kan jij ook niets aan doenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef Megter het volgende:
[..]
M'n eerste zelfgemaakte animated gif
Ben niet zo'n held daarin.
dubbelklikke eiquote:
SEXXXXXXXXXXXXXquote:Op donderdag 28 april 2005 12:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, ik heb weer andere kwaliteiten *kuch*![]()
Wat denk je wel niet, je bent hier net een dag en gaat nu al op onze meisjes geilenquote:
Mijn broodjes kunnen elk moment worden bezorgdquote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Houniet het volgende:
ah beter! pak ik mijn boterhammen erbij, heb ik pindakaas met komkommer en pindakaas en honing![]()
Niets mee te maken, je eerste dag hier dan moet je je rustig houdenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
Ik wist t al eerder, maar uit t nu pas.
goed bezigquote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn broodjes kunnen elk moment worden bezorgd![]()
ijsmeis valt niet op mensen die spellingsfouten maken (al dan niet bewust) in hun sigquote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
Ik wist t al eerder, maar uit t nu pas.
Ik heb een plaatje wat ijsmeis heeft gemaakt in mn sigquote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Megter het volgende:
[..]
ijsmeis valt niet op mensen die spellingsfouten maken (al dan niet bewust) in hun sig![]()
Bullshit!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets mee te maken, je eerste dag hier dan moet je je rustig houden![]()
![]()
Kheb meerdere mensen nog niet gezien die wel in de OP staan. 3 dagen niet reageren is oprotten hequote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is daywalker eigenlijk
Heeft nog niets in het nieuwe topic gepost
Das geen stier ! das een koequote:
Ik heb 'm op m'n eigen webspace staanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje wat ijsmeis heeft gemaakt in mn sig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |