abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:40:36 #41
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26586340
Vreemdgaan daarentegen is een toonbeeld van intense goedheid...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_26586472
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef MikeyMan het volgende:
Vreemdgaan daarentegen is een toonbeeld van intense goedheid...
Dat beweer ik niet. Ik vind het super fout, zou er ook erg mee zitten als men vriendin vreemd gaat.
Maar het kan gebeuren in een dronkenbui of in een andere situatie.
Ik probeer alleen te zeggen dat je er niet over moet gaan liegen, daar heb je alleen jezelf en diegene waarmee je op dat moment een relatie hebt mee.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_26589518
EEK! als ik vooral die jongen zie dan denk ik: dat zal toch wel pijn moeten doen?? zo'n harde scherprandige kut. Ik vind het idee wel errug goed, maar de gekozen omgeving minder. Ook de acteurs en met name die vrouw. Om een anti-AIDS-boodschap te brengen zou ik toch wat andere acteurs nemen, wat jonger, naiever en wat meer seksueel vrij ogend.
Dag meneer, komt u?
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:29:21 #44
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26589707
Blegh, ik vind het er maar ranzig uitzien.
Ik snap het hele idee met die schorpioen en die spin erachter ook niet. Maar ja, volgens mij heeft het wel een afschrikkend effect.... (Als in: niet onveilig neuken.)
pi_26589739
ja Vla, dat idee zit erachter denk ik, maar ze hebben de verkeerde karakters uitgekozen. die mensen zijn al wat ouder en ook de kleding van die meid en de kamer waarin zij zit zijn veel te niet-naief. Ik weet niet, het is een gevoel. Ik had het in een wat meer warmere sfeer gedaan (andere kamer) met jongere mensen, die er ook nog wat naief uitzien.
Dag meneer, komt u?
pi_26589917
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is een punt. Maar ik denk eigenlijk niet dat het bijzonder veel effect heeft, die reclames. Als ze willen neuken, dan doen ze het toch wel.
Als iedereen zo denkt kun je alle campagnes tegen roken, vloeken, rijden onder invloed en geweld ook wel wegstrepen.

OT:
Ik vind hem ook wel stijlvol. De Nederlandse reclames vind ik te 'duidelijk'. In mijn ogen moet een campagne duidelijk zijn, maar nét raadselachtig genoeg om erover te blijven (na)praten, zodat mensen zich bewust worden van hetgeen de campagne wil uitdragen.

Zoals ik hier ook merk is dat er toch nog veel vragen zijn over Aids en andere SOA's. Prima dat erover gepraat wordt
In mijn ogen dus een geslaagde campagne
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26589956
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Als ze willen neuken, dan doen ze het toch wel.
Tja, dan ben je gewoon oer en oer dom en dan vraag je er ook gewoon om om een soa op te lopen.
Dag meneer, komt u?
pi_26590835
Je zou dat met die poster met die man ook kunnen zien als een parodie op de VIVA-horoscoop
alias Capriccio Dieu Donné
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:17:04 #49
97951 Anonymouscoward
Goed, maar niet super
pi_26592280
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef Jett het volgende:
goed, maar in frankrijk noemen ze AIDS toch SIDA?
Goeie opmerking. In het onderschrift staat dan ook: "Sans préservatif, c'est avec le sida que vous faites l'amour. Protégez-vous." -- Zonder condoom bedrijf je de liefde met aids. Bescherm jezelf. Het logo is van AIDES, een organisatie die strijdt tegen aids. De afkorting kun je als acroniem vertalen als 'mensen die helpen', maar waar de letters precies voor staan kon ik zo snel niet vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')