.
Nee, ze scheiten uit hun bek...lupa ignoranticaquote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Interessante kwestie: "Hebben vissen een kont?"
Dus ze zijn zo dom dat ze ook vergeten in hun eigen stront te stikken?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef T42 het volgende:
[..]
effe de gedachte van een goudvis: heey kan hier alleen naar links zwemme (rondje verder) was ik hier al geweest? uhh nee dacht van niet kan alleen maar links hmm eens kijke waarheen dat gaat.
goudvis heeft kortetermijngeheugen van 3 sec dus 1 rondje en hij is het vergete
jaja die batterijen haal ik er volgende week wel weer uit als ik de kom schoonmaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef TechnoHead het volgende:
En liggen er nou twee batterijen op de bodem?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |